Of beidequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:43 schreef gniffie het volgende:
Omdat jij dom bent betekent nog niet dat de NT achteruit gaat
Best welquote:
Heb ik dan ergens gezegt dat je niet mag klagen in klaagbaak?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:46 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Best welDaarom klaag ik ook bij klaagbaak
Nee, maar die suggestie deed je wel.. You don't like me!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb ik dan ergens gezegt dat je niet mag klagen in klaagbaak?
Zouden meer mensen moeten doen, ik vind het wel vermakelijk dus ik kijk er wel naarquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik zie dat cacciatore de TS is negeer ik de topics altijd. Wat een reetbagger is dat.
ik moest lachen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik zie dat cacciatore de TS is negeer ik de topics altijd. Wat een reetbagger is dat.
Nee zei alleen dat het je dwars zitquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:48 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee, maar die suggestie deed je wel.. You don't like me!
7 jarigen moeten ook een uitlaatklep hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
Dat zeg ik vaak over alles wat onder de rivieren zit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
Sommigen zijn nu eenmaal te lam om fatsoenlijk Nederlands te leren.
Mensen die kei voor iets zeggenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:51 schreef Waldkorn het volgende:
Wedden dat het nog keiveel moeite kost om die OP zo te maken?
Moet je doenquote:
kei staat in het woordenboek als officieel voorzetselquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die kei voor iets zeggen![]()
Dat is opzich ook wel topicwaardig
Jij zit toch in Cacciatore,s posse. En rollt with the bitches enzo?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die kei voor iets zeggen![]()
Dat is opzich ook wel topicwaardig
Jij ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jij zit toch in Cacciatore,s posse. En rollt with the bitches enzo?
Ik roll met je moeder jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jij zit toch in Cacciatore,s posse. En rollt with the bitches enzo?
Welk woordenboek?? die van Brabant?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:54 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
kei staat in het woordenboek als officieel voorzetsel
Nee, anti-wigger-en-andere-mensen-die-niet-de-Nederlandse-taal-beheersen-topicquote:
Slechte smaak heb je.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik roll met je moeder ja
alleen omdat ik zijn topics wel leuk vind??
WTF???????quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Favo FOK!kers: ZOVTY Griekjeee Stevenmac buffalosoldier Biels Wise 2Nutz Maniaman Loveless Adelante Biogarde duvelduvel ikbenOzan chuck-fucking-norris skylark S.Seagal Otis2.0 O.us Bodylotion Feitosa
Wise?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Favo FOK!kers: ZOVTY Griekjeee Stevenmac buffalosoldier Biels Wise 2Nutz Maniaman Loveless Adelante Biogarde duvelduvel ikbenOzan chuck-fucking-norris skylark S.Seagal Otis2.0 O.us Bodylotion Feitosa
Ik mag haar anders welquote:
Ze is wel erg lief idd.quote:
quote:
I Laugh In Your Face!quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:00 schreef zovty het volgende:
Het is juist een taalverrijking.
Zo zijn we ook aan briljante verrijkingen als "ff w8" en "royal fail" gekomen.
Gewoon lekker z'n gang laten gaan en als je het niet begrijpt dan sla je het topic over. Je HOEFT niet overal in te reageren.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Haterquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:00 schreef zovty het volgende:
Het is juist een taalverrijking.
Zo zijn we ook aan briljante verrijkingen als "ff w8" en "royal fail" gekomen.
Gewoon lekker z'n gang laten gaan en als je het niet begrijpt dan sla je het topic over. Je HOEFT niet overal in te reageren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:02 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Hater
Je leert het al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hater! Dat is er ook zo een!quote:
Nee sorry, ik word er niet echt vrolijk vanquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Hater! Dat is er ook zo een!
Dat hebben we ook dankzij een of andere kutuser aan ons vocabulaire toe kunnen voegen.
Da's toch mooi? Dat is toch een verrijking? Daar worden we met z'n allen toch beter van?
Je hoeft het niet te lezen hequote:Op vrijdag 4 december 2009 14:05 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee sorry, ik word er niet echt vrolijk van![]()
But hey, that's my humble opinion
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:01 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
[..]
I Laugh In Your Face!
[ afbeelding ]
Nee, ik hoef niet te lezen, jij hoeft ook niet te reageren op dit topic. Jij kiest ervoor om dat wel te doen, en ik kies er ook voor om dat te doenquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hoeft kan het niet te lezen he
een of andere loser denkt dat hij aantrekkelijk is terwijl hij dat niet is maar zelf niet in de gaten heeft. en dan schuift hij zijn blauwtje maar af op zijn broertjequote:
haal dan ook eventjes te wegquote:
Vervang blauwtje door vangst van de dag en je hebt hem goedquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:09 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
een of andere loser denkt dat hij aantrekkelijk is terwijl hij dat niet is maar zelf niet in de gaten heeft. en dan schuift hij zijn blauwtje maar af op zijn broertje
quote:
maar ik loop dan niet te zeikenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:08 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet te lezen, jij hoeft ook niet te reageren op dit topic. Jij kiest ervoor om dat wel te doen, en ik kies er ook voor om dat te doen
Die baas heeft gewoon je topic gekaaptquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:12 schreef boudemaniak het volgende:
Mensen, het heeft niks te maken met Cacciatore![]()
Het was alleen naar aanleiding van zijn topic, maar ik bedoel het meer in het algemeen
vangst? hij ving niks. ze moest hem uiteindelijk otch nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:09 schreef Herpert het volgende:
[..]
Vervang blauwtje door vangst van de dag en je hebt hem goed
Jij zeikt op mij dat ik zeik, dus jij zit net zo fout als ikquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
maar ik loop dan niet te zeiken
Verrassend. Echt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:13 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
vangst? hij ving niks. ze moest hem uiteindelijk otch niet
Het gaat niet om mogen of niet mogen, het gaat om dominantie! Hij klapte de bitch gewoonquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:13 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
vangst? hij ving niks. ze moest hem uiteindelijk otch niet
Excuus, zeer incorrect van me.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
Sommigen zijn nu eenmaal te lam om fatsoenlijk Nederlands te leren.
en of het gaat om niet mogen of wel mogen. als je dat als succes ziet leuk seksleven danquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:14 schreef Herpert het volgende:
[..]
Het gaat niet om mogen of niet mogen, het gaat om dominantie! Hij klapte de bitch gewoon
Excuses aanvaardquote:
Het gaat nu niet over mijn seksleven he, Cacciatore laat zien wie de baas is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:16 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
en of het gaat om niet mogen of wel mogen. als je dat als succes ziet leuk seksleven dan
Pass boks dan mattiequote:Op vrijdag 4 december 2009 14:20 schreef Cacciatore het volgende:
whahaha ik ben een baas mattie jeweetet :p
Je waardeloze inferieure kutmening zul je bedoelenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:05 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee sorry, ik word er niet echt vrolijk van![]()
But hey, that's my humble opinion
zovty is trouwens allemaal met kleine letters....quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:20 schreef Cacciatore het volgende:
whahaha ik ben een baas mattie jeweetet :p
Ben je nou een hater of een mattie??quote:
Zoveel liefde heeft hij nou voor jequote:Op vrijdag 4 december 2009 14:22 schreef zovty het volgende:
[..]
zovty is trouwens allemaal met kleine letters....
Ik zeg het maar even...
Ik waardeer het ook enorm! Laat me dat nog even benadrukken: IK WAARDEER HET OOK ENORM!!!!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zoveel liefde heeft hij nou voor je
ja weet ik ma je moest duidelijk daar als numero uno staan :p ma kan wel kleine doen als je dat wilquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:22 schreef zovty het volgende:
[..]
zovty is trouwens allemaal met kleine letters....
Ik zeg het maar even...
wat een baas dan. een baas die geen pussy krijgtquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:17 schreef Herpert het volgende:
[..]
Het gaat nu niet over mijn seksleven he, Cacciatore laat zien wie de baas is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |