Ik vind het gewoon niet eerlijk dat Dewi meedoet. Alsof je net leert boksen en je moet opeens tegen een K1 speler en vervolgens zegt de jury dat de k1 speler een voorbeeld is voor iedereen. Niet zo gek als die andere veel meer ervaring heeft. Ok, misschien is mijn vergelijking een beetje krom, maar zo voelt het een beetje.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:10 schreef female81 het volgende:
Ik voel bij nader inzien toch niet zoveel als ik Dewi zie optreden. En volgens mij komt het juist door haar vele ervaring. Ik weet niet... Het is zo gladjes allemaal. Alsof ze het op de automatische piloot doet. Bij Idols 1 raakten haar optredens me, nu niet, terwijl ze wel gewoon goed zingt.
Het lijkt alsof ze haar stem knijpt ofzo...het klinkt inderdaad niet natuurlijk...quote:Bij Mandy vroeg de jury zich trouwens af of haar stem van nature wel écht zo klinkt. Ik zat het me ook al af te vragen toen ik die oude Wow!-liedjes hoorde, je herkent haar stem helemaal niet in die paar solo-zinnetjes die erin zitten. Of kan je stem echt nog zoveel veranderen tussen je zestiende en je negenentwintigste?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:18 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Sowieso dat Dewi het weer via Popstars wil maken... no go.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:28 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind het heel lelijk...
Van Robin vind ik het ook een no go, maar daar kan ik het dan nog IETS meer van hebben op de een of andere manier. Dewi praatte gister over zichzelf alsof ze het al helemaal gemaakt heeft (de mensen gillen als ze me zien!!!!) en Robin is wat dat betreft meer bescheiden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zou Robin toch ook niet mee moeten doen? En je hebt bij alle programma's mensen die het opnieuw proberen, kwam mevrouw country met haar 7 koters dit jaar ook niet auditie doen voor Popstars, die vorig jaar bij de live-shows van Xfactor zat? Rachel heette ze geloof ik.
Dat stoort mij ook, ze moeten iedereen op dezelfde manier behandelen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:00 schreef Gia het volgende:
Ik zou het prettig vinden als Dewi eruit gaat en de jury wat eerlijker commentaar geeft en niet de BN-ers spaart.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
Oh en dan nog eens wat he....
Harm had een heel prettige sound destijds, ik was echt fan, maar die vergat zijn teksten steeds.
Toen die opnieuw auditie kwam doen rekende HJ hem af op 'Nee, jij hebt je kans gehad, je hebt al in de liveshows gestaan'. Ondanks het feit dat ie zijn auditie prima deed.
WTF mag Dewi dan wél?
Onder de noemer 'Mystery Popstar' dus hij wist zogenaamd niet dat zij het was?
Uhuh...
Daar ben ik het wel mee eens hoor! Ik vind dat ze mee mag doen aan dit programma, maar ze moet inderdaad wel op gelijk niveau behandeld worden als haar meer onervaren medekandidaten..quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:34 schreef Greys het volgende:
SS, het gaat er vooral om dat ze dan letterlijk betiteld wordt door de jury als een artiest van internationale allure. En dat ze een voorbeeld is voor haar kandidaten. Zwaar onterecht, want als ze zo geweldig was dan had ze dit niet weer nodig. Ik denk dat dat gejubel van de jury nu dus ook in haar nadeel gaat werken of al werkt.
Ik zag trouwens Rev 'n Ros net voorbij komen met hun hitje op TMF!
Leuk nummer welquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:41 schreef Greys het volgende:
Voor de geïnteresseerden, Rev 'n Ros met hun hitje
Ik denk dat als dat zo was, mensen ook minder moeite met Dewi hadden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens hoor! Ik vind dat ze mee mag doen aan dit programma, maar ze moet inderdaad wel op gelijk niveau behandeld worden als haar meer onervaren medekandidaten..
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:50 schreef Greys het volgende:
En ik ergerde me aan Dewi toen ze sprak over 'De mensen gaan al helemaal gillen als ze me zien!!!!'.
Ik moet zeggen dat ik het Emmily 100x meer gun dan Dewi. Ik vind dat ze het met haar 15 jaar hartstikke goed doet. Goed zelfverzekerd en ze begint tenminste niet te huilen bij kritiek, zoals Mandy...quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist....
Ik heb het idee dat ons kleine meisje van 15 ook erg naast d'r schoentjes gaat lopen, want die genoot ook een partij van de aandacht. En zoals elke week vond ze het goed gaan
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:50 schreef Greys het volgende:
En ik ergerde me aan Dewi toen ze sprak over 'De mensen gaan al helemaal gillen als ze me zien!!!!'.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:18 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het Emmily 100x meer gun dan Dewi. Ik vind dat ze het met haar 15 jaar hartstikke goed doet. Goed zelfverzekerd en ze begint tenminste niet te huilen bij kritiek, zoals Mandy...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |