Zou me niks verbazen als die mocro ons genakt heeft met zoiets. En dan wel 50 euro vragen he.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:07 schreef Choad het volgende:
TS snuift waspoeder vermengt met poedersuiker
Haha ook gewoon ¤50,- betalenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:08 schreef damsco het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als die mocro ons genakt heeft met zoiets. En dan wel 50 euro vragen he.
Sigarenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:11 schreef Chriz2k het volgende:
Echte bazen snuiven elk weekend cocaïne van een sma haar naakte lichaam terwijl ze een sigaar in de mond en een fles champagne in de hand houden.
Hihi Chriz2k noemt me een baas.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:11 schreef Chriz2k het volgende:
Echte bazen snuiven elk weekend cocaïne van een sma haar naakte lichaam terwijl ze een sigaar in de mond en een fles champagne in de hand houden.
me grap, je gebruikt m voor ik de kans hadquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:13 schreef CharlyLownoise het volgende:
[..]
Hihi Chriz2k noemt me een baas.
Cocaine wordt over het algemeen niet door low life figuren gebruikt daar waar het nogal een dure drug is.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:14 schreef damsco het volgende:
[..]
Cocaine wordt over het algemeen niet door low life figuren gebruikt daar waar het nogal een dure drug is.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:07 schreef Choad het volgende:
TS snuift waspoeder vermengt met poedersuiker
Wat dacht je, hoe meer smilies ik gebruik hoe stoerder ik over kom?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:16 schreef ASroma het volgende:
[..]
je snapt er werkelijk de ballen van of wel. Heroine is ook zoiets dat niet door lowlife figuren wordt gebruikt aangezien het nog een duurdere drug is
![]()
stoer doen omdat je dure drug koopt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee het wordt gebruikt door junks in ontkenning die blijven volhouden dat ze geen junk zijn omdat ze 'dure' drugs gebruikenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:14 schreef damsco het volgende:
[..]
Cocaine wordt over het algemeen niet door low life figuren gebruikt daar waar het nogal een dure drug is.
pak nog een lijntje of een sticky joh aangezien je je anders geen houding weet te geven in het nachtleven.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat dacht je, hoe meer smilies ik gebruik hoe stoerder ik over kom?
Drink nog 5 bier joh. Aangezien je je anders geen houding weet te geven in het nachtlevenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:21 schreef ASroma het volgende:
[..]
pak nog een lijntje of een sticky joh aangezien je je anders geen houding weet te geven in het nachtleven.
mensen als ts a bery bery bery bery BIG!
Al die moeite voor een niet grappige faal post.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:26 schreef switchboy het volgende:
TS wou zich voelen alsof hij op het plaffond danste:
Hiervoor wou hij cocaïne gebruiken
Mensen die drank en/of drugs moeten gebruiken om het leuk te hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Drink nog 5 bier joh. Aangezien je je anders geen houding weet te geven in het nachtleven
TS heeft een treinkaartje gesnovenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:05 schreef damsco het volgende:
Paar weken geleden was ik wezen stappen in de Escape zoals wel vaker het geval is. Nu had ik nogal wat gedronken en had ik zin wat hasj. Ik loop richting einde Rembrandt en wordt aangesproken door twee mocro's die hun stuff proberen te slijten. Dom als ik ben betaal ik 10 euro voor wat vloei en hasj (). Terwijl ik van mijn veels te dure hasj geniet komt een vriend terug, hij had ook wat gehaald. Blijkt dat hij cocaïne heeft gehaald wat voor beiden van ons trouwens de eerste keer is. Die avond gebruikten we er niks maar, maar week later willen we het wel eens proberen. Ik flikker wat van dat spul op de tafel, maak er een lijntje van en snuif het met een treinkaartje op (
). Op dat moment voelde ik mij een echte koning, en heb een halfuur lang genoten van het effect. Ik wachten en wachten, maar merkte er gewoon niks van. Alleen dat de kant waar ik had gesnoven geïrriteerd raakte en dat het wat verdoofd aanvoelde van mijn neus tot mijn keel omdat ik begon te slikken
![]()
Klacht: versneden troep gekocht maar daar wel flink voor hebben betaald![]()
Anti-klacht: nu heb ik in principe geen coke gebruikt, want het was volgens mij geen coke. Dat is weer goed voor mijn karma.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:12 schreef zeemonster het volgende:
Misschien heb je wel gewoon gestampte paracetamol gesnoven
Sommige mensen lukt dat dus nietquote:
Sommige marokkanen zien er wel betrouwbaar uit tochquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:51 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe, drugs kopen van random gasten op straat.
99% kans dat het crap is.
datquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:24 schreef kikoooooo het volgende:
Coke kopen op straat van een marokkaanZe gingen dat bij spuiten en slikken toen ook doen. 4 bolletjes gekocht, geen enkele was versneden. Er zaten zelfs geen sporen van coke in
Coke is overrated trouwens.
Ja, vooral het type die op hoekjes staat en "psst coke?" roeptquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige marokkanen zien er wel betrouwbaar uit toch
speed is paupercokequote:Op vrijdag 4 december 2009 16:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Veel te duur voor wat het doet.
Beter speed
Post zijn telefoonnummer, dat zal hem leren!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:56 schreef damsco het volgende:
Ja ik faalde hard. Heb zijn telefoonnummer wel gekregen voor als ik nog eens wat nodig had, misschien maar eens wat fake afspraken maken om hem bezig te houden.
Je bedoelt coke snuiven van een dode thaise hoer met een fles in je kont en d'r slip op je kopquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:11 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou het zo doen. Zou vanavond eens het nummer vragen die die maat van me had gekregen, hij noemde zich baba ofzoquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Post zijn telefoonnummer, dat zal hem leren!
Ali Baba?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:10 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen. Zou vanavond eens het nummer vragen die die maat van me had gekregen, hij noemde zich baba ofzo
sesam neus open u.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:24 schreef kikoooooo het volgende:
Coke kopen op straat van een marokkaanZe gingen dat bij spuiten en slikken toen ook doen. 4 bolletjes gekocht, geen enkele was versneden. Er zaten zelfs geen sporen van coke in
Coke is overrated trouwens.
goede vraag maar het antwoord is ja, want je bent bezig met oplichtingquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:19 schreef damsco het volgende:
Wat ik mij dan afvraag, als je nepcoke als coke verkoopt ben je dan wel strafbaar bezig. Je bent immers niet aan het drugsdealen.
Maar stuk lichter vergrijp dan coke pushen op de straat. Die mocro's zijn zo dom nog niet, en de winstmarge ligt stukken hoger.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
goede vraag maar het antwoord is ja, want je bent bezig met oplichting
ja en de toeristenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Maar stuk lichter vergrijp dan coke pushen op de straat. Die mocro's zijn zo dom nog niet, en de winstmarge ligt stukken hoger.
Uiteraard moet je dan ook domme, naieve mensen zoals TS hebben
Onzin. Stel dat ik TS was tegen gekomen en ik had gezegd: Wil jij wat "poedersuiker" van mij kopen? Had TS gedacht dat het om coke ging, maar ik heb dat woord nooit in de mond gehadquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
goede vraag maar het antwoord is ja, want je bent bezig met oplichting
ik was ook echt serieus natuurlijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:34 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Onzin. Stel dat ik TS was tegen gekomen en ik had gezegd: Wil jij wat "poedersuiker" van mij kopen? Had TS gedacht dat het om coke ging, maar ik heb dat woord nooit in de mond gehad
Onwetenden die niet eerst een sleutelpunt testen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:12 schreef Silv het volgende:
Voor 50 euro 'cocaine' kopen van een stel onbekende mocro's. Dan vraag je dr gewoon om.
Hoeveel goudstukken heeft je opa in de 2e wereldoorlog gekregen voor het verlinken van Joodse kindjes?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:03 schreef Personan het volgende:
Tevens geeft TS toe dat zijn vriend cocaine heeft gekocht en heeft TS kennis van een strafbaar feit zonder aangifte te doen en In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Wat dacht je, als ik drogredenen ga gebruiken denken ze vast dat ik gelijk heb?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat dacht je, hoe meer smilies ik gebruik hoe stoerder ik over kom?
Wat dacht je, als ik de spijker op de kop sla, dan luistert de TS wel?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:08 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat dacht je, als ik drogredenen ga gebruiken denken ze vast dat ik gelijk heb?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:06 schreef damsco het volgende:
[..]
Hoeveel goudstukken heeft je opa in de 2e wereldoorlog gekregen voor het verlinken van Joodse kindjes?
Kijk voor de gein eens in het subforum Uitgaan & Vrije tijdquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:03 schreef Personan het volgende:
Tevens geeft TS toe dat zijn vriend cocaine heeft gekocht en heeft TS kennis van een strafbaar feit zonder aangifte te doen yen In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:03 schreef Personan het volgende:
Tevens geeft TS toe dat zijn vriend cocaine heeft gekocht en heeft TS kennis van een strafbaar feit zonder aangifte te doen en In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
*proest!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:14 schreef damsco het volgende:
[..]
Speed = boerencoke!quote:
Al helemaal inclusief bontkraagje!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige marokkanen zien er wel betrouwbaar uit toch
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:03 schreef Personan het volgende:
Fout. Je bent in NL alleen verplicht aangifte te doen als er direct sprake is ernstige misdrijven en met name van levensgevaar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:03 schreef Personan het volgende:
Tevens geeft TS toe dat zijn vriend cocaine heeft gekocht en heeft TS kennis van een strafbaar feit zonder aangifte te doen
Wat een achterlijkheid en bekrompenheidquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd speed is voor krakers en mensen zonder geld.
Hoe naiefquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:19 schreef skattebaut het volgende:
Ik dacht dat je voor coke altijd in Urk moest zijn?
Volendamquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:19 schreef skattebaut het volgende:
Aldeboarnquote:
mmkay ?quote:
Jij drinkt geen alcohol en koffie?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:33 schreef Younvestorm het volgende:
Mensen die drugs gebruiken
seksverslaafden mensen
Hij speelt WoW en hosselt die energydrankjesquote:Op woensdag 9 december 2009 20:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij drinkt geen alcohol en koffie?
Nee ik ben ook nog maagd , nou goed .quote:Op woensdag 9 december 2009 20:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij drinkt geen alcohol en koffie?
Nee , ik vond het zonder van me geld , ik speelde wel runescape (membership van 3 maanden)quote:Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef Choad het volgende:
[..]
Hij speelt WoW en hosselt die energydrankjes
Neen. Geef eens antwoord.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef Younvestorm het volgende:
[..]
Nee ik ben ook nog maagd , nou goed .
Okey en wtf mag neen betekenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Runescape is wel te kut voor woordenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:39 schreef Younvestorm het volgende:
[..]
Nee , ik vond het zonder van me geld , ik speelde wel runescape (membership van 3 maanden)
Runescape was vroeger in de IE6 tijdperk nog wel te pruimen , het was populair , zeer populair . Bijna al me vrienden speelde het zo'n beetje dus dacht ik , waarom ik nietquote:Op woensdag 9 december 2009 20:48 schreef Choad het volgende:
[..]
Runescape is wel te kut voor woordenHeb dat een jaar of 5 geleden eens geprobeerd, misschien is het wel veranderd nu. Ik hoop het voor jou
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:54 schreef Younvestorm het volgende:
[..]
Runescape was vroeger in de IE6 tijdperk nog wel te pruimen , het was populair , zeer populair . Bijna al me vrienden speelde het zo'n beetje dus dacht ik , waarom ik niet. Na een 6 misaccounts (snapte er ik er geen ene reet van) dus Dan nog eens proberen . Verslavend , zeer leuk , en zekers voor een browser game
![]()
Natuurlijk wil je meer , en MEER , dus dan maar membership , 5euro per maand en dan bekijken wat je dan wel niet allemaal kan is wel te pruimen .
Nu runescape helemaal in het 3D is gegaan is het serieus omverblazen in bagger , me vrienden zijn er mee gestopt , en ik ook . Ik had me pas vergeten ,
Verdomme? Je denkt toch niet dat ik werkelijk alle reacties ga lezen? Helemaal niet alles wat in een spoiler staat.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:10 schreef Younvestorm het volgende:
[..]
Lees verdomme die spoiler 4 reacties bovenaan![]()
15
Het is duur , je verneukt je je leven mee , het is bewezen niet stoer , en voor wie die je het ? Voor jezelf ? Nou mooi dan , want diep van binnen vind je jezelf een sukkel dat je eraan begint , maar van buiten voel je je stoer en toon je je aan je vrienden 'ik heb net hash gehad , netzo fijn' , wat ben je dan voor achterlijke mongool/sukkelquote:Op woensdag 9 december 2009 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verdomme? Je denkt toch niet dat ik werkelijk alle reacties ga lezen? Helemaal niet alles wat in een spoiler staat.
Maargoed, 15. Misschien ben je daarom nog zo fel tegen drugs. Wat maken ze je toch allemaal wijs als je jong bent..
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:15 schreef Younvestorm het volgende:
[..]
Het is duur , je verneukt je je leven mee , het is bewezen niet stoer , en voor wie die je het ? Voor jezelf ? Nou mooi dan , want diep van binnen vind je jezelf een sukkel dat je eraan begint , maar van buiten voel je je stoer en toon je je aan je vrienden 'ik heb net hash gehad , netzo fijn' , wat ben je dan voor achterlijke mongool/sukkel
Het kost inderdaad wel wat geld maar dat is het wel waard. Er zijn meer dingen die duur zijn die ik nooit zou kopen maar wel verkrijgbaar zijn. Kwestie van voorkeur.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:15 schreef Younvestorm het volgende:
[..]
Het is duur , je verneukt je je leven mee , het is bewezen niet stoer , en voor wie die je het ? Voor jezelf ? Nou mooi dan , want diep van binnen vind je jezelf een sukkel dat je eraan begint , maar van buiten voel je je stoer en toon je je aan je vrienden 'ik heb net hash gehad , netzo fijn' , wat ben je dan voor achterlijke mongool/sukkel
Ja natuurlijker daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 9 december 2009 21:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren. Geeft niets.
Je kunt ook drugs gebruiken voor je plezier, voor het gevoel, en zonder direct in de goot te belanden.
Vind het wel leuk treinen :p , vooral toen ik klein was =D , eerste keer in zo'n ICE , helemaal geweldig xD !!! Vond het super . Het is een hobby ;-)quote:Op woensdag 9 december 2009 21:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Waarom heb je een UI van een trein ?
Stiekeme dromen enzo?
Ben je autistisch?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:28 schreef Younvestorm het volgende:
[..]
Vind het wel leuk treinen :p , vooral toen ik klein was =D , eerste keer in zo'n ICE , helemaal geweldig xD !!! Vond het super . Het is een hobby ;-)
Die grap wou ik makenquote:
2 week geleden heb ik sinds lange tijd gezondigd, dit keer met sos.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:05 schreef damsco het volgende:
Paar weken geleden was ik wezen stappen in de Escape zoals wel vaker het geval is. Nu had ik nogal wat gedronken en had ik zin wat hasj. Ik loop richting einde Rembrandt en wordt aangesproken door twee mocro's die hun stuff proberen te slijten. Dom als ik ben betaal ik 10 euro voor wat vloei en hasj (). Terwijl ik van mijn veels te dure hasj geniet komt een vriend terug, hij had ook wat gehaald. Blijkt dat hij cocaïne heeft gehaald wat voor beiden van ons trouwens de eerste keer is. Die avond gebruikten we er niks maar, maar week later willen we het wel eens proberen. Ik flikker wat van dat spul op de tafel, maak er een lijntje van en snuif het met een treinkaartje op (
). Op dat moment voelde ik mij een echte koning, en heb een halfuur lang genoten van het effect. Ik wachten en wachten, maar merkte er gewoon niks van. Alleen dat de kant waar ik had gesnoven geïrriteerd raakte en dat het wat verdoofd aanvoelde van mijn neus tot mijn keel omdat ik begon te slikken
![]()
Klacht: versneden troep gekocht maar daar wel flink voor hebben betaald![]()
Anti-klacht: nu heb ik in principe geen coke gebruikt, want het was volgens mij geen coke. Dat is weer goed voor mijn karma.
Dat je liever binnen met treintjes gaat spelen dan buiten met je matties swampis klappe en chimis fixequote:
Gegoogeld , antwoord : neequote:Op woensdag 9 december 2009 21:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat je liever binnen met treintjes gaat spelen dan buiten met je matties swampis klappe en chimis fixe
Jij bent of eenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:45 schreef Younvestorm het volgende:
[..]
Gegoogeld , antwoord : nee
Dat mijn hobby treinen zijn hoeft niet meteen te zijn dat ik autistisch ben ? Wat is jouw hobby ? Stoer gedrag , drugs , uitgaan met paupers , chikies neuken en ze daarna weer dumpen als een stuk vuil ?
stoer , stoer![]()
De een heeft als hobby gamen , de ander skaten , de ander vind auto rijden wat , en ik vind treinen leuk .
Waarschijnlijk beland ik later als machinist , of ICTER . En jij beland als pauper die 8 kinderen heeft van 8 vrouwen , die ze vrienden heeft maar die ook niks bereikt hebben dan alleen dat pauper 'stoere' gedrag , ja wat heb je dan in je leven . KIJK , JOEPI Ik heb drugs , wauw easwa goed gedaan man , DRUUUGS !!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat je liever binnen met treintjes gaat spelen dan buiten met je matties swampis klappe en chimis fixe
En wat heb jij dan in je leven? Dan ben je machinist? Dat is wel iets om trots op te zijn of wat bedoel je ?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:53 schreef Younvestorm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beland ik later als machinist , of ICTER . En jij beland als pauper die 8 kinderen heeft van 8 vrouwen , die ze vrienden heeft maar die ook niks bereikt hebben dan alleen dat pauper 'stoere' gedrag , ja wat heb je dan in je leven . KIJK , JOEPI Ik heb drugs , wauw easwa goed gedaan man , DRUUUGS !!
Stumperd![]()
Maar er is nog hoop : je kan nog rappen 'over je problemen' waarbij je op tmf komt en iedereen het toch download dus
Hahahaquote:Op woensdag 9 december 2009 21:53 schreef Younvestorm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beland ik later als machinist , of ICTER . En jij beland als pauper die 8 kinderen heeft van 8 vrouwen , die ze vrienden heeft maar die ook niks bereikt hebben dan alleen dat pauper 'stoere' gedrag , ja wat heb je dan in je leven . KIJK , JOEPI Ik heb drugs , wauw easwa goed gedaan man , DRUUUGS !!
Stumperd![]()
Maar er is nog hoop : je kan nog rappen 'over je problemen' waarbij je op tmf komt en iedereen het toch download dus
Liefer een nerrd danquote:Op woensdag 9 december 2009 21:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij bent of een [ afbeelding ] óf een vette kk nerd
Verklaar je nader
Nu is het wel leuk geweest troll.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:56 schreef Younvestorm het volgende:
[..]
Liefer een nerrd dan [ afbeelding ].
Waarschijnlijk staat u ook hier tussen .
Te opvallend, je weet niet wat autisme is, maar wel wat een Guido isquote:Op woensdag 9 december 2009 21:56 schreef Younvestorm het volgende:
[..]
Dude wat is er nou leuk aan treinen by gods sakequote:Op woensdag 9 december 2009 21:45 schreef Younvestorm het volgende:
[..]
Gegoogeld , antwoord : nee
Dat mijn hobby treinen zijn hoeft niet meteen te zijn dat ik autistisch ben ? Wat is jouw hobby ? Stoer gedrag , drugs , uitgaan met paupers , chikies neuken en ze daarna weer dumpen als een stuk vuil ?
stoer , stoer![]()
De een heeft als hobby gamen , de ander skaten , de ander vind auto rijden wat , en ik vind treinen leuk .
Ik had het plaatje van een ander forum gekopieerdquote:Op woensdag 9 december 2009 21:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Te opvallend, je weet niet wat autisme is, maar wel wat een Guido is
Kanker daar dan even heel rap heen met die TGV van je, klaphark.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:00 schreef Younvestorm het volgende:
[..]
Ik had het plaatje op een ander forum gekopieerd
Ik zocht toch op paupers , sukkeltje , stoer , heeft heiniken en een bloot wijf als avatar , voelt zich nou heel wat .quote:Op woensdag 9 december 2009 22:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kanker daar dan even heel rap heen met die TGV van je, klaphark.
Dit dus ik geloof er geen kaas meer vanquote:Op woensdag 9 december 2009 21:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Te opvallend, je weet niet wat autisme is, maar wel wat een Guido is
Ik zeg dat we hem met de Fok! KLB-Knokploeg opzoeken, BSquote:Op woensdag 9 december 2009 22:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit dus ik geloof er geen kaas meer van
Wat zoek je?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:19 schreef skattebaut het volgende:
HOU MU TEGE JONGEUHHh!!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zeg dat we hem met de Fok! KLB-Knokploeg opzoeken, BS
Nee die lui zijn meer van de jagerb0mbz.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:56 schreef Younvestorm het volgende:
[..]
voor een gramquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:08 schreef damsco het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als die mocro ons genakt heeft met zoiets. En dan wel 50 euro vragen he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |