Ben je zon gast die in een kring met zn leerlingen zit en dan akoestische gitaar gaat spelen?quote:
Voor de kleine meisjes zeker.quote:
Nee, je hebt 25 dagen betaald vakantie. Je kunt gewoon langer op vakantie, je werkgever betaalt je alleen niet voor het luieren, dus dan doe je dat maar uit eigen portemonee.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:05 schreef Juicyhil het volgende:
Op school had ik nog 3 maanden zomervakantie, nu heb ik maar 25 dagen vakantie![]()
Als hij werkstukken nakijkt zet hij er ipv een cijfer een slotje onderquote:
"Som opgelost, slotje"quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als hij werkstukken nakijkt zet hij er ipv een cijfer een slotje onder
Die ga ik gebruikenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:13 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
"Som opgelost, slotje"
"Schopje remedial teaching"
"Pics van je zusje, dan krijg je een 10"
Ik ga naar Miley, dat zijn mn laatste dagenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:14 schreef GizartFRL het volgende:
* GizartFRL moet voor 1 januari nog 7 dagen opmaken.
zondequote:Op vrijdag 4 december 2009 19:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga naar Miley, dat zijn mn laatste dagen![]()
En vergeet dan vooral de sticker als beloning voor goed gedrag nietquote:
RIP aan de nabestaanden dan maar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga naar Miley, dat zijn mn laatste dagen![]()
Een concierge is geen schoonmaker.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
SWJ Moet de rommel van de leerlingen opruimen.
Hoezo moet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:14 schreef GizartFRL het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:14 schreef GizartFRL het volgende:
Idd. Wettelijk gezien kan je ze 5 jaar meenemen. Ook al zegt je contract misschien wat anders.quote:
Magazijnchef bij importeur van bouwlasersquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:48 schreef Misan het volgende:
wtf doe je in godsnaam voor werk dat je normaal 38 dagen per jaar vakantie hebt?
goed geregeld, ik dacht dat ik al aan de nette kant zat met 27 dagen per jaarquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:51 schreef Djeez het volgende:
[..]
Magazijnchef bij importeur van bouwlasers
Ik heb er ook nog 42 staan en op 1 juli krijg ik er weer 25 bij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:41 schreef Misan het volgende:
ik kan trouwens vanaf 1 januari 12 weken vakantie opnemen, vakantiedagen sparen kan ook als je werkt
Je kunt vast wel langdurig onbetaald verlof nemen en dan in de AH gaan werken als vakkenvuller.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:05 schreef Juicyhil het volgende:
Op school had ik nog 3 maanden zomervakantie, nu heb ik maar 25 dagen vakantie![]()
MBOquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:05 schreef Juicyhil het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |