Hallo allemaal,
Ik neus hier al een tijdje rond maar heb me maar eens aangemeld in de hoop dat ik met mijn probleem geholpen kan worden. Misschien hebben jullie advies?
Ik zit (denk ik) met een probleempje. Als volgt de situatie: ik ben erg gelukkig met mijn huidige vriendje. We kunnen samen keten, praten, lekker koken, wandelen, etc. Maar...jullie voelen m al aan komen...ik heb veel behoefte aan aandacht van andere mannen. Weet ook niet waarom. Als ik uitga probeer ik er natuurlijk zo leuk mogelijk uit te zien, en het lukt me altijd om aandacht te krijgen van de mooiste/lekkerste (maar foutste) mannen. Ik vind het leuk om met ze te 'spelen'. Het gebeurt nogal wel eens dat ik (ondanks dat ik gewoon vertel dat ik een vriend heb), mijn nummer geef. Vervolgens wordt er wat af gesmst, maar als puntje bij paaltje komt, haak ik wel af. Alhoewel, ik ben 1 keer de fout ingegaan door af te spreken en vervolgens te zoenen. Ik weet het, erg fout...maar ik ben daardoor wel erg lief en aanhankelijk naar mijn huidige vriend.
"
Maar het blijft fout, I know..en ik weet niet wat ik eraan moet doen. Want ik blijf zoeken naar die aandacht. En voel me daarna erg fijn als weer alle ogen op me gericht waren. Misschien heeft het ermee te maken dat ik vroeger vaak door dit soort mannen gekwetst ben, en ze nu 'terug wil pakken'.
Natuurljk is het helemaal niet eerlijk tegenover mijn vriendje, maar hij zegt well: Stel dat je een keer zoent met een ander, en het stelt niks voor, please don't tell me. Dus bindt hij de kat op het spek? Of spelen er andere gevoelens mee? Soms vraag ik me wel eens af of ik wel genoeg van hem houdt, maar als ik dan aan de gedachte denk dat het ooit over zou kunnen gaan, word ik echt panisch. Dus dat wil ik niet. Aan de andere kant blijf ik de spanning opzoeken....
Nu ook weer; afgelopen zaterdag wezen stappen en een oude bekende tegen gekomen. Het was iemand die vroeger bekend stond om zijn versierkunsten en zijn heerlijke uiterlijk. Hij was erg onder de indruk van me en heeft me opgezocht via internet. Nu wil ie wat afspreken en sms-en we wat op en neer...de spanning is leuk, maar wil mijn vriendje niet kwijt...
What to do??!! Of hebben jullie dit ook wel eens??