Dat of een correctiestift van de Hema (of ander merk)quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij staat die in de Op... Heb iets opgevangen van penseel met pure aceton dacht ik
Erg mooi zacht kleurtjequote:Op zaterdag 5 december 2009 19:30 schreef Nieners het volgende:
Mirjam, mooi lakje! Die zou ik ook wel willen hebben.
Lindy, heb je dat via boozyshop besteld? Vind het wel leuke kleuren bij elkaar!
Snkr, wat een hippe oma. En mooie kleuren uiteraard. Jullie hebben alledrie mooie nagels ook.
Kleintje, ik heb dat eens bij Scrangie voorbij zien komen dacht ik en was toen al verliefd...
En nu dus weer!. Doet me denken aan marble nails.
Als ik binnenkort Konad aan ga schaffen haal ik die plate meteen.
Vandaag kwam CG Channelesque binnen,
dus hier een foto:
[ afbeelding ]
Heeft iemand van jullie trouwens ook CG Lubu Heels?
Die wil ik eens proberen maar weet niet of het de moeite waard is.
Zelfs met swatches wil het niet lukken.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:49 schreef Krupelhintsje het volgende:
Vraagje, Hoe lakken jullie je nagels zo netjes, zonder de nagelriem te raken???
Misschien een stomme vraag, maar vroeg het me gewoon af.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:51 schreef progje het volgende:
[..]
ik snap ook niet hoe ze het voor elkaar krijgen
http://makeupalley.com/m_94731084quote:
Nee, geen aceton hier... gewoon de randjes niet lakken.. Voorzichtig smeren dus..quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij staat die in de Op... Heb iets opgevangen van penseel met pure aceton dacht ik
ah dat moet te doen zijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://makeupalley.com/m_94731084
*Kwijl*quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:30 schreef Nieners het volgende:
dus hier een foto:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:30 schreef Nieners het volgende:
dus hier een foto:
[ afbeelding ]
Oefenen oefenen oefenen...en lakjes met een goed kwastje scheelt ook al de helft! Rust nemen als je gaat lakken, alles al klaarleggen en als het niet goed gelukt is, gewoon eraf halen en opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://makeupalley.com/m_94731084
Channelesque is idd echt mooi!!quote:Op zondag 6 december 2009 09:41 schreef E.T. het volgende:
Channelesque is zo mooiJammer dat ze die niet bij TD hebben
![]()
Ik wil een andere top-coat.Quick dry kleurtje van essence, quick dry topcoat van Catrice; een uur na de topcoat ging ik naar bed met strakke nagels en nu zijn ze heul niet mooi strak meer, maar allemaal krasjes en afdrukjes van dekbed en mn andere hand ofzo..
een quick dry topcoat die ook echt quick dry't dus..
Ze hebben er 12, maar in 24 kleuren of zo zou het antwoord dan moeten zijn??...rare prijsvraag...quote:Op zondag 6 december 2009 10:41 schreef mmascha het volgende:
Kruidvat heeft een aanbieding: Gosh 1+1 gratis. Dat is fijn!
En ze hebben een prijsvraag. Je kan het antwoord vinden via de link die erbij staat. In de tekst staat alleen een ander aantal dan op het plaatje met kleuren. Gemeen
ok, die is idd coolquote:Op zondag 6 december 2009 02:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
*Kwijl*![]()
Mooie foto's dames! Die foto van snkrDie nagels zitten duidelijk in de familie!
![]()
Mirjam: Chainmail Charm is lichter, meer grijs. Als je een alternatief voor MPJ wilt moet je misschien eens kijken naar Color Club Revolution, die lijkt er meer op.![]()
Ehh, zoietsquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:32 schreef bernies het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij, net als ik trouwens, het liefste bij het vliegtuig staan te wachten totdat het pakje uit het vliegtuig komt...het op de lopende band volgen langs de douane (waarbij die man (ik zie zelden een vrouw) denkt alweer zo'n nagellakpakkje) en het het gelijk mee naar huis nemen, het nog niet openmaken in de auto maar onderweg bij de McD stoppen omdat je toch zo'n trek hebt en dan toch maar het pakje open maakt in de auto want stel dat er eentje gebroken is en gaat lekken, maar je je gelukkig wel kunt beheersen om niet gelijk te gaan lakken en weer de snelweg opdraaid en de gele M in de achteruitkijkspiegel ziet en denk oja, ik wou een cheesburger.....maar ja ik heb lekker wel mijn lakjes
Inloggen op transdesign (onder track your order ofzo op de home pagina) dan helemaal naar onderen scrollen en op je track en trace code klikken. Je kunt ook naar je invoice gaan, je track en trace code kopiëren en invoeren op www.usps.com onder track and confirmquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waar zien jullie die info staan? Ik wacht al bijna 2 weken op mijn pakket van TD...
Nee! Heel licht roze met zooooo onwijs veel glittersquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 02:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
*Kwijl*![]()
Mooie foto's dames! Die foto van snkrDie nagels zitten duidelijk in de familie!
![]()
Mirjam: Chainmail Charm is lichter, meer grijs. Als je een alternatief voor MPJ wilt moet je misschien eens kijken naar Color Club Revolution, die lijkt er meer op.![]()
Ik heb hier een tas met 34 nagellakjes!Dat gezicht van die caissière
![]()
![]()
Maandag ga ik op zoek naar enveloppen en gaat alles op de bus. Morgen de boel eerst maar eens uitzoeken. Ik had ook wat voor mezelf gekocht maar ik weet niet meer welke dus wat over blijft is van mij.
Via http://head2toebeauty.com/index.html of http://www.8ty8beauty.com/index.html kun je Color Club bestellen, ik weet alleen niet wat ze voor shipping rekenen.quote:Op zondag 6 december 2009 11:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ok, die is idd cool
weet jij een adresje waar die voor ene knappe prijs te bestellen is?
www.head2toebeauty.com Dan moet je er wel op letten dat je alleen met credit card kan betalen en ze versturen geen China Glaze buiten de US. Maar ze hebben Misa en Orly lakjes die bij TD al eeuwen uitverkocht zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 11:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ok, die is idd cool
weet jij een adresje waar die voor ene knappe prijs te bestellen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |