Stel he, dat je nou onwijze negatieve feedback had gekregen. Had je dan je frustratie weg gegeten met chocola?quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Positieve feedback op een grote kutopdracht van afgelopen weekIk was echt bang dat ik het had verknald, maar helemaal niet dus
. Keigoed voor m'n zelfvertrouwen! Dat vieren we met chocola!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel he, dat je nou onwijze negatieve feedback had gekregen. Had je dan je frustratie weg gegeten met chocola?
Uiteraardquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel he, dat je nou onwijze negatieve feedback had gekregen. Had je dan je frustratie weg gegeten met chocola?
Wat een heerlijk wezen ben je toch!quote:
Heerlijk voorspelbaar hequote:Op vrijdag 4 december 2009 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een heerlijk wezen ben je toch!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:43 schreef CherryLips het volgende:
Vrouw steekt penis man in fik, man dood
quote:"Ik ben een jaloerse vrouw, zijn penis is van mij", vertelde de vrouw eerder aan haar buren. "Ik wilde dat zijn penis nooit een ander zou toebehoren. Om dit te voorkomen, heb ik hem in brand gestoken."
Jouw buikje!quote:
Twitter is linksaf!quote:
Je was nog niet op de hoogte van de automatische koppeling tussen Twitter en de R&P SC?quote:
Het klinkt wel als een aannemelijke functionaliteit die op FOk geïntroduceerd zou worden. Veel belangrijker dan een goede search of uniformiteit in de onderdelen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:22 schreef Q. het volgende:
Je was nog niet op de hoogte van de automatische koppeling tussen Twitter en de R&P SC?
Als het je niet bevalt hier, dan rot je toch lekker op naar een ander forumquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt wel als een aannemelijke functionaliteit die op FOk geïntroduceerd zou worden. Veel belangrijker dan een goede search of uniformiteit in de onderdelen bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |