Tssk,quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:18 schreef Danny het volgende:
ElizabethR - PM ban.
Denkt dat instructies van crew aan de laars gelapt kunnen worden omdat ze crewlid in kwestie geblokkeerd heeft in de pm-box. Dat blokkeren werkt twee kanten op.
Mag weer eens mailen als ze de hiërarchie een beetje snapt.
Wie ? Wat ? Waar?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:04 schreef static het volgende:
Ah, een nieuw speeltje heeft zich aangemeld.
En ook nog eens nie internetten nie?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:02 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ik kan niet. Ik ben zondags naar de kerk.
Dat is een dubbele ontkenningquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:05 schreef error_404 het volgende:
[..]
En ook nog eens nie internetten nie?
neequote:Op vrijdag 4 december 2009 17:05 schreef gniffie het volgende:
delete je account zodat ze je niet kunnen bannen TS
Afrikaans?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:05 schreef error_404 het volgende:
[..]
En ook nog eens nie internetten nie?
Niksquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat kan jou die PM ban nou schelen.
simpel figuurquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:14 schreef Thomas B. het volgende:
Eens met TS. Of ook vervelend: mods die zelf spamtopics openen, vervolgens de reacties verwijderen, hun topic sluiten en sticky maken in twee fora tegelijk. Waarom? Omdat het kan
hier, cadeautje:quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet vies van een beetje machtsmisbruik, maar ik heb wel een hekel aan hypocrisie.
lol wut?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:14 schreef Thomas B. het volgende:
Eens met TS. Of ook vervelend: mods die zelf spamtopics openen, vervolgens de reacties verwijderen, hun topic sluiten en sticky maken in twee fora tegelijk. Waarom? Omdat het kan
Idd, een topic moet aan de meest rare eisen voldoen wil het openblijven.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Waarom moesten die topics op slot dan?
Mijn FOK! Verleden? Alleen maar kwaliteitsposts/topics.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:19 schreef Adolecens het volgende:
TS wil even trollen vanwege zijn eigen FOK! verleden
Je notes getuigen andersquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Mijn FOK! Verleden? Alleen maar kwaliteitsposts/topics.
Dank u zeer.
zodat jij er niet met je idiote posts in kan postenquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Waarom moesten die topics op slot dan?
Zo kan ik ook modden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zodat jij er niet met je idiote posts in kan posten
Je bans waren ook allemaal onterecht natuurlijk. Stom van me!quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:24 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ja maar die notes worden ook geschreven door andere :...
juist, i rest my case.
Allemaal pareltjes. Al mijn topics zijn een klacht tegen een maatschappelijk (of fok) fenomeen. Dat jij dat niet begrijpt is jouw probleem.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bans waren ook allemaal onterecht natuurlijk. Stom van me!![]()
En kwaliteitstopics. Ach ja.. Zullen we een polletje houden?![]()
Ik ben de kernel panic voor en de mods te snel af.
Ramses shaffy
LudoSanders
Kent iemand die grap over die vliegende hond?
Waarom zou iemand klb willen modden
Ludo, gratis geld
Modden
Waar zitten hier de grootste mogolen?
Heren: Wat zou je doen? flubberkut ja/nee?
Murp...we zijn verkeerd begonnen
En ga zo maar door
I rest MY casequote:Op vrijdag 4 december 2009 17:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Allemaal pareltjes. Al mijn topics zijn een klacht tegen een maatschappelijk (of fok) fenomeen. Dat jij dat niet begrijpt is jouw probleem.
Laat dat denken maar aan gekwalificeerde mensen over, je vijfvoudige kronkel in die twee hersencellen van je zijn er getuige van. Laat dat nou zo voordat die zich ook uitmoorden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:19 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
.
Ik denk dat een daarvaan is- vriendjes worden met die falerts door grappig mee te doen met die pseudo grappige slowchat gedoe.
Amirite?
Wat een kwaliteit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bans waren ook allemaal onterecht natuurlijk. Stom van me!![]()
En kwaliteitstopics. Ach ja.. Zullen we een polletje houden?![]()
Ik ben de kernel panic voor en de mods te snel af.
Ramses shaffy
LudoSanders
Kent iemand die grap over die vliegende hond?
Waarom zou iemand klb willen modden
Ludo, gratis geld
Modden
Waar zitten hier de grootste mogolen?
Heren: Wat zou je doen? flubberkut ja/nee?
Murp...we zijn verkeerd begonnen
En ga zo maar door
opgelost.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |