De bovenste ad is vast vanwege die draak op de foto, en de onderste was vast iets mbt Inuquote:Kledingwinkel bonprix
Goedkope kleding in alle maten! Bestel nu online en op rekening.
www.bonprixsecure.com/kleding
Vind je maatje online
Schrijf je geheel gratis in Makkelijk, leuk en anoniem
www.datingeasy.nl
Helderziendheid gratis
Uw cadeau: een echte talisman die volledig uw leven veranderen!
www.Gratis-Talisman.net
Ex Terug? (Nieuw)
Leer psychologische trucjes die niemand weet!
www.terugbijmijnex.nl
Fijn dat jij het vraagt Juup©, het gaat matig. Ben hyper en prikkelbaar en het eten duurt nog wel even hier dus ik heb honger.quote:
Met mij gaat het goed, dankjequote:Op vrijdag 4 december 2009 17:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Fijn dat jij het vraagt Juup©, het gaat matig. Ben hyper en prikkelbaar en het eten duurt nog wel even hier dus ik heb honger.
Hoe gaat het met jou?
Ik ga vandaag hopelijk nog eten hier, en dan weer naar huis en daar wat verder klooien met diverse programma's die ik wil gaan testen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed, dankje
Wat ga jij vandaag allemaal doen?
Dat lijkt mij idd erg saai, maar veel plezierquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga vandaag hopelijk nog eten hier, en dan weer naar huis en daar wat verder klooien met diverse programma's die ik wil gaan testen.
Kortom, saaie avond dus.
Ja dank je, ik ga mezelf maar eens bij de andere mensen vervoegen, daar is het iig warmer dan hier in deze kamerquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat lijkt mij idd erg saai, maar veel plezier
bestaat de tandenfee?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:55 schreef Juup© het volgende:
Is de koorts al aan het zakken?
Wrom nie?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
Bb gaat gewoon verder met de vloeren ik kan niet helpen
ik ving iets op van japan, is er al meer bekend?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:24 schreef ArTiC het volgende:
Half Nederland haalt opgelucht adem....geen Portugal in de poule op het WK
Nederland, Japan, Kameroen, Denemarkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ving iets op van japan, is er al meer bekend?
klinkt haalbaarquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nederland, Japan, Kameroen, Denemarken
ik heb de laatste 3 voetbalpools gewoon op het werkquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klinkt haalbaarEven in acht nemend dat ik altijd als laatste eindig in de poule
hail. En, is het haalbaar?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb de laatste 3 voetbalpools gewoon op het werk
Ja, duidelijk wel.quote:
Vooralsnog faalt NL voornamelijk in wedstrijden tegen tegenstanders die ze op papier makkelijk aan zouden kunnen. Zeg maar a la laatste EK winnen/gelijkspelen tegen landen als Frankrijk en Italie, maar wel onderuit gaan tegen Ruslandquote:
in je mond?quote:
Het schiet misschien niet op, maar als het resultaat maar mooi isquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:20 schreef bleiblei het volgende:
Zo! Weer 2.5 rij vloer erin gejast.
Het schiet voor geen meter op, maar het tweede deel leggen we op alternatieve wijze.
Zou mij enorm frustreren.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:26 schreef bleiblei het volgende:
Mjaah, we krijgen de vloerdelen niet 100% strak tegen elkaar.
Met een beetje mazzel werken de kiertjes wel dicht al zie je ze amper als je er gewoon overheen loopt.
Het is in ieder geval wel een stuk moeilijker 100% perfect te krijgen dan een laminaatvloertje.
Vraag me ook af hoe pro's dat doen.
Huilie.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kijk uit naar mijn eerstvolgende vrijdagbiertje! Zal wel 2010 worden
Mja, dat is het grote nadeel van zelf klussen. Je weet zelf precies waar het net niet klopt, terwijl iemand anders het echt niet ziet.quote:
Ik snap het maar al te goed helaasquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mja, dat is het grote nadeel van zelf klussen. Je weet zelf precies waar het net niet klopt, terwijl iemand anders het echt niet ziet.
Wel vreemd is dat, de dingen die nog moeten gebeuren zie je op een gegeven moment niet meer. De dingen die bijna perfect zijn blijven je storenquote:
Ja dat is idd een vreemd iets. Er moeten hier eigenlijk nog wat naden en kieren in de keuken afgekit worden, maar daar kijk ik telkens overheen en vergeet het. Maar da dingen die wel al gedaan zijn en idd nagenoeg perfect afgewerkt zijn storen mij omdat het net niet helemaal perfect isquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wel vreemd is dat, de dingen die nog moeten gebeuren zie je op een gegeven moment niet meer. De dingen die bijna perfect zijn blijven je storen.
Als je nog acrylaatkit nodig hebt, geef maar een gil. Ik heb nog 12 bussen liggen hieroquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja dat is idd een vreemd iets. Er moeten hier eigenlijk nog wat naden en kieren in de keuken afgekit worden, maar daar kijk ik telkens overheen en vergeet het. Maar da dingen die wel al gedaan zijn en idd nagenoeg perfect afgewerkt zijn storen mij omdat het net niet helemaal perfect is![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je nog acrylaatkit nodig hebt, geef maar een gil. Ik heb nog 12 bussen liggen hiero.
Eten!quote:
Eten! Goed idee.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Eten!
Honger!
Poepen!
dat is pas na-apen
We hebben niets aangesloten hierquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:23 schreef ArTiC het volgende:
Guitar Hero Legends of Rock weer eens onder het stof uit gehaald
Ik ga het niet eens kijkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:42 schreef bleiblei het volgende:
Juup!!
Heb je muzikale ambities?
Ik wist niet dat je zingt onder het pseudoniem Rinus:
Gelukkig niet bij de overlijdensberichtenquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:45 schreef febster het volgende:
Wat nou crisis, erg drukkkk in de stad.
Mijn naam staat vandaag 2x in de krant.
Dus je bent weer autoverkopert?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:32 schreef ColtZ40 het volgende:
Eerste werkweek. 7 verkopers, 9 auto's verkocht waarvan 3 auto's door coltz40.
/schouderklop verzoek.
misschien bij de contactadvertentiesquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig niet bij de overlijdensberichten
zijn je stukjes op te lezen op afkortingvandiekrant.nl?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:45 schreef febster het volgende:
Wat nou crisis, erg drukkkk in de stad.
Mijn naam staat vandaag 2x in de krant.
Ja maar nu bij een dealerbedijf met regels, regels,regels en nog meer regels... Gek word ik van die lui.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus je bent weer autoverkopert?
*mept Colt op zijn schouder*
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus je bent weer autoverkopert?
*mept Colt op zijn bek*
daarna pasquote:
welk merk?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja maar nu bij een dealerbedijf met regels, regels,regels en nog meer regels... Gek word ik van die lui.
Niet nodig, ik zit niet in de WWquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jij krijgt niks meer van mijn WW premie.
Neequote:
Lamborghini vertelde Colt net...maar ik geloof het nietquote:
Of in een Nissan koekblik.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:07 schreef ArTiC het volgende:
Spanjolen rijden nog met paard en wagen
Die is goedgekeurd omdat ik er ook in gereden hebquote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die is goedgekeurd omdat ik er ook in gereden heb
Ik ben geen heer dus.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, de heren zijn ook allemaal gezellig Sinterklaas aan het vieren zie ik
ohja, dat is vandaagquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, de heren zijn ook allemaal gezellig Sinterklaas aan het vieren zie ik
net werd er heel hard op de deur geramd, dus bb naar buiten, staat er een zak kadootjes en ziet hij z'n zwager hard wegrijdenquote:
Dat is geen sinterklaas maar een zwagerquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net werd er heel hard op de deur geramd, dus bb naar buiten, staat er een zak kadootjes en ziet hij z'n zwager hard wegrijden
Toch nog een beetje Sinterklaas
Vandaag bier en lekkere hapjes? Of ben jij nog te ziek?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net werd er heel hard op de deur geramd, dus bb naar buiten, staat er een zak kadootjes en ziet hij z'n zwager hard wegrijden
Toch nog een beetje Sinterklaas
Sinterzwager.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is geen sinterklaas maar een zwager
Daarben ik nog te ziek voor. En bier + zieke lever = failquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vandaag bier en lekkere hapjes? Of ben jij nog te ziek?
Hopelijk wordt jij ook niet doodziek.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarben ik nog te ziek voor. En bier + zieke lever = fail
Maar ik heb wel een halve avondmaaltijd gegeten en ik voel me op dit moment niet doodziek dus tot 21:30 moet lukken. BB is eerst nog wat plankjes aan het lijmen en ik lak uit verveling mijn nagels groen
ehh ik denk nog zo'n 8m2quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hopelijk wordt jij ook niet doodziek.
Hoeveel planken moeten er nog gelegd worden?
Dat had ik ook niet verwachtquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
maar dat doet ie niet allemaal vandaag hoor
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben weer helemaal terug in 1996 met mijn achterlijke nagellakkleurtjes
Mamaquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:41 schreef Inu het volgende:
Jullie baby heeft echt de liefste neus ooitVan wie komt die?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:38 schreef Juup© het volgende:
Onze kleine dame is behoorlijk gegroeid:
[ afbeelding ]
5 dagen na haar geboorte.
[ afbeelding ]
Nu.
Ja, rammelende eierstokken zijn hier wel aanwezigquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mama
Valt wel op, ik post een babbievoto en jij bent er weer
klopt...babbies horen te slapen om 20:45 uurquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, rammelende eierstokken zijn hier wel aanwezigGelukkig ook de realisatie dat het nu niet de tijd voor een baby is
Nee, zit in de trein en das saai...
Baby maken daarentegenquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
klopt...babbies horen te slapen om 20:45 uur
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
klopt...babbies horen te slapen om 20:45 uur
Dan was jij dus ook een mooie babyquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:44 schreef Stormqueen het volgende:!
Evi heeft trouwens dezelfde vorm van hoofd als ik toen ik babbel was
Ze lag te slapen op de wat?quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaZij lag hier beneden te slapen op de Domoseat. Wij laten haar doorgaans alleen in bed slapen, maar goed ze lag zo lekker
Nu wordt zij verschoond en gevoed en gaat dan naar bedje toe
een hondenmand voor babbiesquote:
Dat dusquote:
quote:De Doomoo Seat is een verbluffende zitzak die zowel aan de allerkleinsten vanaf de geboorte (dankzij de veiligheidsriem, als aan grotere kinderen (tot 30 kg) een uitzonderlijk comfort biedt. Door de combinatie van microkorreltjes en een uitermate soepel weefsel kan ieder kind er zich innestelen in zijn geliefde houding.
Dankzij de 2 bovenste hoezen (1 met gesp en 1 zonder gesp), die afritsbaar zijn, kan deze poef aan de ontwikkeling en de leeftijd van het kind worden aangepast.
zit op m'n mobiel dus kan het plaatje zelf niet zien, alleen de titel. Maar eh, jullie gaan toch geen kerstkaarten sturen van je baby met een kerstmuts op hč?quote:
En stel dat wij dat wel doen, dan wil jij er geen hebben?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit op m'n mobiel dus kan het plaatje zelf niet zien, alleen de titel. Maar eh, jullie gaan toch geen kerstkaarten sturen van je baby met een kerstmuts op hč?
dat zeg ik niet, ik vind het alleen zo cheesyquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
En stel dat wij dat wel doen, dan wil jij er geen hebben?
Wij weten nog geheel niet wat wij aan kaarten gaan sturen
Ik houd wel van kaasquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, ik vind het alleen zo cheesy
ok, je gaat dus echt kerstkaarten sturen van je baby met een kerstmuts opquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:15 schreef Juup© het volgende:
SQ krijgt dan zo'n kerstkaart:
[ afbeelding ]
lach maar en wacht tot je zelf een larve hebt, dan spreken we elkaar wel weer.quote:Op zondag 6 december 2009 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ok, je gaat dus echt kerstkaarten sturen van je baby met een kerstmuts op
Mijn ouders hebben ook kinderen en ik heb gelukkig nooit op een kerstkaart hoeven staanquote:Op zondag 6 december 2009 11:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
lach maar en wacht tot je zelf een larve hebt, dan spreken we elkaar wel weer.
ik heb al de deal dat bb me af mag slaan als ik het ooit in mijn hoofd haalquote:Op zondag 6 december 2009 11:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
lach maar en wacht tot je zelf een larve hebt, dan spreken we elkaar wel weer.
quote:Op zondag 6 december 2009 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Om mee te kunnen doen met de rage kan ik natuurlijk een kerstmuts op mijn nieuwe vloer zetten en daar een kerstkaart van maken. Inu, heb jij nog iets nieuws waar je een muts op kan zetten?
ik stem voor de schoenenquote:Op zondag 6 december 2009 13:06 schreef Inu het volgende:
[..]Een plant
Of mn hele appartement... of misschien mn nieuwe schoenen
stuur maar op hoorquote:Op zondag 6 december 2009 13:52 schreef ArTiC het volgende:
ik zet een kerstmuts op mijn...![]()
wie wil er een kerstkaart?
Naar jou iig nietquote:Op zondag 6 december 2009 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ok, je gaat dus echt kerstkaarten sturen van je baby met een kerstmuts op
Als hij weer in Eindhoven is sla ik hem voor de tweede keer op zijn bek!quote:Op zondag 6 december 2009 14:52 schreef Juup© het volgende:
Wat is die Sunchaser/Stefan toch een misselijk achterbaks stuk vreten
Rooie kemphaanquote:Op zondag 6 december 2009 14:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als hij weer in Eindhoven is sla ik hem voor de tweede keer op zijn bek!
Doet het dan goed aub.quote:Op zondag 6 december 2009 14:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als hij weer in Eindhoven is sla ik hem voor de tweede keer op zijn bek!
Hij doet vervelend naar mijn vrouw toe omdat hij het niet kan winnen van mijquote:
Doe eens een linkje!quote:Op zondag 6 december 2009 15:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij doet vervelend naar mijn vrouw toe omdat hij het niet kan winnen van mijEnorm zwaktebod van hem, maar dat is al jaren bekend.
tja...dat krijg je als een autist een rammeltje in zijn dashboard hoortquote:Op zondag 6 december 2009 15:19 schreef Juup© het volgende:
Vanmorgen maar weer dit gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vorig jaar nieuwe kachelradiateur geplaatst, nu is dat kreng al lekNog net geen zwembad in de auto maar droog is anders.
Wat snap jij niet aan lekkage?quote:Op zondag 6 december 2009 15:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...dat krijg je als een autist een rammeltje in zijn dashboard hoort
quote:Op zondag 6 december 2009 15:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...dat krijg je als een autist een rammeltje in zijn dashboard hoort
Het was een garpje Juup©quote:
Al moet ik eerlijkerwijs wel toegeven dat ik alle auto's (tot 2 auto's terug want toen ben ik er mee gestopt), motoren en bromfietsen die ik ooit gehad heb wel eens uit elkaar heb gehaald omdat er idd een rammeltje in zatquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 15:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al moet ik eerlijkerwijs wel toegeven dat ik alle auto's (tot 2 auto's terug want toen ben ik er mee gestopt), motoren en bromfietsen die ik ooit gehad heb wel eens uit elkaar heb gehaald omdat er idd een rammeltje in zat
Het is een redlijk goed ziekenhuis voor de behandeling van 'standaard' dingen...maar je moet er niet zijn met iets moeilijks want dan weten ze het niet meerquote:Op zondag 6 december 2009 15:27 schreef Inu het volgende:
Ik mag het Elkerliek ziekenhuis niet meer afzeiken van mn tanteHet feit dat er in onze familie nog nooit iemand zonder problemen is geholpen maakt het namelijk geen slecht ziekenhuis
quote:Op zondag 6 december 2009 15:27 schreef Inu het volgende:
Ik mag het Elkerliek ziekenhuis niet meer afzeiken van mn tanteHet feit dat er in onze familie nog nooit iemand zonder problemen is geholpen maakt het namelijk geen slecht ziekenhuis
Bij mijn scooter bleek het rammeltje uiteindelijk de kruskaslager te zijnquote:
Bij mn moeder zijn ze de foto met de tumor kwijtgeraakt en daarna ook nog eens haar anestesie gegevens. Ze hebben dus maar gewoon wat gedaan en later kon er bijna niet bestraald worden, omdat er nergens meer was vastgelegd waar de tumor ook alweer zatquote:Op zondag 6 december 2009 15:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is een redlijk goed ziekenhuis voor de behandeling van 'standaard' dingen...maar je moet er niet zijn met iets moeilijks want dan weten ze het niet meer![]()
Mijn moeder hebben ze na haar ongeluk met haar knie in het gips gezet...hielp niks: doorgestuurd naar Nijmegen
Radboud zkh: Maar mevrouw, u had nooit in het gips gemogen
Dus dat ding was nieuw al niet helemaal goed!? Of heb je last van een defecte koppakking?quote:Op zondag 6 december 2009 15:19 schreef Juup© het volgende:
Vanmorgen maar weer dit gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Defecte radiateur van vorig jaar)
Vorig jaar nieuwe kachelradiateur geplaatst, nu is dat kreng al lekNog net geen zwembad in de auto maar droog is anders.
het is ook een beetje raar om naar een ziekenhuis te gaan als je geen problemen hebtquote:Op zondag 6 december 2009 15:27 schreef Inu het volgende:
op bezoek?quote:Op zondag 6 december 2009 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is ook een beetje raar om naar een ziekenhuis te gaan als je geen problemen hebt
Het eerste denk ik. De koppakking is voor zover bekend in orde, ik zie geen kenmerken van lekkage en ook de koelvloeistof en olie zien er normaal uit. Maar mocht het weer een keer voorkomen dan laat ik de koppakking wel nakijken denk ik (of ik verkoop de auto en koop een anderequote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dus dat ding was nieuw al niet helemaal goed!? Of heb je last van een defecte koppakking?
Heb je al een PM van Colt met aanbiedingen?quote:Op zondag 6 december 2009 15:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het eerste denk ik. De koppakking is voor zover bekend in orde, ik zie geen kenmerken van lekkage en ook de koelvloeistof en olie zien er normaal uit. Maar mocht het weer een keer voorkomen dan laat ik de koppakking wel nakijken denk ik (of ik verkoop de auto en koop een andere).
Als de motor warm is een keer in de waterslangen knijpen is voldoende.quote:Op zondag 6 december 2009 15:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het eerste denk ik. De koppakking is voor zover bekend in orde, ik zie geen kenmerken van lekkage en ook de koelvloeistof en olie zien er normaal uit. Maar mocht het weer een keer voorkomen dan laat ik de koppakking wel nakijken denk ik (of ik verkoop de auto en koop een andere).
Da's warmquote:Op zondag 6 december 2009 15:56 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als de motor warm is een keer in de waterslangen knijpen is voldoende.
:quote:Op zondag 6 december 2009 15:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je al een PM van Colt met aanbiedingen?
Wat moet er dan gebeuren eigenlijkquote:Op zondag 6 december 2009 15:56 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als de motor warm is een keer in de waterslangen knijpen is voldoende.
dan krijg je warme handenquote:
goed geslapenquote:
of nie, whehehequote:
Je moet de slang zonder al te veel moeite plat kunnen knijpen. Lukt dat niet dan is meestal de kop of koppakking kapot. De compressie van de cilinder komt dan als het ware in je koelvloeistof systeem. De zwakste plek in dat systeem is je kachelradiator.quote:
Aha dank u meneer de autospecialistquote:Op zondag 6 december 2009 17:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je moet de slang zonder al te veel moeite plat kunnen knijpen. Lukt dat niet dan is meestal de kop of koppakking kapot. De compressie van de cilinder komt dan als het ware in je koelvloeistof systeem. De zwakste plek in dat systeem is je kachelradiator.
muziek van Ramsesquote:
ja, boven wel, maar ik lig niet in bed, ik kijk hoe bb de vloer legtquote:Op zondag 6 december 2009 18:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat moet je dan doen als je steeds in bed ligt
pics!quote:Op zondag 6 december 2009 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, boven wel, maar ik lig niet in bed, ik kijk hoe bb de vloer legt
quote:Op zondag 6 december 2009 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja nog 3 plenkskes. En dan nog de randjes volfrotten (4 cm overhouden bij je muren is nooit leuk) en dan fertig!quote:
jullie zouden toch mee gaan?quote:Op zondag 6 december 2009 18:21 schreef -moppie- het volgende:
Zou FUFR z'n zoveelste kerstmarkt overleven vandaag?
het boefje!quote:Op zondag 6 december 2009 18:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee hoor, dat had ie effe verzonnen.
Wij houden niet van kerstmarkten
quote:Op zondag 6 december 2009 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker.quote:Op zondag 6 december 2009 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij houdt FUFR ook niet zo van kerstmarkten
nee, ik denk dat hij nu 25 jaar moet 'inhalen'quote:Op zondag 6 december 2009 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij houdt FUFR ook niet zo van kerstmarkten
ik wist niet dat Levi's V. ook een account had op Fokquote:Op zondag 6 december 2009 18:46 schreef ArTiC het volgende:
[GEZ] Kapotte koffiezetapparaten Eindhoven
quote:Op zondag 6 december 2009 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wist niet dat Levi's V. ook een account had op Fok
quote:Op zondag 6 december 2009 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wist niet dat Levi's V. ook een account had op Fok
Geldrop != Helmondquote:Op zondag 6 december 2009 22:26 schreef ColtZ40 het volgende:
En weer een moord in Helmond. 3 binnen 30 dagen.
Binnen een week...quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 22:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Binnen een week...
De eerste was nasty...met een bijl
Een vriend van mij is zit bij de recherche en is die zaak aan het onderzoeken. Hij sprak over spagetti.quote:Op zondag 6 december 2009 22:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Binnen een week...
De eerste was nasty...met een bijl
Dat is idd een bijl!quote:
Iiieuwwwwwwwwwwwwwww.quote:Op zondag 6 december 2009 22:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En de achterkant is voornamelijk gebruikt.
quote:Op zondag 6 december 2009 23:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Bij inslag 36 zijn ze gestopt met tellen.
Te gek voor woorden.quote:Op zondag 6 december 2009 23:08 schreef Juup© het volgende:
Mishandeling baby in crčche schokt Italiė
Wat een achterlijk wijf
Idd. Zou er al bang van worden om ons kleintje ooit naar een opvang te brengen (al zal dat nooit gebeuren).quote:
Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Idd. Zou er al bang van worden om ons kleintje ooit naar een opvang te brengen (al zal dat nooit gebeuren).
nooitquote:
Oké, de kans dat ons kleintje ooit in een dagopvang zal verblijven is uitermate klein te noemenquote:
Kijk Artic, hier kan jij iets van leren!quote:Op zondag 6 december 2009 23:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oké, de kans dat ons kleintje ooit in een dagopvang zal verblijven is uitermate klein te noemen
ik zeg altijd maar zo:quote:Op zondag 6 december 2009 23:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Kijk Artic, hier kan jij iets van leren!
Autist![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 23:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Kijk Artic, hier kan jij iets van leren!
Autist![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 23:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zeg altijd maar zo:
Zeg nooit Oké, de kans dat ons kleintje ooit in een dagopvang zal verblijven is uitermate klein te noemen
Sterkte daar tussen die stijfkoppen.quote:Op maandag 7 december 2009 00:59 schreef ArTiC het volgende:
ook weltrutsen... Half 7 vertrekken naar Fryslan
Nee en nee.quote:Op maandag 7 december 2009 08:32 schreef -moppie- het volgende:
Goeiemorgen allemaal
iedereen weer fris en fruitig voor de nieuwe werkweek?
Vandaar jouw niet maandelijkse problemen, jij bent een vent aan het wordenquote:Op maandag 7 december 2009 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik fiets altijd overal heen, word je een vent van
quote:Op maandag 7 december 2009 09:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vandaar jouw niet maandelijkse problemen, jij bent een vent aan het worden
Spannendquote:Op maandag 7 december 2009 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
Wel of niet uit bed gaan, that's the question! Eerst maar es ff de thermometer hanteren
waarom wil jij altijd zo graag die topics vol hebben?quote:Op maandag 7 december 2009 09:04 schreef Juup© het volgende:
Nog even flink doorspammen en dan is er weer een Ehvn topic vol
Dat is een goede vraag waar ik het antwoord niet op weetquote:Op maandag 7 december 2009 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom wil jij altijd zo graag die topics vol hebben?
quote:Op maandag 7 december 2009 09:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag waar ik het antwoord niet op weet
heb best goed geslapen. Heb je last van me gehad dan? En mail zal ik straks ff kijken... Dat is heel klote op een telefoon namelijkquote:Op maandag 7 december 2009 09:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
heb je beetje kunnen slapen vannacht?
ik heb je net een mailtje gestuurd. is het wat?
heb nog wel gezweet maar het gaat echt de goede kant opquote:Op maandag 7 december 2009 09:20 schreef bleiblei het volgende:
Nope, maar je had goede hoop gisteravond. Dus ik vroeg me af of je eindelijk fatsoenlijk geslapen had.
quote:Op maandag 7 december 2009 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb nog wel gezweet maar het gaat echt de goede kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |