quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:40 schreef tripack het volgende:
ik denk dat Smokez naar Rammstein gaat
ik zat in de buurt, JONGquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ennn tripack wint de oven
(Heb hem alleen vorige week opgeblazen)
Maar Rammstein is bazig, check deze clip![]()
Staat er al lang inquote:
YES,quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's waar... Dan mag jij m'n electrische tandenborstel hebben
LYNDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Staat er al lang in
zo, even sharon inladen MET geluid.
Tripack, moet ik blij zijn dat de ambulance dienst 2 verdiepingen lager zit?
jah ik wacht nog ff op collega, dan gaat ie aanquote:
wat een swaffelliedquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ennn tripack wint de oven
(Heb hem alleen vorige week opgeblazen)
Maar Rammstein is bazig, check deze clip![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:58 schreef NBT het volgende:
zoooo, eindelijk tijd om rustig te fokken!
dat is lekker om half 4 weg........ ik moet nog tot 5, maar inderdaad hier ook momenteel even niks meer te doen..quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
Ja hier is echt geen klap te doen haha,
moet nog lunchen, denk maar oversla, ga toch om 15:30 weg
jah kennismaking nieuwe collegasquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:01 schreef NBT het volgende:
[..]
dat is lekker om half 4 weg........ ik moet nog tot 5, maar inderdaad hier ook momenteel even niks meer te doen..
ga ik vanmiddag kijkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:05 schreef NBT het volgende:
Beter!!!!
Ja ik zit hier gelukkig ook dicht bij huis... !
Nieuwe collega's ja? zijn ze beetje leuk?
Ik ken een leuker liedjequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ga ik vanmiddag kijken
Maar is dus bedrijf overname, oude collegas van nu ken ik dus al
Die sharon, dat liedje .... MENSEN
Is wel op melodie van: Think we are alone now.
Alfredquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ken een leuker liedje![]()
[ afbeelding ]
Who the fuck is sharon?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ga ik vanmiddag kijken
Maar is dus bedrijf overname, oude collegas van nu ken ik dus al
Die sharon, dat liedje .... MENSEN
Is wel op melodie van: Think we are alone now.
Sharon in de disco..? Ik luister wel gewoon niet.. weet genoegquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:32 schreef tripack het volgende:
[..]
kijk en huiver
[Upd] YouTube-hit: Sharon in de disco :-Sharon-in-de-disco-.html
is maar beter ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Sharon in de disco..? Ik luister wel gewoon niet.. weet genoeg
Bush bush ookquote:
nee doe maar nietquote:
jaah wie laat zich niet koeionerenquote:
Ja maar jij draait zulke muziek toch dagelijks?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
Ben er weer
toch maar gegeten
Lynda, ik moest na het horen en bekijken van het liedje 2 etages naar benedenNaar die gele bussen
Ik ga die dans move wel in de disco doen man.
Deze niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja maar jij draait zulke muziek toch dagelijks?
die kan ook gelijk 2 etages naar benedenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Deze niet.
Pff denk je alles gehad te hebben ...
komt pakketje binnen met telefoons. verpakt in van die soort pinda chips sticks.
collega begint serieus die dingen op te eten
schijnt dus te kunnen .ruiken naar rijst ...quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:06 schreef tripack het volgende:
[..]
die kan ook gelijk 2 etages naar beneden
en een fietsband repareren!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:55 schreef tripack het volgende:
[..]
nee doe maar niet
[..]
jaah wie laat zich niet koeioneren
achjah het feit dat je ze kan eten, wil nog niet zeggen dat je dat ook moet doenquote:
quote:
Idd, ik eet ff niks meer haha, ga wel pepernoten etenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:14 schreef tripack het volgende:
[..]
achjah het feit dat je ze kan eten, wil nog niet zeggen dat je dat ook moet doen
Weer zo'n wijze uitspraak van tripackquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:14 schreef tripack het volgende:
[..]
achjah het feit dat je ze kan eten, wil nog niet zeggen dat je dat ook moet doen
Tri is op dreef .quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weer zo'n wijze uitspraak van tripack
Geweldig, gooi er nog eens een paar op?
jeetjequote:Op vrijdag 4 december 2009 14:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weer zo'n wijze uitspraak van tripack
Geweldig, gooi er nog eens een paar op?
En bedankt, ik zat net lekker te etenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:27 schreef tripack het volgende:
[..]
jeetjeen ik doe het nooit bewust
Ligt er niets in de pot na het kakken, is er toch iets aan je kont blijven plakken.
deze is niet van mezelf
jah, maar dan kan je nooit een vieze wijsheid delenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En bedankt, ik zat net lekker te eten
Als je nou heel ff wacht, ik doe hierna nog 2 broodjes pindakaas, dan mag je vertellen wat je wilquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:30 schreef tripack het volgende:
[..]
jah, maar dan kan je nooit een vieze wijsheid delen
2 broodjes poepquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je nou heel ff wacht, ik doe hierna nog 2 broodjes pindakaas, dan mag je vertellen wat je wil
whehehquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je nou heel ff wacht, ik doe hierna nog 2 broodjes pindakaas, dan mag je vertellen wat je wil
alvast voor de volgende keerquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's een beetje mosterd na de maaltijd he
weekend plannen ?quote:
naja sinterklaas he morgen avond..... ik heb daar zo'n hekel aan... maarja, anders zie ik me ouoders ook zo weinig hequote:
haha klopt,quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:57 schreef NBT het volgende:
[..]
naja sinterklaas he morgen avond..... ik heb daar zo'n hekel aan... maarja, anders zie ik me ouoders ook zo weinig he
Mja al 3 jaar....... was niet zo leuk thuis..quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha klopt,
verder geen plannen dus ?
maar op je eigen wonend dus ?
ehm vanavond naar vrienden en denk stad in, voor de rest weet ik het nog niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:01 schreef NBT het volgende:
[..]
Mja al 3 jaar....... was niet zo leuk thuis..
Mja zondag naar de zwarte markt in tiel ofzo..... misschien ikea, en dan savonds nog een verjaardag...nog zoiets...... maar goed... ga jij nog wat beleven dit weekend.
en wat zeg je dan:quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:25 schreef tripack het volgende:
krijg net te horen dat ik om 4 uur weg mag![]()
Ik moet nog ruim 2 uurquote:
Da's godver 3 kwartier geleden man!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:25 schreef tripack het volgende:
krijg net te horen dat ik om 4 uur weg mag![]()
Ja die zijn beschreven op de vorige paginaquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:48 schreef Sgele het volgende:
Ik ben het met je eens NBT..soms duren dagen gewoon veel te lang
Plannen voor het weekend?
Te lui om terug te lezenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja die zijn beschreven op de vorige paginaen jij?
Hoeist meiske? Alles goed?quote:
Goed!quote:
Goed zo!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou lekker weekend! En daar? Gezellig feestje morgen
DRACUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Goede middagquote:
van het zelfde, ik nu naar vriendenquote:
mee eens isquote:Op maandag 7 december 2009 00:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Wow, kom net terug van Rammstein, wat een show zeg
Heb net opquote:
Goede morgenquote:
morguh Gekquote:
Hey andere Gek,quote:
Die kwam ik nog tegen in de stad vrijdag avondquote:Op maandag 7 december 2009 09:33 schreef NBT het volgende:
Bij ons was dronken sinterklaas op visite...
een dronken nog welquote:Op maandag 7 december 2009 09:33 schreef NBT het volgende:
Bij ons was dronken sinterklaas op visite...
en dan moet hij ergens als laatste zijnquote:Op maandag 7 december 2009 09:42 schreef tripack het volgende:
[..]
een dronken nog wel![]()
bij elk huis kreeg tie wat te drinken
whehehe jah idd, bij ons alleen me schoonouders uitgenodigd om het gezellig te makenquote:Op maandag 7 december 2009 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan moet hij ergens als laatste zijn
quote:Op maandag 7 december 2009 09:52 schreef NBT het volgende:
ja en er waren ook 2 handtastelijke dronke pieten bij... was eigenlijk wel komisch, die sint deed ff ze baard naar beneden om bier te drinken, toen vroeg mijn schoonzus: "waar is je staf eigenlijk" Zei die sinterklaas: Kom maar ff op schoot zitten dan voel je hem vanzelf.
neee iedereen was 18+quote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef tripack het volgende:
[..]![]()
![]()
er waren hopelijk geen kleine kinderen bij
Dus een stoute sint en piet haha.quote:Op maandag 7 december 2009 09:52 schreef NBT het volgende:
ja en er waren ook 2 handtastelijke dronke pieten bij... was eigenlijk wel komisch, die sint deed ff ze baard naar beneden om bier te drinken, toen vroeg mijn schoonzus: "waar is je staf eigenlijk" Zei die sinterklaas: Kom maar ff op schoot zitten dan voel je hem vanzelf.
En dan nodig je je schoonouders uit ?quote:Op maandag 7 december 2009 09:49 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe jah idd, bij ons alleen me schoonouders uitgenodigd om het gezellig te maken
Sssst, ik slaap nogquote:Op maandag 7 december 2009 09:59 schreef renedis het volgende:
goede morgen mensen!
iedereen een lekker weekend gehad?
jah de mijne wel jahquote:Op maandag 7 december 2009 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En dan nodig je je schoonouders uit ?
wheheh dan kan het wel jahquote:Op maandag 7 december 2009 09:58 schreef NBT het volgende:
Ohhhw en die piet had ook nog zo'n dronken opmerking, wat was dat ook alwer..............
OHWJA!
"ik loop al de hele dag met zakken te sjouwen, maar mijn zak zit nog steeds vol"
Jah vrijdag stad in geweest met vrienden,quote:Op maandag 7 december 2009 10:01 schreef NBT het volgende:
Ja verder was de avond wel gezellig!bij jullie ook?
okquote:
Wat sorry ?quote:
MORGUUH DRAAKJEquote:
o ok haha.quote:Op maandag 7 december 2009 10:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat ik niet ook had gemeld dat ik ook ging gister
Hoe gaat het met onze draakje??quote:
vaak is dat wel een doodsteek om dat te zeggenquote:Op maandag 7 december 2009 10:42 schreef Crazy-M het volgende:
en wederom viel er stilte over het hard gaande forum
dat doe ik graagquote:Op maandag 7 december 2009 10:50 schreef tripack het volgende:
[..]
vaak is dat wel een doodsteek om dat te zeggen![]()
Haha coolquote:Op maandag 7 december 2009 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
Teamleidster kreeg kado van verjaardag.
de krant van de dag dat ze geboren werd
Smokez jonguuhquote:
jah ziet er ook echt lachen uit gewoonquote:
Patrickquote:Op maandag 7 december 2009 11:02 schreef tripack het volgende:
[..]
Smokez jonguuh![]()
hoe was Rammstein?
ze komen volgend jaar op Pinkpop
Mogguh WLquote:Op maandag 7 december 2009 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
jah ik was gewoon op tijd terwijl er veel files stondenquote:Op maandag 7 december 2009 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
PatrickZijn we nog een beetje vies vandaag?
Rammstein was vet in elk geval
Morguh WLquote:Op maandag 7 december 2009 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand nog een hond kopen ?
[ afbeelding ]
merk er nie zoveel van, behalve dat ik maar blijf spugen en mn been niet mee werktquote:Op maandag 7 december 2009 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
Hoe gaat het met onze draakje??
bevalt het om zwanger te zijn?
nja das dan wle een klein nadeel van die misselijkheid, maar het kindje maakt het al helemaal goedquote:Op maandag 7 december 2009 11:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
merk er nie zoveel van, behalve dat ik maar blijf spugen en mn been niet mee werkt
verder is het errug leuk om naar echo's te kijken en het idee vind ik nog steeds bijzonder en mooi
dus ja ik geniet er wel van
Mogguh Draakjequote:
mogguh Crazy-mquote:
die zorgt wel goed voor zichzelf is mij verteld!quote:Op maandag 7 december 2009 11:50 schreef tripack het volgende:
[..]
nja das dan wle een klein nadeel van die misselijkheid, maar het kindje maakt het al helemaal goed
Hoest met WL?quote:Op maandag 7 december 2009 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mogguh Draakje
[..]
mogguh Crazy-m
middag meneer spamquote:Op maandag 7 december 2009 12:07 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ik heb niets te doen, goede middag!
Goede middag meneer die gaat trouwenquote:
*sniff sniffquote:Op maandag 7 december 2009 12:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Goede middag meneer die gaat trouwen
Ik ruik.... ik ruik..... MOEDERS!quote:
ik ruik... een kloon van Droxzquote:Op maandag 7 december 2009 12:17 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik ruik.... ik ruik..... MOEDERS!
mwoah tis maandag heh, kan je beter op vrijdag vragen hahaquote:
ik zal kijken of ik dat kan onthoudenquote:Op maandag 7 december 2009 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mwoah tis maandag heh, kan je beter op vrijdag vragen hahamaar gaat wel goed hoor dank je, en met jou ?
uh...quote:
als je het vergeet is het ook niet erg hoor, zolang je maar begrijpt wat ik bedoel hehequote:Op maandag 7 december 2009 12:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zal kijken of ik dat kan onthouden
hier gaat het ook wel zn gangetje!
Jawel hoor!quote:Op maandag 7 december 2009 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je het vergeet is het ook niet erg hoor, zolang je maar begrijpt wat ik bedoel hehe
Goeiemiddag stuurhierdiespamheenalles goed gozer ?
nee precies man. vage shit. lynda zei het vorige week ja. begrijp er geen pepernoot van.quote:Op maandag 7 december 2009 12:58 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jawel hoor!
Ik had je nog berichten verstuurd via de PS3, maar die had je niet ontvangen hoorde ik?
SPAMKONIJN !!!!quote:Op maandag 7 december 2009 12:58 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jawel hoor!
Ik had je nog berichten verstuurd via de PS3, maar die had je niet ontvangen hoorde ik?
Ok ik zal er ff naar kijken vanavond.quote:Op maandag 7 december 2009 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee precies man. vage shit. lynda zei het vorige week ja. begrijp er geen pepernoot van.
heb je wel mn nieuwe ps3 id ? heb hem een tijdje geleden moeten veranderen, was mn wachtwoord van mn account kwijt.
tis nu wittebliksem ipv whitelightning.
hoop niet dat je een heel verhaal hebt getypt hehe.
SPAM, i haz it!quote:
Hoe is het ?quote:
nee ik heb geen enkel bericht ontvangen, ik had je wel een keer op steam gezien, maar toen ging ik slapen en jij was afk dus ik dacht laat maarquote:Op maandag 7 december 2009 13:05 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ok ik zal er ff naar kijken vanavond.
Had je meer berichten gestuurd van "hoe gaat enzo",
had je alweer een tijd niet gesproken, en vroeg me af hoe het ging.
En je weet al dat ik een huis heb gekocht,
daar ben ik dus druk mee bezig!
jaja dat zeggen ze allmaalquote:Op maandag 7 december 2009 13:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoe is het ?
In tilburg weten wij pas hoe het moet,
gewoon een overvaller neergeknald
Met SPAM?quote:Op maandag 7 december 2009 13:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoe is het ?
In tilburg weten wij pas hoe het moet,
gewoon een overvaller neergeknald
Steam? Ik weet daar inmiddels mijn wachtwoord niet meer van, ookal start steam automisch op mijn laptopquote:Op maandag 7 december 2009 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik heb geen enkel bericht ontvangen, ik had je wel een keer op steam gezien, maar toen ging ik slapen en jij was afk dus ik dacht laat maar
ja flex man!ben je al dingen aan het uitzoeken voor het huis ? wordt een hectische tijd voor je haha
Dat wordt een feestje bij Lyn en Spam of erhm Droxz ofzoquote:Op maandag 7 december 2009 13:12 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Steam? Ik weet daar inmiddels mijn wachtwoord niet meer van, ookal start steam automisch op mijn laptop
Zkr weten, ik enzijn al aardig wat winkels af geweest hahahahaha
Druk met papieren regelen, kosten hier en daar... maar het leuke blijft dingen kopen voor het huis!
Over iets minder dan 3 maanden is het zover!![]()
Hoest verder met WL?
Tilburg kunnen ze allesquote:Op maandag 7 december 2009 13:10 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Met SPAM?
Dat is knap, dat is mij zelfs nooit gelukt!
mja nu is het nog leuk, maar ik kan je vertellen als je 3 of 4 maandne verder bent , dat je het behoorlijk zat ben hahaquote:Op maandag 7 december 2009 13:12 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Steam? Ik weet daar inmiddels mijn wachtwoord niet meer van, ookal start steam automisch op mijn laptop
Druk met papieren regelen, kosten hier en daar... maar het leuke blijft dingen kopen voor het huis!
Hoest verder met WL?
wachtwoord kun je nog opvragenquote:Op maandag 7 december 2009 13:12 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Hoest verder met WL?
RENNENquote:
haiquote:
volgend weekendquote:
whahah jah iddquote:Op maandag 7 december 2009 14:28 schreef lynda het volgende:
Ik wil hem nu al![]()
Maar ik weet dat mn oudjes hem deze week gaan halen en woonkamer is wel al versierd![]()
zaterdag met droxz in de winkels tegen sluitingstijd, in een klap alle sinterklaas dingen weg
kerstliedjes zijn gaafquote:Op maandag 7 december 2009 14:30 schreef tripack het volgende:
[..]
whahah jah idd![]()
kerstliedjes op de radio
ik ook nietquote:Op maandag 7 december 2009 14:43 schreef lynda het volgende:
Kerstliedjes... ik heb er nog geen een op de radio gehoord
Skyradio = kerstliedjesquote:Op maandag 7 december 2009 14:48 schreef lynda het volgende:
Caz / Wild FM / weet ik veel wat nog meer als het maar geen 538 oid is![]()
* lynda gaat 538 opzoeken en kerstliedje afwachten
100% NL nu kerst liedjequote:
ik denk ff kijken hoe ver ze gaatquote:Op maandag 7 december 2009 15:01 schreef lynda het volgende:
whehe ja dat gaat me te ver om te zoeken
Gewoon makkelijk gewone radio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |