ik vind het wel gaaf!quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:23 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
We hebben d'r gewongen hoor, ze heeft altijd alleen maar van die parlemoeren lakjes op, wit, creme, brons en beige
Ik kwam dees tegen:quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:03 schreef bernies het volgende:
En ik zoek nog iets...een echt mooie legergroene nagellak kleur? Iemand een ideetje?
Mooi! Is het nou een holo?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:53 schreef P.F het volgende:
Ik heb net O.P.I Princesses rule gekregen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Die dame met de langste nagels ever die haar nagels had gebroken, heeft inmiddels alweer erg lange nagels!
zie hier: http://lngnails.com/2009/(...)-breaking-her-nails/
[ afbeelding ]
Iiek op die site staat ook een filmpje, vind het nogal heftig zo die nagelsquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Die dame met de langste nagels ever die haar nagels had gebroken, heeft inmiddels alweer erg lange nagels!
zie hier: http://lngnails.com/2009/(...)-breaking-her-nails/
[ afbeelding ]
wasfohninstallatiequote:Op zaterdag 5 december 2009 21:21 schreef zoeperzazke het volgende:
Het enige wat ik me altijd afvraag bij zulke dingen is: Hoe veeg je in Godsnaam je kont af als je naar de wc geweest bent?![]()
Ik had her blijkbaar al eens gezien, want toen ik de kleur weer zag dacht ik...deze had ik dus de hele tijd in mijn hoofd:quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kwam dees tegen:
[ afbeelding ]
dat iets?
En hoe een je met je vingers nutella uit de pot?quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:21 schreef zoeperzazke het volgende:
Het enige wat ik me altijd afvraag bij zulke dingen is: Hoe veeg je in Godsnaam je kont af als je naar de wc geweest bent?![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:51 schreef bernies het volgende:
[..]
En hoe een je met je vingers nutella uit de pot?
edit daarom is ze ook nog zo dun
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:51 schreef bernies het volgende:
[..]
En hoe een je met je vingers nutella uit de pot?
edit daarom is ze ook nog zo dun
Uit de OP:quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:07 schreef -Marjo- het volgende:
Wat is nou de beste site om Konad lak en plates te bestellen? Ik zie door de bomen het bos niet meer...
ik snap ook niet hoe ze het voor elkaar krijgenquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:49 schreef Krupelhintsje het volgende:
Vraagje, Hoe lakken jullie je nagels zo netjes, zonder de nagelriem te raken???
Misschien een stomme vraag, maar vroeg het me gewoon af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |