Want?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo hoopt op veel platen met een knipoog. *hinthint*.
40x60 of 40x40quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:55 schreef Timmos het volgende:
Als eerst, dank voor de 3e prijs, had het niet verwacht.. Weet iemand die al is een 3e prijs heeft gewonnen, of een modje, hoe groot deze canvas is? Is wel fijn om te weten zodat ik kan kijken wat het beste is om in te sturen
..
Dat ligt aan jouquote:Wat betreft deze maand.. Ook ik verwacht veel leuke en mooie inzendingen.. Tot in hoeverre wordt een schaatsfoto uit januari met feestdagen geassocieerd?
Maar zulke kleur ballen kunnen ook een prachtig plaatje opleveren?quote:Op maandag 7 december 2009 11:56 schreef Xantalien het volgende:
Ik verwacht ook erg veel glitters en natuurlijk warme kleuren. Ik kan helaas niet aan deze kleuren mee doen: Ik heb metallic blauw en groene kerstballen. Maar ook wel een paar helemaal beglitterde. Misschien dat ik die met macro nog even kiek.
Maar goed.
Alvast een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar toe gewenst!
Ik vind het niet echt 'feestdagen', maar wel een prachtige fotoquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:55 schreef Timmos het volgende:
Wat betreft deze maand.. Ook ik verwacht veel leuke en mooie inzendingen.. Tot in hoeverre wordt een schaatsfoto uit januari met feestdagen geassocieerd?
[ afbeelding ]
Ben het er inmiddels mee eensquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:25 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt 'feestdagen', maar wel een prachtige foto
Denk dat ik dat niet voor elkaar ga krijgenquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:37 schreef janeway het volgende:
Enne P iets met poezen en kerstmutsen johMoet je doen hihihi
Ja, maar ze vinden het wat lekker om erin te bijtenquote:Staat je boom nog..
Dat wilde ik doen, maar mijn kat is het er niet mee eensquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:37 schreef janeway het volgende:
Ik voorzie veel inzendingen met sneeuw dit jaar... Enne P iets met poezen en kerstmutsen johMoet je doen hihihi
Staat je boom nog..
we have a winnerquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Janeway, mooie foto!![]()
Ik denk dat deze het wordt voor mij:
[ afbeelding ]
Flappiequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk ideequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ik je foto zag moest ik aan deze denken die ik onlangs op het internet tegen kwam:quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[ afbeelding ]
Beterquote:Op woensdag 23 december 2009 20:48 schreef Pizzahut het volgende:
Heb mijn foto verbeterd
[ afbeelding ]
Je zou nog een iets kleiner diafragma kunnen gebruiken, dan zorg je dat de randen/contouren van het hele glas mooi scherp zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 12:33 schreef Pizzahut het volgende:
Maar ik vind deze ook wel goed gelukt:
[ afbeelding ]
Dank voor de tips!quote:Op zondag 27 december 2009 12:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je zou nog een iets kleiner diafragma kunnen gebruiken, dan zorg je dat de randen/contouren van het hele glas mooi scherp zijn.
Kleuren en de onscherpte van de achtergrond zijn erg goed gelukt!
Eerst even die laatste beter uitwerken en dan kiezen?quote:Op zondag 27 december 2009 13:11 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Dank voor de tips!
Maar welke zou ik nu moeten kiezen...
Dat is idd een vette vlek... zag ik ook toen ik hem posten, kijken of ik er wat aan kan doenquote:Op zondag 27 december 2009 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik stoor me enorm aan de vette vingerafdruk? bijna bovenaan het glas.
Verder vind ik het wel een mooi plaatjede onderste versie spreekt me meer aan dan de bovenste vanwege de bubbels die je in het glas ziet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |