Paar weken geleden was ik wezen stappen in de Escape zoals wel vaker het geval is. Nu had ik nogal wat gedronken en had ik zin wat hasj. Ik loop richting einde Rembrandt en wordt aangesproken door twee mocro's die hun stuff proberen te slijten. Dom als ik ben betaal ik 10 euro voor wat vloei en hasj (

). Terwijl ik van mijn veels te dure hasj geniet komt een vriend terug, hij had ook wat gehaald. Blijkt dat hij cocaīne heeft gehaald wat voor beiden van ons trouwens de eerste keer is. Die avond gebruikten we er niks maar, maar week later willen we het wel eens proberen. Ik flikker wat van dat spul op de tafel, maak er een lijntje van en snuif het met een treinkaartje op (

).
Op dat moment voelde ik mij een echte koning, en heb een halfuur lang genoten van het effect. Ik wachten en wachten, maar merkte er gewoon niks van. Alleen dat de kant waar ik had gesnoven geīrriteerd raakte en dat het wat verdoofd aanvoelde van mijn neus tot mijn keel omdat ik begon te slikken
Klacht: versneden troep gekocht maar daar wel flink voor hebben betaald
Anti-klacht: nu heb ik in principe geen coke gebruikt, want het was volgens mij geen coke. Dat is weer goed voor mijn karma.