Niet echt best doordachte opvatting, want dat kinderen indoctrineren van jongs af aan zien deze mensen als een normale opvoeding.quote:Op maandag 7 december 2009 21:37 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nou, ik heb medelijden met je, en dat meen ik.
Bovendien:
Niks met hatelijk te doen, meer met feiten onder ogen zien en daarop besluiten.
Geloof moet verbannen worden uit deze wereld.
Kinderen indoctrineren van jongs af moet ook meteen verboden worden.
Als je 18 bent mag je je erin verdiepen en zelf beslissen of je alsnog bij het groepje der zwakzinnigen wil behoren.
Geluuuuuuukkig is religie op zijn retour, pfff.
Jezus houdt ook van jouw baut!quote:Op maandag 7 december 2009 21:37 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nou, ik heb medelijden met je, en dat meen ik.
Bovendien:
Niks met hatelijk te doen, meer met feiten onder ogen zien en daarop besluiten.
Geloof moet verbannen worden uit deze wereld.
Kinderen indoctrineren van jongs af moet ook meteen verboden worden.
Als je 18 bent mag je je erin verdiepen en zelf beslissen of je alsnog bij het groepje der zwakzinnigen wil behoren.
Geluuuuuuukkig is religie op zijn retour, pfff.
Ik heb altijd al geplijt voor een gedachtenpolitie die er voor zorgt dat mensen geen rare ideeën krijgen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:00 schreef jongegast het volgende:
[..]
Jezus houdt ook van jouw baut!
Anders zouden we ook Sinterklaas en Zwarte Piet moeten verbieden, of moslims, of gothics. Waar zijn we nou helemaal mee bezig???
Hé! Dat rijmt niet!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:45 schreef Divel het volgende:
Vaak zijn deze mensen nogal achterbaks. Niet zeggen waar het op staat. Op zondag "Here, Here" en op maandag jatten ze je peren.
Ik heb altijd al geplijt voor een taalpolitiequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:44 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik heb altijd al geplijt voor een gedachtenpolitie die er voor zorgt dat mensen geen rare ideeën krijgen.
Schijnbaar vind jij de TS leuk, anders zou je dat niet zeggen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:52 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Wat heeft dat met narcisme te maken?
? dit is toch een post van ts?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Schijnbaar vind jij de TS leuk, anders zou je dat niet zeggen.
Ja dat is het punt juist.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:54 schreef skattebaut het volgende:
[..]
? dit is toch een post van ts?
Of was je dat al duidelijk en ben ik gek?
Triest is het dat jij praat over de scheiding van kerk en staat alsof je er verstand van hebt, maar ondertussen de plank volledig misslaat.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:32 schreef Rotter het volgende:
Dit is een bepaald Refo's. De zwarte kousen/rokken.
De kids, tja, weten vaak niet beter. Ouders zijn de echte apen in het verhaal.
Totdat de scheiding van kerk en staat volledig wordt doorgevoerd (geen SGP/CDA/Christenunie) en het onderwijs ook allemaal gelijk is (1 soort openbaar), blijven dit soort incest/beperkte genenpool groepen bestaan.
Triest is het. Heel erg triest.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:45 schreef Divel het volgende:
Vaak zijn deze mensen nogal achterbaks. Niet zeggen waar het op staat. Op zondag "Here, Here" en op maandag jatten ze je peren. Geen vrolijke kleuren in hun kleding zoals je bij iedereen om je heen wél ziet. Als je niet van hun Gemeente bent groeten ze je niet. Op zondag zonder te kijken oversteken. Je moet voor de fun ook het Refoforum eens bekijken. Als dit soort mensen in de hemel komen sta ik mijn entreebewijs af bij de hemelpoort.
Met een vinger in haar kut, zich af te rukkende zeker....quote:Op woensdag 9 december 2009 10:19 schreef Symphonic het volgende:
Je zou de OP in de column submit moeten zetten
Goeie OP en o zo waar. Maar wees er voorzichtig mee, voor je het weet zit je iedere zondag naast haar in de kerk, tussen haar vader en moeder in.
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:43 schreef pugehenis het volgende:
en dan heb je ook altijd nog die vieze dikke, met een lange spijkerrok want dat is trendy.
Dat gaat er helaas toch niet komen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:32 schreef Rotter het volgende:
Dit is een bepaald Refo's. De zwarte kousen/rokken.
De kids, tja, weten vaak niet beter. Ouders zijn de echte apen in het verhaal.
Totdat de scheiding van kerk en staat volledig wordt doorgevoerd (geen SGP/CDA/Christenunie) en het onderwijs ook allemaal gelijk is (1 soort openbaar), blijven dit soort incest/beperkte genenpool groepen bestaan.
Triest is het. Heel erg triest.
Het is wel een gereformeerd bolwerk, daar gaat het toch om.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:23 schreef ElectricEye het volgende:
Ik heb het verhaal gelezen en kom reactief niet verder dan "Veenendaal ligt niet op de Veluwe".
Hartelijk dank voor de back-upquote:Op donderdag 10 december 2009 13:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is wel een gereformeerd bolwerk, daar gaat het toch om.
Dan ben je er al meer dan 10 jaar niet geweest.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is wel een gereformeerd bolwerk, daar gaat het toch om.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |