Janneke gaat deze Sinterklaas dus weer niets krijgen ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:24 schreef woads het volgende:
Hallo allen,
Vandaag heb ik een brief gekregen van Jeugdzorg onder een vreemde naam. Naar een uurtje watertandend er na hebben gekeken heb ik besloten om hem niet te openen. Ik wilde hem stiekem toch lezen dus heb ik in het licht gehouden. Er bleek een cadeaubon van 20 in te zitten! Nu vraag ik me dus af... Mag ik deze open maken en uitgeven?
Of je lult uit je nek of je manager is een nitwit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:29 schreef Horloge het volgende:
Als het in je brievenbus ligt, is het jouw eigendom. Zo is mij verteld door mijn manager bij TNT.
Jouw ouders mogen je post niet eens open maken als het bijvoorbeeld op jouw naam staat (en je woont nog thuis). Er bestaat gewoon zoiets als briefgeheim.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:29 schreef Horloge het volgende:
Als het in je brievenbus ligt, is het jouw eigendom. Zo is mij verteld door mijn manager bij TNT.
Jezus ga je je om die 20 euro echt druk maken... alsof je wordt afgeschoten omdat je een naam weetquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:48 schreef woads het volgende:
Wat kan ik hier dan wel mee doen. Ik weet nu ook een naam die ik niet hoor te weten.
Jeugdzorg heeft wel zwijg plicht over patiëntenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:50 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Jezus ga je je daar voor 20 euro echt druk om maken... alsof je wordt afgeschoten omdat je een naam weet. Stuur die brief retour met erop: Geadresseerde onbekend/niet woonachtig op dit adres.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:48 schreef woads het volgende:
Wat kan ik hier dan wel mee doen? Ik weet nu ook een naam die ik niet hoor te weten.
dat wordt dus guantanamo bay voor jouquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:51 schreef woads het volgende:
[..]
Jeugdzorg heeft wel zwijg plicht over patiënten
Dat is geen briefgeheim hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jouw ouders mogen je post niet eens open maken als het bijvoorbeeld op jouw naam staat (en je woont nog thuis). Er bestaat gewoon zoiets als briefgeheim.
Yep en dat gaan ze echt dus niet doen. Gewoon terugsturen dat ding....quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:16 schreef woads het volgende:
Ik denk dat ik maandag Jeugdzorg op bel met de mededeling dat hem hem terug kunnen kopen.
Tot ze gaan onderzoeken waarom de brief nooit op de plaats van bestemming is aangekomenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:36 schreef FortunaHome het volgende:
Maak gewoon open en maak die bon op. Je hebt die brief nooit gehad (althans kunnen ze nooit bewijzen)
'ik heb nooit zo een brief gezien!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tot ze gaan onderzoeken waarom de brief nooit op de plaats van bestemming is aangekomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |