ja duh, ik doel dan natuurlijk meer op het plebsvolk zoals jij en ikquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:11 schreef LasTeR het volgende:
Dat noemen ze een graftombe of een piramide.
Kan toch?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:12 schreef Synthesist het volgende:
lijken moeten toch worden afgebroken.
Soort winkelcentrum idee?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:14 schreef Patch het volgende:
[..]
ja duh, ik doel dan natuurlijk meer op het plebsvolk zoals jij en ik
Voor de bloemmist en een horecazaakje toch wel?quote:
De gehele begraafplaats doel ik op...quote:
De 1 vind ze mooi, de ander vind ze super-eng.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:14 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik vind begraafplaatsen die buiten zijn veel mooier dan binnen
Alweer een voordeeltje !quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:15 schreef LasTeR het volgende:
Als er dan een zombie outbreak is kunnen ze makkelijk worden ingesloten.
Vroeger deden ze dat gewoon in de kerk. Vooral rijke mensen. Ging vaak behoorlijk stinken...vandaar de term rijke stinkerds....quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:11 schreef Patch het volgende:
Bestaan die überhaupt?
Hele begraafplaatsen met een dak erboven? Of in een groot zalencomplex ofzo?
Lijkt me ergens wel logisch; geen last van weersomstandigheden, ruimte voor een lekker bakje koffie, bloemist et cetera
Oh. Alles binnen? Nee man. Dat gaat hard stinken denk ik.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:16 schreef Patch het volgende:
[..]
De gehele begraafplaats doel ik op...
Ventilatie.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:20 schreef Ben. het volgende:
[..]
Oh. Alles binnen? Nee man. Dat gaat hard stinken denk ik.
airconditioning?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:20 schreef Ben. het volgende:
[..]
Oh. Alles binnen? Nee man. Dat gaat hard stinken denk ik.
Waarom niet gelijk een relaxfauteuil, espressomachine, televisie en WIFI bij ieder graf? Of helemaal sjiek de friemel: een webcam met livestream?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:18 schreef Patch het volgende:
[..]
De 1 vind ze mooi, de ander vind ze super-eng.
Wie wil er tegenwoordig naast wonen?
Ze gooien er toch hoge heggen en muren omheen tegenwoordig, waarom dan geen dak en allerlei andere aanverwante extra's die het bezoek van een begraafplaats veraangenamen..
Dan is het toch niet meer binnen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:21 schreef Patch het volgende:
[..]
airconditioning?
Of niet helemaal omringd door muren, maar 50% dan ofzo?
Ik begon dit topic ook met 'overdekt'...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |