Daardoor struikelen ze minder vaak dan jij!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:48 schreef Divel het volgende:
Er zijn er wel bij die een mooi figuurtje hebben. Jammer alleen dat ze altijd zo'n bleek smoelwerk hebben. Dat komt omdat ze altijd met hun hoofd naar beneden lopen!
.... en steken zonder te kijken de weg over..quote:Op donderdag 10 december 2009 15:50 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Daardoor struikelen ze minder vaak dan jij!
Denk dat het komt omdat de gemiddelde internetaansluiting in Veenendaal e.o. Filternet gebruiktquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:08 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Je zei Veenendaal!![]()
![]()
![]()
Valt overigens wel mee hoeveel er hier zijn hoor, ze zwaaien hier niet met de scepter ofzo.
haha, ja geweldige uitvinding.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:16 schreef johanmulder het volgende:
[..]
Denk dat het komt omdat de gemiddelde internetaansluiting in Veenendaal e.o. Filternet gebruiktIk heb er een tijd rondgelopen vanwege m'n stage en ik moet zeggen dat ik me wel in de mening van TS kan vinden.
Ik woon ernaast, dus ik kom er vaak genoeg. En inderdaad, het is tegenwoordig een naar dorp met veel Marokkaans tuig waar je op vrijdagavond niet meer wil komen. Maar dat wil niet zeggen dat alle grefo's er weg zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:49 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dan ben je er al meer dan 10 jaar niet geweest.
Ik heb er meer dan 20 jaar gewoond en werk er nu. Het is gewoon niet meer zo'n lief gereformeerd durpske. Net is een nare pseudo-stad met hinderlijk aanwezige kampers, Marokkanen en ander niet-gereformeerd tuig.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:05 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb liever refo's dan allochtonen
marokkanenkleine agressieve kutmarokkanen
Wat was het ook alweer gereformeerden of gedeformeerden?quote:Op zondag 13 december 2009 19:44 schreef klaasdj het volgende:
Er heerst hier nogal een zwart-wit beeld van refo's. Er zijn heel veel kerken die onder het label "refo" passen en toch niet in rokjes lopen en andere onzin die in dit topic beschreven wordt. Ik wed dat er veel mensen zijn die meer refo's kennen dan ze denken. Ik ben ook christen dus ik kan het weten.
True. Ik ben strictly speaking ook een 'refo'. Maar ik denk niet dat veel mensen mij, of refo-vrienden van me, er op staar uit zouden pikken als 'refo's'.quote:Op zondag 13 december 2009 19:44 schreef klaasdj het volgende:
Er heerst hier nogal een zwart-wit beeld van refo's. Er zijn heel veel kerken die onder het label "refo" passen en toch niet in rokjes lopen en andere onzin die in dit topic beschreven wordt. Ik wed dat er veel mensen zijn die meer refo's kennen dan ze denken. Ik ben ook christen dus ik kan het weten.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:30 schreef Gaspedaal het volgende:
TS valt op dergelijke dames?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Open een topic in B&H zou ik zeggen
jij bent dus grefoquote:Op maandag 14 december 2009 02:31 schreef bulbjes het volgende:
[..]
niks mis mee, zeg ik zo
Juist door wat ze aanhebben hebben ze een schijn van verborgen wellust over zich, sexappeal.Als ik me dat tweede meidje voor zou stellen in bikini of willekeurige breezahoutfit zou ze voor mij al veel minder opvallen tussen andere meiden en zou ze die sexappeal die ze nu heeft veel minder hebben...maargoed das wel nu ik die foto's zie.....normaal gesproken valt mijn oog misschien niet lang genoeg op die types omdat andere types dan eerder opvallen
![]()
alhoewel het ook wel erg intrigeert juist moet ik zeggen, grefo's enzo. Bwhehe.
Jij zit zeker bij een pinkstergemeente-club of zo.quote:Op maandag 14 december 2009 00:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
True. Ik ben strictly speaking ook een 'refo'. Maar ik denk niet dat veel mensen mij, of refo-vrienden van me, er op staar uit zouden pikken als 'refo's'.
Dat zijn geen refo's. Ik zit bij de Christelijk Gereformeerde Kerk.quote:Op maandag 14 december 2009 13:25 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Jij zit zeker bij een pinkstergemeente-club of zo.![]()
Ik weet niet waar dat gebeurt, maar in ieder geval niet bij ons in de kerk. Bij ons wordt de financiële administratie gedaan door democratisch gekozen kerkleden en is alles openbaar. Elk jaar krijg je een financiëel jaarverslag met elke uitgave. Tevens vindt er nog kascontrole plaats.quote:Op maandag 14 december 2009 13:25 schreef HugoChavez het volgende:
Wel dure hobby, moet je 10% van je salaris inleveren, zodat meneer de pastoor kan sparen voor een SUV die Gods schepping verwoest.![]()
Het christendom is niet tegen seks, het is pro-seks (lees bijvoorbeeld het bijbelboek Hooglied eens). Volgens het christelijke geloof is seks alleen niet iets dat je zomaar met iedereen moet doen, maar dat maakt je niet gelijk anti-seks.quote:Op maandag 14 december 2009 13:25 schreef HugoChavez het volgende:
Sommige dingen spreken mij wel aan daar, alleen jammer dat de Here zo tegen seks is.Waarom gunnen de Goden ons, stervelingen, nou nooit seks?
Bij de Bhoeddisten, de Hare Krishna's, de katholieken (oke, die hebben seks met kleine minderjarige jongetjes, maar dat boeit me ook niet, ik wil meiden, chicks
), de Moslims, de refo's, de Maasbachers, al hun Goden zijn tegen seks.
![]()
Ik ga een klacht indienen bij die Goden. Heeft iemand het antwoordnummer van God?![]()
![]()
Wat ik alleen nooit snap, waarom heeft God geld nodig? Er wordt altijd door allerlei religies geld opgehaald (Mammon in de Bijbel), dit begrijp ik niet. Maar misschien dat jouw kerk er wel eerlijk mee omgaat. Bij die pinkstergemeenten gaat er nogal eens iets fout in de 'administratie'.quote:Op maandag 14 december 2009 13:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat zijn geen refo's. Ik zit bij de Christelijk Gereformeerde Kerk.
[..]
Ik weet niet waar dat gebeurt, maar in ieder geval niet bij ons in de kerk. Bij ons wordt de financiële administratie gedaan door democratisch gekozen kerkleden en is alles openbaar. Elk jaar krijg je een financiëel jaarverslag met elke uitgave. Tevens vindt er nog kascontrole plaats.
Kortom... kerken zijn zo transparant als wat als het om geld gaat.
[..]
Het christendom is niet tegen seks, het is pro-seks (lees bijvoorbeeld het bijbelboek Hooglied eens). Volgens het christelijke geloof is seks alleen niet iets dat je zomaar met iedereen moet doen, maar dat maakt je niet gelijk anti-seks.
Wat snap je niet aan de TT?quote:Op maandag 14 december 2009 22:05 schreef bibaboerderij het volgende:
Ik ben altijd zo bang dat bij die types , der vader der al vol gepompt heeft. Of (hoe cliche) de priester al misbruik heeft gemaakt van der , destijdsnog nauwe, openingen.Je bent gewoon een man die op hard to get valt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |