abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75309177
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:10 schreef female81 het volgende:
Ik voel bij nader inzien toch niet zoveel als ik Dewi zie optreden. En volgens mij komt het juist door haar vele ervaring. Ik weet niet... Het is zo gladjes allemaal. Alsof ze het op de automatische piloot doet. Bij Idols 1 raakten haar optredens me, nu niet, terwijl ze wel gewoon goed zingt.
Ik vind het gewoon niet eerlijk dat Dewi meedoet. Alsof je net leert boksen en je moet opeens tegen een K1 speler en vervolgens zegt de jury dat de k1 speler een voorbeeld is voor iedereen. Niet zo gek als die andere veel meer ervaring heeft. Ok, misschien is mijn vergelijking een beetje krom, maar zo voelt het een beetje.

Zoals eerder gezegd, Idols, Popstars, Xfactor is een podium voor onbekend talent, wat niet de kans krijgt om zich te tonen aan het grote publiek. Door mee te doen, krijgen ze naamsbekendheid en daarmee kunnen ze verder. Dewi heeft dit allemaal al gehad. Ze zat zelfs bij Idols 1, de bekendste editie.

Ik vraag mij af wat ze denkt, als het haar niet lukt met die naamsbekendheid, wat ze dan hiermee wil bereiken? Ik vind het eerlijk gezegd een beetje genant om haar te zien op de rode loper, terwijl de rest voor het eerst over de rode loper loopt en zij loopt daar ook rond. Volgens mij been there, done that.

Hetzelfde verhaal trouwens voor Robin, maar goed, die kan toch niet zo goed zingen.
quote:
Bij Mandy vroeg de jury zich trouwens af of haar stem van nature wel écht zo klinkt. Ik zat het me ook al af te vragen toen ik die oude Wow!-liedjes hoorde, je herkent haar stem helemaal niet in die paar solo-zinnetjes die erin zitten. Of kan je stem echt nog zoveel veranderen tussen je zestiende en je negenentwintigste?
Het lijkt alsof ze haar stem knijpt ofzo...het klinkt inderdaad niet natuurlijk...
pi_75309406
de klank van mandy is een typische "karaoke" kijk mij eens goed kunnen zingen klank... veel popzangeresjes uit het C-segment zetten zo'n keel op... ik vind het heel lelijk...

bart vind ik wel tof. ik vind hem niet zo arrogant eigenlijk

en wesley al helemaal niet, das zo'n goeiige jongen. patser hooguit door zn foute smaak (glim, sieraden, gel) maar zo lopen er 1000 jongens rond in Leiden...
Kwak
pi_75309438
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 00:18 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Sowieso dat Dewi het weer via Popstars wil maken... no go.

Dan zou Robin toch ook niet mee moeten doen? En je hebt bij alle programma's mensen die het opnieuw proberen, kwam mevrouw country met haar 7 koters dit jaar ook niet auditie doen voor Popstars, die vorig jaar bij de live-shows van Xfactor zat? Rachel heette ze geloof ik.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_75309471
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:28 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind het heel lelijk...

Echt veel mensen vinden haar stem lelijk klinken, ook al kan ze misschien zingen en performen. Ik vind het ook niet fijn klinken
Maar Henk-Jan vond het weer een typische popsound (als ik het goed herinner van gister).
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 december 2009 @ 11:36:25 #30
163650 Greys
pi_75309572
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dan zou Robin toch ook niet mee moeten doen? En je hebt bij alle programma's mensen die het opnieuw proberen, kwam mevrouw country met haar 7 koters dit jaar ook niet auditie doen voor Popstars, die vorig jaar bij de live-shows van Xfactor zat? Rachel heette ze geloof ik.
Van Robin vind ik het ook een no go, maar daar kan ik het dan nog IETS meer van hebben op de een of andere manier. Dewi praatte gister over zichzelf alsof ze het al helemaal gemaakt heeft (de mensen gillen als ze me zien!!!!) en Robin is wat dat betreft meer bescheiden.
Maar toch moet het gewoon een podium blijven voor nieuw talent en geen herkansingskneusjes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 december 2009 @ 11:38:07 #31
163650 Greys
pi_75309598
Oh en dan nog eens wat he....
Harm had een heel prettige sound destijds, ik was echt fan, maar die vergat zijn teksten steeds.
Toen die opnieuw auditie kwam doen rekende HJ hem af op 'Nee, jij hebt je kans gehad, je hebt al in de liveshows gestaan'. Ondanks het feit dat ie zijn auditie prima deed.

WTF mag Dewi dan wél?
Onder de noemer 'Mystery Popstar' dus hij wist zogenaamd niet dat zij het was?
Uhuh...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 5 december 2009 @ 13:00:35 #32
3542 Gia
User under construction
pi_75311775
Ik heb echt het gevoel alsof er een band rond Dewi gevormd moet worden. Dewi is de ster en de rest zijn pionnen. Zelfs Charlotte wordt voorgetrokken, want beroemde papa. Sorry hoor, leuke meid, maar gisteren was het niet mooi gezongen.

Wij hadden hier bijna zoiets van 'Hier kijken we niet meer naar!' Maar gelukkig koos het publiek dan toch de echte goeien, behalve Emmily dan, om direct door te gaan. Hoewel ik toch nog het gevoel heb dat het allemaal maar schijn is. Zo heeft Dewi wel een extra optreden. Die gaat er echt niet uit en ik vermoed dat ze het gewoon gaat winnen.

Ik had datzelfde gevoel met Evita. Die Brigitte kwam er als laatste bij, extra toevoeging, was eigenlijk al een gevierde musicalster. Marjolein was én beter én leek meer een frêle Evita.
Brigitte had dezelfde houding bij die afleveringen als Dewi nu. Alsof het allemaal al vantevoren bekend is.

Ik zou het prettig vinden als Dewi eruit gaat en de jury wat eerlijker commentaar geeft en niet de BN-ers spaart.
pi_75312084
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:00 schreef Gia het volgende:
Ik zou het prettig vinden als Dewi eruit gaat en de jury wat eerlijker commentaar geeft en niet de BN-ers spaart.
Dat stoort mij ook, ze moeten iedereen op dezelfde manier behandelen.
En daarom vind ik het mystery-gebeuren vanaf het begin al niks, want achter een scherm meerdere rondes door is gewoon makkelijker. En het feit dat er nu nog meer nadruk op ligt, want ja "het was een mystery popstar". Alsof ze nu al meer zijn dan de "gewone" deelnemers.
pi_75312130
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
Oh en dan nog eens wat he....
Harm had een heel prettige sound destijds, ik was echt fan, maar die vergat zijn teksten steeds.
Toen die opnieuw auditie kwam doen rekende HJ hem af op 'Nee, jij hebt je kans gehad, je hebt al in de liveshows gestaan'. Ondanks het feit dat ie zijn auditie prima deed.

WTF mag Dewi dan wél?
Onder de noemer 'Mystery Popstar' dus hij wist zogenaamd niet dat zij het was?
Uhuh...

Harm heeft geen popstaruitstraling maar moet lekker alternatief wat gaan doen, dus in die zin begrijp ik dat ze hem niet meer erbij wilden, maar dan had hij niet als commentaar moeten krijgen "je hebt al eens in de liveshows gestaan" dat is idd heel apart

En ik denk dat alle 3 van de jury idd een groepje rondom Dewi wilt of mét Dewi, t'is maar net hoe je het noemt.
Zij als hoofdzangeres.
pi_75312149
En als ik dan toch voor 3-op-een-rij ga; Patries moet wat minder soppen, want die gleed bij elke kerel van d'r stoeltje gister
Woman get laid
pi_75312327
Ik hoop dat Joshua eruit gaat. Die voelt zich duidelijk niet op zijn gemak op het podium. Hij zong het nummer wel ok, al kan je natuurlijk nooit op tegen de uitvoering van Waylon. En als je niet eens de correcte titel van het lied dat je zingt kunt onthouden, ben je al helemaal niet popster-waardig.
Vind dat gezeur over dat Dewi 'haar kans al gehad heeft' een beetje onterecht, eigenlijk . Idols is al zeven jaar geleden ofzo, natuurlijk is ze nog niet vergeten, maar ze is verre van een gevierd artiest en ze heeft wel een streepje voor op de rest, maar dat lijkt me alleen maar als positieve factor om extra hard je best te doen. Wel wordt ze een beetje té positief gejureerd, zo goed was het gister namelijk niet. Beetje gemiste kans ook dat je bij een Lady Gaga nummer driekwart van het liedje op een stoel zit.
Xander: mwah, ziet er best leuk uit, maar nu alweer vergeten wat hij zong . In een boyband doet hij het wel aardig denk ik, maar het is zeker geen solo-winnaar..
Charlotte: vond het nogal tegenvallen, ook bij haar was de jurering echt te overdreven positief. Ze zat er behoorlijk vaak naast, vooral in de lagere gedeeltes, dat is niet geschikt voor haar stem.
Kristel: had het idee dat ze er net een halve toonsoort naast zat het klonk in ieder geval niet helemaal 'goed'. En ze kijkt inderdaad niet echt vrolijk.
Kim: zingt echt goed, maar ook zij straalt niet bepaald star-quality uit. Het is een beetje saai, tuttig allemaal. En dan Ilse DeLang kiezen als nummer (doen ze geloof ik niet zelf, maar à la): hallooo, truttigheid ten top.
Wesley: zie ik niet in een groepje belanden. Wel kan hij volgens mij behoorlijk succesvol worden in het Nederpop-segment. Hij heeft de stem, de looks en de uitstraling voor dat genre. Jan Smit-succes zie ik niet gebeuren, maar een soort jonge Jeroen van der Boom ofzo? Zeker..
Robin: heerlijk om naar te kijken, maar ik kan echt niet tegen zijn stemgeluid . Is een persoonlijke voorkeur, kan me ook voorstellen dat er veel meisjes zijn die erbij soppen..
Bart: wil je met me trouwen ?
Emmily: zit er zwaar onterecht in, moet eerst nog een paar jaar zanglessen volgen, dan wordt het misschien wat.. maar ze is inderdaad erg fijn om naar te kijken ze is echt jaloersmakend knap.
Mandy: ze zingt inderdaad wel wat geknepen, maar wel goed. En ze heeft ook wel de looks om in een popbandje terecht te komen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 december 2009 @ 13:34:58 #37
163650 Greys
pi_75312427
SS, het gaat er vooral om dat ze dan letterlijk betiteld wordt door de jury als een artiest van internationale allure. En dat ze een voorbeeld is voor haar kandidaten. Zwaar onterecht, want als ze zo geweldig was dan had ze dit niet weer nodig. Ik denk dat dat gejubel van de jury nu dus ook in haar nadeel gaat werken of al werkt.

Ik zag trouwens Rev 'n Ros net voorbij komen met hun hitje op TMF!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75312479
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:34 schreef Greys het volgende:
SS, het gaat er vooral om dat ze dan letterlijk betiteld wordt door de jury als een artiest van internationale allure. En dat ze een voorbeeld is voor haar kandidaten. Zwaar onterecht, want als ze zo geweldig was dan had ze dit niet weer nodig. Ik denk dat dat gejubel van de jury nu dus ook in haar nadeel gaat werken of al werkt.

Ik zag trouwens Rev 'n Ros net voorbij komen met hun hitje op TMF!
Daar ben ik het wel mee eens hoor! Ik vind dat ze mee mag doen aan dit programma, maar ze moet inderdaad wel op gelijk niveau behandeld worden als haar meer onervaren medekandidaten..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 december 2009 @ 13:41:25 #39
163650 Greys
pi_75312560
Voor de geïnteresseerden, Rev 'n Ros met hun hitje

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75312670
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:41 schreef Greys het volgende:
Voor de geïnteresseerden, Rev 'n Ros met hun hitje

Leuk nummer wel alleen de videoclip is vrij.. uhm.. amateuristisch de niet-kale van de twee is zich trouwens niet altijd bewust op welke camera hij wordt opgenomen
pi_75312672
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:37 schreef shiNinG_staR het volgende:

Daar ben ik het wel mee eens hoor! Ik vind dat ze mee mag doen aan dit programma, maar ze moet inderdaad wel op gelijk niveau behandeld worden als haar meer onervaren medekandidaten..
Ik denk dat als dat zo was, mensen ook minder moeite met Dewi hadden. Allemaal hetzelfde behandeld worden.
Maar ik vermoed dat de jury over zoiets zou zeggen dat ze nou eenmaal beter ís

Ik heb verder geen moeite met Dewi, haar Leona Lewis optreden vond ik wel erg tof
Alleen de jury overdrijft het bij haar gewoon.
Gister had ze het echt wel beter kunnen doen als ze "zo goed is".
  zaterdag 5 december 2009 @ 13:49:45 #42
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_75312760
En ook dit jaar zit er weer helemaal niemand in popstars waarvan ik denk wow. Ben dan ook blij dat ik me er niet aan vermoei om te kijken en heb lekker naar Flikken gekeken die was vele malen spannender. ik blijf natuurlijk wel een beetje terugkijken op SBS site
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 december 2009 @ 13:50:33 #43
163650 Greys
pi_75312782
En ik ergerde me aan Dewi toen ze sprak over 'De mensen gaan al helemaal gillen als ze me zien!!!!'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75312846
Ik irriteer mij trouwens ook aan het feit dat de jury zulke hoge cijfers geven. Zeggen dat iemand slecht is en dan wel een 6 geven....Geef dan een 2 ofzo..

En die 10-en waren ook zwaar overdreven!
pi_75312978
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:50 schreef Greys het volgende:
En ik ergerde me aan Dewi toen ze sprak over 'De mensen gaan al helemaal gillen als ze me zien!!!!'.

Oh dat heb ik gemist....
Ik heb het idee dat ons kleine meisje van 15 ook erg naast d'r schoentjes gaat lopen, want die genoot ook een partij van de aandacht. En zoals elke week vond ze het goed gaan
pi_75313495
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat heb ik gemist....
Ik heb het idee dat ons kleine meisje van 15 ook erg naast d'r schoentjes gaat lopen, want die genoot ook een partij van de aandacht. En zoals elke week vond ze het goed gaan
Ik moet zeggen dat ik het Emmily 100x meer gun dan Dewi. Ik vind dat ze het met haar 15 jaar hartstikke goed doet. Goed zelfverzekerd en ze begint tenminste niet te huilen bij kritiek, zoals Mandy...
  zaterdag 5 december 2009 @ 14:19:07 #47
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_75313524
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:50 schreef Greys het volgende:

_____
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_75313591
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:18 schreef Michellee het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het Emmily 100x meer gun dan Dewi. Ik vind dat ze het met haar 15 jaar hartstikke goed doet. Goed zelfverzekerd en ze begint tenminste niet te huilen bij kritiek, zoals Mandy...

Ze zat na afloop tranen met tuiten te huilen, het bleef maar doorgaan
En Dewi kan zingen, Emmily zingt de helft vals. Ze kan gewoon niet zingen, er zijn zoveel mensen die op die manier soms een paar goeie noten kunnen raken.

Sneu dat er er vanavond iemand onterecht uitgaat, om haar plaats.
pi_75313904
Ik moet opeens aan die "stunt" denken, waar Dewi en Jamai zeiden dat ze een relatie hadden..
pi_75315295
Xander zal vanavond wel het haasje zijn
Maar ik hoop ook dat Dewi eruit gaat.

Verder is het niveau natuurlijk wel heel erg hoog. De overgebleven sterren zullen allemaal doorbreken de komende jaren. Over 10 jaar staan ze allemaal aan de top en hebben ze allemaal hits gescoord. Niemand zal deze groep ooit vergeten. Wat een talent mensen. Ik denk dat ze voor volgende week ook maar eens hoger dan een 10 moeten geven want zelfs een 10 is toch veel te weinig voor dit talent!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')