abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75308767
hoi even stuiteren

we hebben kaartjes nvoor John Mayer 2 juni

we zaten vanochtend met drie van de vier vriendinnen die erheen wilden voor tienen startklaar om te proberen erdoor te komen... twee vriendinnen kwamen er door. ik pas om 10.05. één van de twee kon bestellen, bij de ander kwam meteen al de mededeling "geen tiockets beshcikbaar" (bij mij om 10.05 ook)

t was serieus in 2 minuten uitverkocht, echt bizar!

maar we gaaaaan en ik bel heel blij, dus dat kwam ik even spammen
Kwak
pi_75308964
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 05:39 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen .

En weltrusten voor Merel . Ik zie bij de meesten om mij heen de keelpijn niet omslaan in ziekte. Gewoon een week keelpijn.
Bij mij niet! Ik lag gisteren de hele dag met daverende hoofdpijn in bed, afgewisseld met om het uur overgeven. Intussen bleef de bronchitis ook nog gezellig doorgaan. Eigenlijk denk ik altijd, als ik al door 1 of ander virus gegrepen ben, dat het daar dan wel bij blijft, alsof je, als je toch al ziek bent, immuun wordt voor andere dingen. Maar het kan dus gewoon bovenop elkaar gestapeld
  zaterdag 5 december 2009 @ 11:13:15 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75309065
Yaaay, Kwak!

Lau *aaai*

Chico: wie had het gedacht he Ik hou het nu toch al een tijdje vol! Sinds mei ofzo? Ik merk alleen niet bijster veel, mn gewicht schommelt vrolijk verder Misschien binnenkort weer eens met het meetlint aan de gang.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75309899
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:08 schreef Laureline het volgende:

[..]

Bij mij niet! Ik lag gisteren de hele dag met daverende hoofdpijn in bed, afgewisseld met om het uur overgeven. Intussen bleef de bronchitis ook nog gezellig doorgaan. Eigenlijk denk ik altijd, als ik al door 1 of ander virus gegrepen ben, dat het daar dan wel bij blijft, alsof je, als je toch al ziek bent, immuun wordt voor andere dingen. Maar het kan dus gewoon bovenop elkaar gestapeld
Beterschap !
Ben je ook nog steeds de inbox aan het F5-en of heb je inmiddels reactie binnen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75309968
Oh ja, ik ben inderdaad droog vertrokken en onderweg ging het miezeren en later wat steviger regenen. 19km in zo'n twee uur, 9,6km/u gemiddeld. Voor een groot deel over onverhard terrein en dat gaat met zulk weer niet zo vlot.

En nu heb ik dooie handen - dat krijg ik vaak ongeveer een kwartier nadat ik terug ben van het rennen, raar he? En honger, heb een pan met vanalles waaronder brocolli opstaan.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75310005
Dank je! Vraag me ook af wat het beste voedsel is om weer een beetje op te bouwen na een dagje kotsen. En zelfs dan heb ik nog de hele dag honger Ik heb net een mandarijntje op, maar hoor vreselijke oerwoudgeluiden uit mijn buik

En nog steeds geen reactie
pi_75310071
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 08:14 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Nou gewoon stom.
Ik ben ook veel te chaotisch.
O dan heb je mij Ik heb een moeilijke naam !
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:01:24 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75310233
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:55 schreef P.F het volgende:

[..]

O dan heb je mij Ik heb een moeilijke naam !
Of mij want ik heb geen moeilijke naam maar word wel vaak fout gespeld
pi_75310258
Goedemorgen!

Net met mr. PPP naar Brother Bear gekeken, dat was nogal een tranenfestijn - vreselijk leuke/mooie disney. Nu even aan de studie, dan werken, weer studie en vanavond avondje bankhangen met ik hou van Holland.

Gisteravond nog een stuk speculaasbrok en een paar handjes popcorn gegeten, beetje jammer. Vanavond niet snacken dus.

Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: couscoussalade met mozzarella, tomaat en zwarte olijven
D: aardappeltjes met sperzieboontjes en een sneeuwpopburger (:') die wilde ik omdat het een sneeuwpop was, zal wel niet echt slankverantwoord zijn )
T: wijn, mandarijn
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:07:20 #210
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75310391
Brother Bear

Koda

Die oma (Tanana)

En, last but certainly not least, Sitka

Oh, en de elanden!
pi_75310629
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:53 schreef Laureline het volgende:
Dank je! Vraag me ook af wat het beste voedsel is om weer een beetje op te bouwen na een dagje kotsen. En zelfs dan heb ik nog de hele dag honger Ik heb net een mandarijntje op, maar hoor vreselijke oerwoudgeluiden uit mijn buik

En nog steeds geen reactie
Als mijn maag enorm van streek is (wat in mijn volwassen leven zich alleen voordoet op dagen als nieuwjaarsdag en dergelijke, als je begrijpt wat ik bedoel) is het eerste wat ik op een gegeven moment binnen kan houden: Appel. Heeft jaren geduurd voordat ik dat wist, en ik heb op zo'n moment ook niet veel zin in appel, maar ik kan het maar beter wel eten.

Sterkte (en succes)!
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:19:17 #212
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75310668
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 10:54 schreef kwakz0r het volgende:
hoi even stuiteren

we hebben kaartjes nvoor John Mayer 2 juni

we zaten vanochtend met drie van de vier vriendinnen die erheen wilden voor tienen startklaar om te proberen erdoor te komen... twee vriendinnen kwamen er door. ik pas om 10.05. één van de twee kon bestellen, bij de ander kwam meteen al de mededeling "geen tiockets beshcikbaar" (bij mij om 10.05 ook)

t was serieus in 2 minuten uitverkocht, echt bizar!

maar we gaaaaan en ik bel heel blij, dus dat kwam ik even spammen
ooohh ik ben jaloers!!! ik had ook zooo graag gewild, maar ik zit dan in frankrijk om een zekere berg op te fietsen.. hopelijk komt ie gauw terug, Johnny boy
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:22:57 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75310749
En omg, er is een deel 2 van Brother Bear, met een meisje! Dat wist ik helemaal niet

Onder spoiler wegens kick-ass groot plaatje:

IET WURKS! Thank you chicooo!

[ Bericht 11% gewijzigd door MariaEtcetera op 05-12-2009 12:28:06 ]
pi_75310808
Maria, als je het plaatje zo plakt past ie ook mooi in beeld:

1[img=600]url van plaatje[/img]

Dat 600 staat voor 600 pixels, wat ongeveer de breedte is van het fokvenster
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75310819
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 23:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan een zekere cyclechick nog even haar website spammen??
U roept?

Nog even spammen op verzoek

Alpe d'huzes waar ik mijn stinkende best ga doen om zo veel mogelijk geld in te zamelen om daarna zo vaak mogelijk de alpe d'huez op te fietsen!
Meedoen met de spinningmarathon van 24 januari kan ook, informatie daarover volgt nog
'mijn' actie site is: http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/meral/team/reacties.aspx
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:28:34 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75310889
Gadverdamme zeg, wat een kutweer . Ben echt doorweekt. Gelukkig hoef ik niet meer naar buiten vandaag (miss alleen ff naar de super).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:31:16 #217
277802 _Calimero_
pi_75310959
Wat een sportiviteit hier op de zaterdagochtend zeg, wat goed
Ik ben vanochtend ook om half 9, helemaal in regenpak naar de sportschool gefietst. Alleen krachttraining en kwartiertje lopen gedaan. Morgen én maandag namelijk spinningles geven, dus het is wel mooi zo
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:31:53 #218
277802 _Calimero_
pi_75310984
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Of mij want ik heb geen moeilijke naam maar word wel vaak fout gespeld
of mij, want die van mij is nét even anders dan een veelvoorkomende naam
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:53:35 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75311603
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:31 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

of mij, want die van mij is nét even anders dan een veelvoorkomende naam
Moest ff denken hoe jij ook alweer heet.

Veel mensen schrijven mijn naam als 'Renkse', dus dat kan het ook nog zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_75311740
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
En omg, er is een deel 2 van Brother Bear, met een meisje! Dat wist ik helemaal niet

Onder spoiler wegens kick-ass groot plaatje:

[ afbeelding ]

IET WURKS! Thank you chicooo!
. En je kan er nu zelfs op klikken, zodat ie in een nieuw scherm weer kick-ass groot is
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 5 december 2009 @ 13:36:48 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75312464
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:25 schreef cyclechick het volgende:

[..]

U roept?

Nog even spammen op verzoek

Alpe d'huzes waar ik mijn stinkende best ga doen om zo veel mogelijk geld in te zamelen om daarna zo vaak mogelijk de alpe d'huez op te fietsen!
Meedoen met de spinningmarathon van 24 januari kan ook, informatie daarover volgt nog
'mijn' actie site is: http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/meral/team/reacties.aspx
Danke

Ik heb ook gefietst net, 75 minuten op de hometrainer.

Lijst:
O: boterham 48+ kaas, boterham sandwichspread, beschuit jam
S: 75 fietsen
T: appel
L: boterham achterham, beschuit gekookt ei
T: peer
T: blokje choco
D: gekookt aardappeltje, rode kool met appeltjes, nog en groente en een tartaar
T: toastjes en chips, berenburg.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75312671
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Brother Bear

Koda

Die oma (Tanana)

En, last but certainly not least, Sitka

Oh, en de elanden!
Jaa, Koda is zó schattig! En de muziek ! (gewoon Tina Turner die het eerste liedje zingt ! )

Deel 2 komt hier ook. We verzamelen de Disney-dvd's, hebben er nu 17. We kopen er iedere maand één, nu eerst gewoon de orinele, later willen we ook nog overal de deel 2 (en 3, 4... ) van.
pi_75314771
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:51 schreef sigme het volgende:
Oh ja, ik ben inderdaad droog vertrokken en onderweg ging het miezeren en later wat steviger regenen. 19km in zo'n twee uur, 9,6km/u gemiddeld. Voor een groot deel over onverhard terrein en dat gaat met zulk weer niet zo vlot.

En nu heb ik dooie handen - dat krijg ik vaak ongeveer een kwartier nadat ik terug ben van het rennen, raar he? En honger, heb een pan met vanalles waaronder brocolli opstaan.
Hee mijn baas heeft dat ook van die handen. Hij krijgt het alleen al tijdens het rennen. Hij heeft laten onderzoeken of het geen trombose was (zit in zijn famili), maar dat was 't niet. Dokter wist niet wat het dan wel was, maar dacht dat het niet veel kwaad kon.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75316080
Het is weer zo'n dag, eetgewijs Wakkerworden met een licht katerig gevoel en een plofbuik van het gevreet van gisteren, en niet veel gezonds in huis.

Geplande lijst:
O: volkoren wafels, half vies koekding
T: witte-chocoflikken met studentenhaver
T: augurk
L: boekweitpannekoeken met warme kersen en zure room, hopelijk. Eens zien of ik Meneer zo gek krijg
T: gevulde eieren
D: bonenburgers met yoghurt-knoflooksaus en sla op een broodje, erbij schijven geroosterde pompoen
T: bugles met geitenkaas, wijn (ontdekking van de eeuw: nog lekkerder dan met paturain )
pi_75316108
Ik heb mijn sinterklaas cadeautjes gekocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')