Sorryquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
O god wat doe je....nu heb ik er beeld bij
Goor met z'n witte wasquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:24 schreef Anniebab het volgende:
Ik zie dat Geer en Goor ook weer goed zijn, nou kan Goor mooi boven Geers kribbe als engel, met al die witte was van hem...
Die zijn nooit goed geweestquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:24 schreef Anniebab het volgende:
Ik zie dat Geer en Goor ook weer goed zijn...
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat mag hoor.
Ik vind het een vals lelijk kutwijf.
Was mann liebt das neckt sich!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat mag hoor.
Ik vind het een vals lelijk kutwijf.
En La Paay sneu klinken. Om van niets nog iets te maken, bij gebrek aan échte sterren in onze polder.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Al denk ik dat het valse in het niet valt bij La Hoogendijk. Kijk en dat klinkt dan weer niet. Die La is duidelijk niet weggelegd voor iedereen
Ik ben altijd Ulala als we Sega Superstar Tennis spelenquote:
La den Kast klinkt ook primaquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Al denk ik dat het valse in het niet valt bij La Hoogendijk. Kijk en dat klinkt dan weer niet. Die La is duidelijk niet weggelegd voor iedereen
Ja maak 'm nóg een keer, Fred.quote:
Oh die, die is stom. Het is hier VOL niet!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik m'n rode smiley mis met die opgestoken middelvingertjes
Ach soms kan ik best wel om ze lachen, ze zijn ook maar op de wereld gezet, tegen de kerst druk ik toch iedereen aan me hart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |