abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75326428
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 23:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

volgens mij staat die in de Op... Heb iets opgevangen van penseel met pure aceton dacht ik
Dat of een correctiestift van de Hema (of ander merk) .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_75327191
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:30 schreef Nieners het volgende:
Mirjam, mooi lakje! Die zou ik ook wel willen hebben .
Lindy, heb je dat via boozyshop besteld? Vind het wel leuke kleuren bij elkaar!
Snkr, wat een hippe oma . En mooie kleuren uiteraard. Jullie hebben alledrie mooie nagels ook.
Kleintje, ik heb dat eens bij Scrangie voorbij zien komen dacht ik en was toen al verliefd...
En nu dus weer! . Doet me denken aan marble nails.
Als ik binnenkort Konad aan ga schaffen haal ik die plate meteen.

Vandaag kwam CG Channelesque binnen,
dus hier een foto:

[ afbeelding ]

Heeft iemand van jullie trouwens ook CG Lubu Heels?
Die wil ik eens proberen maar weet niet of het de moeite waard is.
Zelfs met swatches wil het niet lukken .
Erg mooi zacht kleurtje
pi_75327269
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:49 schreef Krupelhintsje het volgende:
Vraagje, Hoe lakken jullie je nagels zo netjes, zonder de nagelriem te raken???
Misschien een stomme vraag, maar vroeg het me gewoon af.
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:51 schreef progje het volgende:

[..]

ik snap ook niet hoe ze het voor elkaar krijgen
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:59 schreef karoltje het volgende:
Idd! Graag de gouden tip .
http://makeupalley.com/m_94731084
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 5 december 2009 @ 23:55:21 #129
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_75327464
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 23:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

volgens mij staat die in de Op... Heb iets opgevangen van penseel met pure aceton dacht ik
Nee, geen aceton hier... gewoon de randjes niet lakken.. Voorzichtig smeren dus..
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 5 december 2009 @ 23:56:08 #130
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_75327479
@Nieners: Ja, via Boozyshop!
Don't come closer, I might hurt you
pi_75328095
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 23:44 schreef Mirjam het volgende:

[..]

[..]

[..]

ah dat moet te doen zijn
thnx
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zondag 6 december 2009 @ 00:24:38 #132
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_75328130
Jaaaaaaaaa het is zondag, dus kom maar op met de verrassing!
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_75328581
Ik haal ook niets overtolligs weg op de nagels, alleen wat er op de vingers komt.
Lakken kun je leren, hoewel de kleur kan ook al erg helpen

Wat Disconnected zegt
pi_75328594
Ik doe ook nooit cleanups na lakken met een kwastje, meestal probeer ik zo goed en kwaad als het gaat netjes te lakken. Maar dat komt ook doordat ik nog geen goed cleanup kwastje heb gevonden, anders zou ik misschien een stuk sneller klaar zijn elke keer, want ik lak dus laaaangzaaaaaam.
pi_75328608
Oh ja verrassing
pi_75329967
quote:
dus hier een foto:
*Kwijl*

Mooie foto's dames! Die foto van snkr Die nagels zitten duidelijk in de familie!

Mirjam: Chainmail Charm is lichter, meer grijs. Als je een alternatief voor MPJ wilt moet je misschien eens kijken naar Color Club Revolution, die lijkt er meer op.

Ik heb hier een tas met 34 nagellakjes! Dat gezicht van die caissière
Maandag ga ik op zoek naar enveloppen en gaat alles op de bus. Morgen de boel eerst maar eens uitzoeken. Ik had ook wat voor mezelf gekocht maar ik weet niet meer welke dus wat over blijft is van mij.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 6 december 2009 @ 09:41:58 #137
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75331808
Channelesque is zo mooi Jammer dat ze die niet bij TD hebben

Ik wil een andere top-coat. Quick dry kleurtje van essence, quick dry topcoat van Catrice; een uur na de topcoat ging ik naar bed met strakke nagels en nu zijn ze heul niet mooi strak meer, maar allemaal krasjes en afdrukjes van dekbed en mn andere hand ofzo..

een quick dry topcoat die ook echt quick dry't dus..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_75331849
quote:

dus hier een foto:

[ afbeelding ]
Daar ging mijn preutse nagelhartje sneller van kloppen. Wat een mooie kleur.
Go hard or go home
pi_75332075
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 23:44 schreef Mirjam het volgende:

[..]

[..]

[..]

Oefenen oefenen oefenen...en lakjes met een goed kwastje scheelt ook al de helft! Rust nemen als je gaat lakken, alles al klaarleggen en als het niet goed gelukt is, gewoon eraf halen en opnieuw beginnen.
Als correctiekwastje gebruik ik trouwens een lippenpenseel (had ik nog liggen) en dat werkt wonderlijk goed.
pi_75332118
quote:
Op zondag 6 december 2009 09:41 schreef E.T. het volgende:
Channelesque is zo mooi Jammer dat ze die niet bij TD hebben

Ik wil een andere top-coat. Quick dry kleurtje van essence, quick dry topcoat van Catrice; een uur na de topcoat ging ik naar bed met strakke nagels en nu zijn ze heul niet mooi strak meer, maar allemaal krasjes en afdrukjes van dekbed en mn andere hand ofzo..

een quick dry topcoat die ook echt quick dry't dus..
Channelesque is idd echt mooi!!

Ik zou een potje Seche vite quick dry proberen, te vinden op e-bay en bij TD
  zondag 6 december 2009 @ 10:41:40 #141
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_75332214
Kruidvat heeft een aanbieding: Gosh 1+1 gratis. Dat is fijn!
En ze hebben een prijsvraag. Je kan het antwoord vinden via de link die erbij staat. In de tekst staat alleen een ander aantal dan op het plaatje met kleuren. Gemeen
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  zondag 6 december 2009 @ 10:44:56 #142
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_75332251
Iedereen een leuke sinterklaas gehad?
Ik wel geen lakjes gekregen, maar wel een limited edition palette van sephora
Knoei
pi_75332295
quote:
Op zondag 6 december 2009 10:41 schreef mmascha het volgende:
Kruidvat heeft een aanbieding: Gosh 1+1 gratis. Dat is fijn!
En ze hebben een prijsvraag. Je kan het antwoord vinden via de link die erbij staat. In de tekst staat alleen een ander aantal dan op het plaatje met kleuren. Gemeen
Ze hebben er 12, maar in 24 kleuren of zo zou het antwoord dan moeten zijn??...rare prijsvraag...
Of vinden ze er zelf maar 12 leuk?

edit: jammer dat je niet via de site van het kruidvat dit kan bestellen....
pi_75332490
Gister 2 lakjes gekregen en een mini-nageldrogertje .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  zondag 6 december 2009 @ 11:16:35 #145
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_75332667
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:10 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

*Kwijl*

Mooie foto's dames! Die foto van snkr Die nagels zitten duidelijk in de familie!

Mirjam: Chainmail Charm is lichter, meer grijs. Als je een alternatief voor MPJ wilt moet je misschien eens kijken naar Color Club Revolution, die lijkt er meer op.
ok, die is idd cool
weet jij een adresje waar die voor ene knappe prijs te bestellen is?
pi_75332929
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:32 schreef bernies het volgende:

[..]

Volgens mij zou jij, net als ik trouwens, het liefste bij het vliegtuig staan te wachten totdat het pakje uit het vliegtuig komt...het op de lopende band volgen langs de douane (waarbij die man (ik zie zelden een vrouw) denkt alweer zo'n nagellakpakkje) en het het gelijk mee naar huis nemen, het nog niet openmaken in de auto maar onderweg bij de McD stoppen omdat je toch zo'n trek hebt en dan toch maar het pakje open maakt in de auto want stel dat er eentje gebroken is en gaat lekken, maar je je gelukkig wel kunt beheersen om niet gelijk te gaan lakken en weer de snelweg opdraaid en de gele M in de achteruitkijkspiegel ziet en denk oja, ik wou een cheesburger.....maar ja ik heb lekker wel mijn lakjes
Ehh, zoiets Ik verwacht die van mij pas over een week ofzo, want het is een megapakket dus zal er wel uitgepikt worden door de douane.
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:33 schreef Misstique het volgende:

[..]

Waar zien jullie die info staan? Ik wacht al bijna 2 weken op mijn pakket van TD...
Inloggen op transdesign (onder track your order ofzo op de home pagina) dan helemaal naar onderen scrollen en op je track en trace code klikken. Je kunt ook naar je invoice gaan, je track en trace code kopiëren en invoeren op www.usps.com onder track and confirm
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:12 schreef Nieners het volgende:

[..]

Mooi! Is het nou een holo?
Nee! Heel licht roze met zooooo onwijs veel glitters Ik vind het echt ontzettend gaaf, tis mijn lievelings OPI lak en ik heb 'm al 5 keer gedragen sinds ik 'm heb.. En dat vind ik best vaak want ik heb nogal wat lakjes en ik lak om de 2 of 3 dagen weer nieuwe
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:10 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

*Kwijl*

Ik heb hier een tas met 34 nagellakjes! Dat gezicht van die caissière
Maandag ga ik op zoek naar enveloppen en gaat alles op de bus. Morgen de boel eerst maar eens uitzoeken. Ik had ook wat voor mezelf gekocht maar ik weet niet meer welke dus wat over blijft is van mij.
Lakjes!! Hahaha ik zie je helemaal staan aan die kassa en die cassiere dan echt zo'n gezicht van "eeeeeeuh?" !!

Volgens mijn zusje staan er twee pakketen op mij te wachten!!!! Ik gok op Cherryculture (LA Rockstar polishes!! ) maar wat er in die andere zit weet ik niet? Transdesign is er nog niet en die verwacht ik pas over minimaal een week, maar Lush kan het ook niet zijn want er zit geen lushlabel op? Ik ben zoooo ontzettend nieuwsgierig en ik ben pas rond 2 uur thuis !!

Excusez-moi pour le smileyoverload!
pi_75332954
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:16 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ok, die is idd cool
Via http://head2toebeauty.com/index.html of http://www.8ty8beauty.com/index.html kun je Color Club bestellen, ik weet alleen niet wat ze voor shipping rekenen.
pi_75332985
Wij hebben nog geen sinterklaas gehouden, mn broertje kan pas op 20 december
Dus ik heb een sinterman/ kerstklaas feest

Anywayyy
@ Nieners, Erg mooie kleur!
@ MiMu, Ik had de cassière wel willen zien
pi_75333002
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:16 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ok, die is idd cool
www.head2toebeauty.com Dan moet je er wel op letten dat je alleen met credit card kan betalen en ze versturen geen China Glaze buiten de US. Maar ze hebben Misa en Orly lakjes die bij TD al eeuwen uitverkocht zijn.

Lemony flutter is amaaaaaaaaaaazing Mike! Ik had van die harde eeltige stukjes naast mijn nagels en mijn nagelriemen konden ook wel wat goeds gebruiken. Gisteren opgesmeerd voor ik naar bed ging, vandaag helemaal lekker zachtje vingers zonder harde dingetjes!
Ik zie mijn broertje ook al helemaal in die winkel staan... "Ja euh... ze wil euh... lemony flutter cuticle butter... bestaat dat? "
En daarmee kwam hij niet aan het bedrag dus hij proberen of ze niet een grotere pot konden maken.
Nee dus, dus nu heb ik ook taai taai doucheschuim!

Zo'n schatje.

Oh trouwens: het is zondag! Houdt ons niet langer in spanning! Wat is dat nagelachtige iets van fok heeft geregeld?
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 6 december 2009 @ 11:38:30 #150
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_75333025
thanks dames!
helaas geen CC hier, dus head2toebeauty valt af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: