Waar zijn de sinterklaassmilies eigenlijk dit jaar?quote:
Owh? Ik ben echt te oud voor al die subforum onzinquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:29 schreef CherryLips het volgende:
We staan ook in het verkeerde subforum geloof ik..? Nou ja, /care
Ja, dat dusquote:
Waarom weggebracht dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:26 schreef Bengeltje het volgende:
Is dat niet ver rijden voor je Anthraxx?
Ik heb net Noukie (hond) weggebracht, sta op het punt om haar toch weer op te halen.
En waarom dan toch weer opahlen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat ik dit weekend weg ben, zij niet mee kan en een hond kan je ook niet thuislaten.
Omdat Ik haar liever bij me heb en dat ik haar helaas weer naar het dierenpension moest brengen waar ik niet zo blij mee was. Ze is goed voor de dieren, alles ziet er netjes en verzorgd uit.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:15 schreef Anthraxx het volgende:
Dus mocht je nog willen CL, er is een plek in de Kever om mee te gaan. En ik rijd praktisch langs je huis.
Wij brachten de hond nooit naar het pension, dat vonden we zelf zo naar en de hond was een beetje autistischquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat Ik haar liever bij me heb en dat ik haar helaas weer naar het dierenpension moest brengen waar ik niet zo blij mee was. Ze is goed voor de dieren, alles ziet er netjes en verzorgd uit.
Maar dat mens zelf....vanmorgen had ik het weer met haar aan de stok.Stom mens, ga met pensioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |