Dat dus!quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Sorry hoor maar hoe moet ik godsnaam in een topic reageren wat zichzelf nog niet eens serieus neemt.
Ik bedoel maar Nederland en Zimbabwistan gelijk trekken qua corruptie![]()
Hoever verschilt het hier dan , totaal niet veel. Alleen daar weten we het nu direct van, en hier komen wij dag na dag steeds meer achter hoe fout de top in Nederland is. Bouwfraude, medicijnen die duurder worden voorgeschreven door huisartsen, die daaraan verdienen terwijl een goedkoper medicijn net zo goed is, etc etc. Nog een maand en we zijn weer 2 schandalen rijkerquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Sorry hoor maar hoe moet ik godsnaam in een topic reageren wat zichzelf nog niet eens serieus neemt.
Ik bedoel maar Nederland en Zimbabwistan gelijk trekken qua corruptie![]()
concurrentievervalsing is niet hetzelfde als corruptiequote:Op vrijdag 4 december 2009 17:25 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Hoever verschilt het hier dan , totaal niet veel. Alleen daar weten we het nu direct van, en hier komen wij dag na dag steeds meer achter hoe fout de top in Nederland is. Bouwfraude, medicijnen die duurder worden voorgeschreven door huisartsen, die daaraan verdienen terwijl een goedkoper medicijn net zo goed is, etc etc. Nog een maand en we zijn weer 2 schandalen rijker
Nee als je aan het één wel beter wordt en aan het ander niet terwijl je het dezelfde werking heeft noem ik wel degelijk corruptie. Vooral omdat het afgesproken werk is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:28 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
concurrentievervalsing is niet hetzelfde als corruptie
Het grappige is trouwens dat je in Zimbabwe veel geld bent aan steekpenningen, maar de belastingdruk is daar niet zo hoog. Uiteindelijk ben je in ons westerse systeem duurder uit..(al krijg je daar natuurlijk wel meer voorzieningen voor terug)
Dat is geen corruptie, dat is een vorm van steekpenningen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:34 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Nee als je aan het één wel beter wordt en aan het ander niet terwijl je het dezelfde werking heeft noem ik wel degelijk corruptie. Vooral omdat het afgesproken werk is.
Nog steeds is dit de definitie van corruptie:
Corruptie is het politieke, sociale of economische verschijnsel waarbij iemand in een machtspositie ongeoorloofde gunsten verleent in ruil voor wederdiensten of als vriendendienst.
Steekpenningen is corruptie.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat is geen corruptie, dat is een vorm van steekpenningen.
T'is zo leuk als Moderators dom zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat is geen corruptie, dat is een vorm van steekpenningen.
Dat dus, je zult er nog op vooruit gaan ook want het is daar mooier weerquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:37 schreef Flurry het volgende:
Iedereen die "Ja" antwoordt mag oprotten naar Zimbabwe
Alsof het één een argument is voor het ander.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:37 schreef Flurry het volgende:
Iedereen die "Ja" antwoordt mag oprotten naar Zimbabwe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |