Niet zoveel happen joh.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:55 schreef DjinN het volgende:
ochetoch...wat is het toch allemaal zwaar he...*geeft aai over je bol*
Volgens mij weet jij niet wat happen is of wel ?quote:
Ligt eraan WAT ik moet happen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:59 schreef DjinN het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet wat happen is of wel ?![]()
Nasi?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Klacht: De hutspot van de AH kreeg maar een 6,7 bij knelpunt @ Ned 2! En raadt eens wat de TS vandaag eet?
In Nederland ook hoor! Staan al die mocro's voor de AH te chillen en je weet gewoon waar ze op uit zijn hè? Je bakje hutspot!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:05 schreef Ben. het volgende:
Eten wat de pot schaft. In Afrika doen ze een moord voor een hapje hutspot van de AH...
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In Nederland ook hoor! Staan al die mocro's voor de AH te chillen en je weet gewoon waar ze op uit zijn hè? Je bakje hutspot!
Nee ze zijn op die gratis koffie uit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In Nederland ook hoor! Staan al die mocro's voor de AH te chillen en je weet gewoon waar ze op uit zijn hè? Je bakje hutspot!
Les 1: Hoe herken je potentiele hutspot-stelers?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:12 schreef Ben. het volgende:
[..]
Nee ze zijn op die gratis koffie uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |