Neuhquote:
En dan vergeten erin te doen daarnaquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:06 schreef Salatrel het volgende:
batterij uit de melder halen! heb ik ook gedaan sinds de rookmelder in de gang afgaat tijdens het braden van vleesch (terwijl die in de keuken zelf niet afgaat ondanks dat die het gewoon doet als je op die knop drukt)
Dat is echt koud manquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:59 schreef rene90 het volgende:
[..]
NeuhGewoon normaal woonhuis, en ik douchte echt op 25 graden dus niet dat de stoom eraf komt ofzo
Ver beneden lichaamstemperatuur idd.. brrrrrrquote:
koolmonoxide is redelijk dodelijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:25 schreef Radio-silence het volgende:
Is het ook geen koolmonoxide meter?
Bij mij ging dat ding ook steeds af tijdens het douchen en dat kwam omdat de geiser in dezelfde ruimte was en die koolmonoxide lekte...
Klopt daarom kon ik het meteen kon oplossen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
koolmonoxide is redelijk dodelijk
Vers gekooktquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:26 schreef Darkestrah het volgende:
Waarom douche je op 25 graden? Ik douche minstens op het 4dubbele.
heb hem er nooit meer ingedaan hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
En dan vergeten erin te doen daarna
Iddquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:11 schreef jeoff het volgende:
Overigens is tandenpoetsen en scheren onder de douche helemaal niet zuinig, want je hebt nu veel meer water verspild dan als je uit de douche was gestapt en maar een klein beetje water had getapt uit de kraan voor deze twee activiteiten (kraan uit tijdens het poetsen!).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |