Zulk soort typjes?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:01 schreef Lord_Cardigan het volgende:
... en dan de vrouwelijke versie ervan.
Wie is die sloerie met die roze blouse daar rechts?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:29 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Zulk soort typjes?
In tijden niet zo gelachen om een OP
[ afbeelding ]
FUquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:30 schreef Q.E.D. het volgende:
[ afbeelding ]
Katholieken komen niet in de hemel.
Joah, dat is zo ongeveer wel de groep waar het om gaat, soms zitten er best potentieele pareltjes tussen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:29 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Zulk soort typjes?
[ afbeelding ]
Die foto bewijst het grote gelijk van TS!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:29 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Zulk soort typjes?
[ afbeelding ]
I beg to differ. Mensen bij de kerk hebben zo hun eigenaardigheden.quote:Nog steeds staat ze daar, haar pronte borstjes fier de wereld in, waarschijnlijk nog nooit door enig man betast,
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:34 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Joah, dat is zo ongeveer wel de groep waar het om gaat, soms zitten er best potentieele pareltjes tussen.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:09 schreef remlof het volgende:
Geweldige OP
En je hebt gelijk ook nog.
Ben je wel 's in de Alblasserwaard geweest? Veel zwarter dan daar worden de kousen niet volgens mij...quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:54 schreef koningdavid het volgende:
*refo meldt zich.
Wel een refo uit de randstad, en daar zien refo's er over het algemeen wel wat anders uit dan op de Veluwe enzo.
De OP vind ik verwerpelijk.
Nope nog nooit geweest. Ook nog nooit in Urk en Staphorst o.i.d.. Moet ik eens een keer doen eigenlijk, ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:08 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ben je wel 's in de Alblasserwaard geweest? Veel zwarter dan daar worden de kousen niet volgens mij...
Woon zelf in de Alblasserwaard, het valt opzich nog wel mee.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:08 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ben je wel 's in de Alblasserwaard geweest? Veel zwarter dan daar worden de kousen niet volgens mij...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |