Beffen vind ik net te ver gaan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:19 schreef laforest het volgende:
Vrouwen die lopen zeuren als ze ongesteld zijn dat ze geen seks willen omdat ze het een vies idee vinden of zichzelf vies vinden.Of erger dat ze zeggen dat het vies voor jou als man is. Dat maken wij zelf wel uit jah!
Ik heb er geen problemen mee hoor om mijn vriendin te batsen als ze ongesteld is, gewoon na de seks douchen met z'n tweetjes.
Beffen? Hmm ook geen probleem, gewoon alleen de clit.
Klacht: Vrouwen die zeuren over ongesteldheid en seks tijdens deze periode.
TS is een faler. Na de sex hang je hem nat weg, ALTIJD!quote:Ik heb er geen problemen mee hoor om mijn vriendin te batsen als ze ongesteld is, gewoon na de seks douchen met z'n tweetjes.
Of het door TS laten wegbeffen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:23 schreef Biancavia het volgende:
Al dat gedoe ook met die tampons en maandverband en weet ik het allemaal.
Gewoon lekker langs je benen laten stromen heel de dag! Heerlijk!
Beetje knoflooksaus er op en likken als lassie!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:27 schreef Misan het volgende:
Beffen gaat echt veel te ver idd, de smaak is echt niet te raggen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:29 schreef ProFlamer het volgende:
Alsof je een biefstuk uitzuigt, heerlijk!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:29 schreef ProFlamer het volgende:
[..]
Beetje knoflooksaus er op en likken als lassie!
Alsof je een biefstuk uitzuigt, heerlijk!
Nee gewoon zonder condoom hoor, lekker warm en ooooh zooo glad.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:22 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Beffen vind ik net te ver gaan.
Normaal zonder condoom, maar als ze ongesteld is met!
Als ik rood wil proeven, dan drink ik wel rode wijn![]()
Ik vind bloed A) erg lekker smaken B) ik vind het naar zilver smakenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:27 schreef Misan het volgende:
Beffen gaat echt veel te ver idd, de smaak is echt niet te raggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |