Denk juist niet dat dat raar is, of anders gezegd: weinig voorkomt. Dat het niet goed is, want je voelt je niet veilig en geborgen etc, ben ik met je eens. Maar ik denk dat het juist bij jonge mensen die (nog) niet beter weten en maar wat aanklooien en zich makkelijk vergissen in hun kwetsbaarheid en wat ze aankunnen, veel voorkomt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, maar blijkbaar was het al een hele aparte relatie waarin zoiets normaal was of zo. Sowieso raar dat je in een relatie blijft op zo'n jonge leeftijd met je eerste vriendje, in zo'n setting kun je je toch niet veilig en geborgen voelen? Zulke relaties kunnen best wel werken als je al de nodige ervaring hebt met relaties of zo maar niet op deze manier.
Nja, ik vind het gewoon vaag. Ik zou mezelf er niet goed bij voelen, zelfs niet al ben ik zo lang bij mijn vriend en ben ik al zo lang vrienden. Mja, vind het gewoon heel apart dat je daar niet op reageert.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, maar blijkbaar was het al een hele aparte relatie waarin zoiets normaal was of zo. Sowieso raar dat je in een relatie blijft op zo'n jonge leeftijd met je eerste vriendje, in zo'n setting kun je je toch niet veilig en geborgen voelen? Zulke relaties kunnen best wel werken als je al de nodige ervaring hebt met relaties of zo maar niet op deze manier.
Dat jij wel zou reageren, betekent niet dat iemand anders niet in shock kan zijn en er op dat moment dus alleen maar apatisch onder kan zijn ipv te gaan slaan en schoppen...quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nja, ik vind het gewoon vaag. Ik zou mezelf er niet goed bij voelen, zelfs niet al ben ik zo lang bij mijn vriend en ben ik al zo lang vrienden. Mja, vind het gewoon heel apart dat je daar niet op reageert.
Ach kom toch Chica, dat soort relaties komen veel vaker voor bij dertigers en mensen die ouder zijn, dan relaties met je eerste vriendje omdat je dan nog vasthoudt aan het romantische beeld van relaties door gebrek aan ervaring.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Denk juist niet dat dat raar is, of anders gezegd: weinig voorkomt. Dat het niet goed is, want je voelt je niet veilig en geborgen etc, ben ik met je eens. Maar ik denk dat het juist bij jonge mensen die (nog) niet beter weten en maar wat aanklooien en zich makkelijk vergissen in hun kwetsbaarheid en wat ze aankunnen, veel voorkomt.
'k Denk trouwens niet dat als er zoiets gebeurt als in dit verhaal, dat een kenmerk is van een aparte relatie waarin zoiets normaal is. Want het kan gewoon alleen gebeuren als iemand echt in shock is, zeg maar.
Ik snap je niet. Ik heb het over een kromme, mislukte soort relatie. Als je jong bent ben je vaak nog heel beinvloedbaar, en zijn ook zat mensen te bang om het meteen uit te maken als het niet zoals dat romantische beeld is, omdat ze denken dat het misschien wel zo (krom, mislukt) hoort.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ach kom toch Chica, dat soort relaties komen veel vaker voor bij dertigers en mensen die ouder zijn, dan relaties met je eerste vriendje omdat je dan nog vasthoudt aan het romantische beeld van relaties door gebrek aan ervaring.
Dertigers gaan eerder open relaties aan, swingers etc. etc. Op je 20ste wil je toch niets liever dan een monogame relatie? Zeker als het je eerste vriendje is, tenzij je echt niet goed snik bent.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:30 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Ik heb het over een kromme, mislukte soort relatie. Als je jong bent ben je vaak nog heel beinvloedbaar, en zijn ook zat mensen te bang om het meteen uit te maken als het niet zoals dat romantische beeld is, omdat ze denken dat het misschien wel zo (krom, mislukt) hoort.
Als dit bij dertigers voorkomt lijkt het mij nog veel raarder: ik bedoel niet de seksuele handelingen, maar het gigantische 'ik snap er nix van', zeg maar. Als dit bij 2 mensen in de 30 voorkomt is het pas écht een vreemde, zieke relatie.
Of bedoel je iets anders
Jaaah dat bedoel ik juist ook! Ik zeg toch:quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dertigers gaan eerder open relaties aan, swingers etc. etc. Op je 20ste wil je toch niets liever dan een monogame relatie? Zeker als het je eerste vriendje is, tenzij je echt niet goed snik bent.
Ik bedoel dus: als er zoiets gebeurt in zo'n relatie met zulke jonge mensen, is dat níet een kenmerk van hun {relatie die apart is, waarin het normaal is om zulke handelingen te verrichten, zoals een swingersrelatie}, want zo'n soort relatie hebben ze niet (hopelijk geven de {} haakjes aan wat ik bedoel met 'niet', waar dat over gaat). Dus als er zo'n gebeurtenis eenmalig plaatsvindt is dat een kenmerk van een slechte relatie; en omdat ze zo jong zijn kan het - ten tweede dus - zo zijn dat ze niet weten wat ze ermee aan moeten, of denken dat het erbij hoort, etc, waardoor het ook niet netjes en correct wordt uitgesproken en afgehandeld maar waardoor zo'n jong en kwetsbaar persoon in de war raakt etc, en waardoor iemand misschien ook twijfelt hoe het met de relatie zit. Natuurlijk gaat bijna niemand die zo jong is bewúst een open relatie aan. Het gaat om een enkele 'help wat moet ik nu!'-gebeurtenis.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
(...)
'k Denk trouwens niet dat als er zoiets gebeurt als in dit verhaal, dat een kenmerk is van een aparte relatie waarin zoiets normaal is. (...)
..Maar snap je nu ook wat ik bedoelde en dat dat hier los van staat?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ach kom toch Chica, dat soort relaties komen veel vaker voor bij dertigers en mensen die ouder zijn, dan relaties met je eerste vriendje omdat je dan nog vasthoudt aan het romantische beeld van relaties door gebrek aan ervaring.
Don't get your hopes up too high, mijn serieuze reacties hadden meer betrekking op andere reacties en theorie en 'in het algemeen'; ik vind jouw verhaal, wat er allemaal voorgevallen zou zijn, bepaalde details, nog steeds erg vreemd en ongeloofwaardig. Ik ging er vanuit dat het een vrijdagmiddag-bagger-topic betrof, en vind het daadwerkelijke verhaal te absurd en ziek om serieus op te kunnen reageren. Na deze post kan ik me bijna niet meer voorstellen dat je het niet serieus meent, maar ik zou dus echt geen reactie meer kunnen geven om jou individueel te helpen. No offence, maar ik wil en kan er gewoon niet eens over nadenken als het niet hypothetisch is, sorry, dus ik houd het bij: heel veel sterkte.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:02 schreef xsunshinex het volgende:
Er zijn dus nog wel serieuze reacties geplaatst gelukkig
(...)
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:08 schreef dadoc het volgende:
Doe jezelf een plezier en neem nooit meer contact op met zowel M als K en iedereen die ze ooit ontmoet hebben, ga verhuizen en start een nieuw leven. En als nog ooit iemand vraagt je uit te kleden waar anderen bij zijn hard wegrennen!
Dat doe je vast niet, dus bij deze alvast mijn medeleven voor alle ellendige jaren met het vele verdriet die je nog staan te wachten. Je kon er niets aan doen, je ouders hebben de plank misgeslagen tijdens de opvoeding, en ach er zijn altijd nog opvanghuizen en voedselbanken.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:39 schreef otacon het volgende:
Ik neem aan dat je 18 jaar of ouder ben aangezien je een joint had gehaald.
-je laat je vingeren in bijzijn van vrienden.
-je laat je beffen in bijzijn van vrienden.
-je wordt gebeft door een vriend van je vriend en je zeg er niks van
-je broek wordt geforceerd uitgetrokken en je zeg er niks van
-je vriend heeft je gebeft in de bijzijn van een vriend en je zeg er niks van
-je heb een lul in je strot gekregen wat je niet wilde
-je begin aan een trio om het niet uit te laten gaan met je vriend
Meid als je dat ware liefde noem...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je komt er waarschijnlijk wel bijzonder makkelijk ìn.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:20 schreef Fingon het volgende:
Iets met gangbangs? ik kom er niet doorheen
dat lijkt me ook welquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je komt er waarschijnlijk wel bijzonder makkelijk ìn.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar is je poesje kaal, of niet?quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:02 schreef xsunshinex het volgende:
Er zijn dus nog wel serieuze reacties geplaatst gelukkig
maar ik vraag echt om serieuze reacties.. waarom dan toch zoveel reacties die dan niet serieus zijn.
Mijn ex was toen 19 en ik 18.
Maar hij is niet me eerste vriend ofzo, heb meerdere relaties gehad. ( alleen dan zonder sex.
Met mijn vorige relatie heb ik maar een paar keer sex gehad, hooguit 8x ofzo, omdat het gewoon hele erge pijn deed ( ben heel erg strak), en we ook niet heel veel de ruimte hadden daarvoor.. maar dat vond hij gelukkig niet zo erg..
maar heb dat niet echt mee geteld, omdat ik pas door M echt ging bloeden en wat meer deden dan alleen recht op en neer..
Maar vind het fijn dat sommige mensen dus wel geloven dat ik toen gewoon geshockeerd was, omdat ik dat gewoon niet echt zag aankomen..
Jammer dat mensen meteen denken dat ik een slet ben, terwijl ik juist echt niet zo ben..
maar goed.. maakt ook niet uit.. i don't care wat sommige mensen denken, ik weet zelf beter..
echt veel heb ik er niet aan om dit topic te openen, want jullie weten natuurlijk niet hoe onze relatie was en dat soort dingen.. maar er staan zeker wel dingen tussen waar ik wel iets aan heb..
dus voor die mensen bedankt.. en de voor de rest.. ga gewoon weer weg uit dit topic..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom zo'n grote orgie?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:45 schreef xsunshinex het volgende:
Lang verhaal, graag serieuze reacties.
Ik heb 8 maanden een relatie gehad met een geweldige jongen (ik noem hem M), die sinds vanochtend me ex is.
De eerste 5 maanden van onze relatie waren geweldig, alleen toen is er wat gebeurd.
We zaten samen met een andere kerel ( ik noem hem K) en een vriendin van mij (S) op de bank.
K en S vonden elkaar leuk maar durfden niet zoveel te doen.
Dus M begint mij een beetje op te geilen en mij zachtjes te vingeren, we zagen allebei dat hun het ook zagen en ook verder begonnen te gaan. Dat is door gegaan totdat S en ik allebei gelikt werden.
Daarna zijn K en S maar naar boven gegaan.
S ging verhuizen voor 2 jaar naar amerika.
M en ik gingen weer een keer naar K toe, M ging naar de wc en zei dat ik mijn broek uit moest hebben als hij terug was.. dat wou ik helemaal niet dus heb ik ook niet gedaan, en toen heeft hij zelf mij broek uitgetrokken en begon mij te likken en loopt naar 2 min even weg. En toen sprong K op mij af en begon mij te likken, ik wou het niet, maar ik was zo geschokt dat ik er niks tegen kon doen.
M komt op het moment dat K mij net begon te likken terug en ziet dat en gaat op de bank zitten, ik vraag hem of hij bij me wil komen in de hoop dat K dan weg zou gaan. maar M was boos op mij omdat ik er niks tegen had gedaan..
Ik heb me broek weer aangedaan en we zijn naar de shop gereden op een joint te halen.
Komen we weer terug, gaat M gewoon weer verder met mij te likken, K trekt zijn broek uit en duwt zijn lul in mijn mond waar ik wederom niks tegen heb gedaan.
Na een paar minuten stopten we en zijn M en ik weg gegaan.
Die avond zei M mij dat hij het uit wou maken omdat hij dit niet aan kon en boos was dat ik niks heb gedaan.
we hebben hierover gepraat en zijn uiteindelijk tot de beslissing gekomen dat we gewoon teveel van elkaar houden, en hij ook zijn trio krijgt. We zijn daar 3 weken mee bezig geweest en het lukte niet om iemand te vinden.. omdat het hem te lang duurde, en hij wou weten wat hij voor mij voelde is hij naar een ander meisje gegaan en heeft met haar gezoend.
Na wat ik hem heb aangedaan kon ik het wel begrijpen en hebben het ook uitgepraat.
Maar hij zit nu nog steeds met die beelden enzo.
We kregen de laatste maand alleen maar meer en steeds erger ruzie.
Ik ben erg veel bezig geweest om hem te controleren.
Hij had met een vriend afgesproken en daar was een meisje bij, die hij heeft toegevoegd en waar hij daarna veel mee praatte op msn.
Ik ging steeds meer controleren omdat hij loog dat hij bij een vriend was terwijl hij eigenlijk bij een andere vriend was ( volgens hem dan ) en steeds stiekemer ging doen, zoals smsjes verwijderen, en ik mocht niet meelezen met dat gesprek van dat meisje omdat ik te nieuwsgierig ben
Gisteravond ging hij naar beneden nog even op de pc, ik loop zachtjes naar beneden doe de deur open en hij klikt alles weg.. daar nog heel gesprek over gehad, maar het was niet belangrijk zij hij.
Vanochtend toen ik wakker werd heb ik toch dat smsje gelezen en er stond in:
Heey lekkerding, je ziet er mooi en leuk uit, 4 nov om 1 uur afspreken? kus.
Hij zegt dat het was om mij gek te maken, omdat hij gek werd van mij omdat ik steeds alles controleer enzo.
Maar ik heb hem toch het huis uit gestuurd.
Toen hij zijn spullen aan het inpakken was hebben we nog een beetje gepraat, en het kwam er op neer dat hij helemaal niets met dat meisje heeft gedaan of wilde..
en nu ben ik hem dus kwijt, en ik wil hem terug, in principe is het allemaal mijn schuld.. als die trio niet was gebeurd, was alles goed geweest..
Ik wil hem terug, ik weet dat hij stapelgek op mij is, en hij door mij weet wat echte liefde is enzo..
maar zoals het vandaag gaat denk ik niet dat hij me terug wil..
Ik ga hem zoiezo even wat tijd voor zich zelf geven, kijken wat hij zelf wil..
maar ik weet het niet meer..
maar het voelt goed dit van me af te schrijven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |