Ben je zon gast die in een kring met zn leerlingen zit en dan akoestische gitaar gaat spelen?quote:
Voor de kleine meisjes zeker.quote:
Nee, je hebt 25 dagen betaald vakantie. Je kunt gewoon langer op vakantie, je werkgever betaalt je alleen niet voor het luieren, dus dan doe je dat maar uit eigen portemonee.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:05 schreef Juicyhil het volgende:
Op school had ik nog 3 maanden zomervakantie, nu heb ik maar 25 dagen vakantie![]()
Als hij werkstukken nakijkt zet hij er ipv een cijfer een slotje onderquote:
"Som opgelost, slotje"quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als hij werkstukken nakijkt zet hij er ipv een cijfer een slotje onder
Die ga ik gebruikenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:13 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
"Som opgelost, slotje"
"Schopje remedial teaching"
"Pics van je zusje, dan krijg je een 10"
Ik ga naar Miley, dat zijn mn laatste dagenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:14 schreef GizartFRL het volgende:
* GizartFRL moet voor 1 januari nog 7 dagen opmaken.
zondequote:Op vrijdag 4 december 2009 19:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga naar Miley, dat zijn mn laatste dagen![]()
En vergeet dan vooral de sticker als beloning voor goed gedrag nietquote:
RIP aan de nabestaanden dan maar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga naar Miley, dat zijn mn laatste dagen![]()
Een concierge is geen schoonmaker.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
SWJ Moet de rommel van de leerlingen opruimen.
Hoezo moet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:14 schreef GizartFRL het volgende:
* GizartFRL moet voor 1 januari nog 7 dagen opmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |