Kut, ik F5de net om te zien of ik nog binnen was voor jij zou posten.quote:
gast wat ik prive heb gedaan heb ik al lang voor geboet hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef Tyler..Durden het volgende:
_! komt van een hele foute usert.
wie?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef Tyler..Durden het volgende:
_! komt van een hele foute usert.
wacht in spanningquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:30 schreef Metalfrost het volgende:
Metbedoelen mensen dat als je iets stoms meedeelt met de rest van het forum (of stom overkomt) dat je dan wordt uitgelachen, daar is die smiley voor.
Met_____! wordt bedoeld dat als er een
-situatie voorkomt, als mensen het heeeeeel erg dom vinden wat je zegt/typt/meedeelt. De lengte van de underscores (__) wordt bepaald door de domheid van de post.
Er is hier nooit een verklaring van gegeven. Ik denk dat het zo wel klopt.
ik dusquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:32 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik laat je nog heel even wachten.
van dequote:
Iets met OUD-user die baby's schattig vond toch.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:34 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, dat zegt toch niemand?!
Lees de FAQ ofzo!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
En daar mag je me een partij trots op zijn._!
een getuige van mijn scheppingquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:30 schreef Quir het volgende:
[..]
Kut, ik F5de net om te zien of ik nog binnen was voor jij zou posten.
Ik weet niet waar je het over hebt, dus m'n antwoord is:quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iets met OUD-user die baby's schattig vond toch.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, dus m'n antwoord is:!!!!
neequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had het over de oorpsrong van de![]()
Het is in OUD ontstaan en oorspronkelijk betekende het.awww wat een lieve baby. Ik moet lachen maar ook een traantje wegpinken.
Kan je het je voorstellen?
Epic failquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is in OUD ontstaan en oorspronkelijk betekende het.awww wat een lieve baby. Ik moet lachen maar ook een traantje wegpinken.
Ik vind het best baas om de schepper te zijn van een hype op fok. Kudo's, pezu.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
En daar mag je me een partij trots op zijn._!
oh, dát.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat verneukt natuurlijk wel de helequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is gewoon retetof om met een belachelijk concept uit OUD iets sterks als de huidigequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Dat verneukt natuurlijk wel de heleals dat waar is.
Arma?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:43 schreef IHVK het volgende:
maar ik weet dus niet door wie. Iemand die daar uitsluitsel over kan geven?
Swetsenegger?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:43 schreef IHVK het volgende:
maar ik weet dus niet door wie. Iemand die daar uitsluitsel over kan geven?
Wat heeft dat te maken met of ik gok dat hij 'm heeft uitgevonden?quote:
Ik dacht dat Swets uitsluitsel moest geven.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met of ik gok dat hij 'm heeft uitgevonden?
quote:De smiley, beter bekend als Afbeelding:Emo.gif, is populair op het forum.
Het werd ontworpen door Sc0rPi0n.
Oorspronkelijk was de smilie bedoeld voor het OUD forum, waarin ontroerde moeders en vaders met deze smilie de eerste stapjes en andere vertederende momenten van en met hun koters verwoordden.
Dat was in eerste instantie wellicht het idee van die smiley.. maar die betekenis is waarschijnlijk binnen 24 uur na ontstaan van die smiley verloren gegaan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Dat verneukt natuurlijk wel de heleals dat waar is.
hij is scheef jostiequote:
jups jostie jaquote:
Idd, Pezuquote:
een jostie iemand die te dom is om een josti te zijnquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:54 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Josti
[ afbeelding ]
Hostie
Ben benieuwd wat een Jostie dan is!_!¡!¡¡¡¡¡¡!!!
waarom doe je zoquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
een jostie iemand die te dom is om een josti te zijn
Echt?! Dan moet ik snel nog even..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij viert het vandaag met ons.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
Sinterklaas is op 6 december jarig. Stelletje josti's.____--__-_-_-_1!1!
Bijna vergeuwtequote:Op zaterdag 5 december 2009 01:59 schreef zomgmoz het volgende:
OMG SINTERKLAAS IS JARIG MOETEN WE NIET EEN CADEAUTJE VOOR HEM KOPEN JEZUUUUUUUUS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |