Zoiets hoorde ik ook laatst, maar volgens mij was dat niet ‘echt’ balsemen (voor de eeuwigheid bewaren zeg maar), maar balsemen, zodat het lijk 1/2 weken zonder koeling kan zijn zonder dat het verval direct inzet. Als ik weer bedenk hoe het heette dan helpt dat vast.quote:Op zondag 6 december 2009 10:09 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Die regels worden binnenkort toch versoepeld?
Heeft te maken met de rust die je krijgt in de natuur. Natuur associeer je automatisch met ruimte en rust.quote:Op zondag 6 december 2009 04:00 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Typisch eigenlijk: de gemiddelde Westerse mens leeft over het algemeen alleen maar in beton, glas en staal, verkracht het milieu en daarmee de natuur op tienduizend-en-één manieren maar wil wel graag "back to nature" aan het einde van de rit...
Thanatopraxie is het volgens mij. Laatst hoorde ik op Radio 1 daar ook nog iets over.quote:Op zondag 6 december 2009 10:15 schreef Iblis het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik ook laatst, maar volgens mij was dat niet ‘echt’ balsemen (voor de eeuwigheid bewaren zeg maar), maar balsemen, zodat het lijk 1/2 weken zonder koeling kan zijn zonder dat het verval direct inzet. Als ik weer bedenk hoe het heette dan helpt dat vast.
Helaas begint een zombie outbreak eerder in een ziekenhuis en niet op een begraafplaats.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:15 schreef LasTeR het volgende:
Als er dan een zombie outbreak is kunnen ze makkelijk worden ingesloten.
Dan moeten we ziekenhuizen ook maar gaan overdekken.quote:Op zondag 6 december 2009 20:32 schreef moomoo het volgende:
[..]
Helaas begint een zombie outbreak eerder in een ziekenhuis en niet op een begraafplaats.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:15 schreef Kimsywimsy het volgende:dit gaat niet het beste idee van Nederland worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |