Ik kwam er twee keer door, en zelfs de eerste keer al om 10.04 stond er al dat er niets meer beschikbaar was.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:08 schreef SperZii het volgende:
Hoe weet je dat het uitverkocht is?
Jeejjjjj,quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:03 schreef StarGazer het volgende:
JAAAAA!!!! GELUKT!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Tnxxxxquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:15 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
Jeejjjjj,
Gefeliciteerd! Als die hard topicbezoeker gun ik het je!
Daar heeft de HMH verder weinig mee te maken denk ik, de pre-sale werd zelfs gefeatured op JM.com dus denk dat vooral zijn eigen site en ticketmaster erachter zittenquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:16 schreef Gosjke het volgende:
Tickets binnen volgens beproefde methode:
Men nemen twee computers, op iedere computer 3 schermen open van het betreffende concert. Wachten tot paar minuten voor 10 en dan eindeloos alle open pagina's verversen iedere paar seconden totdat je erin zit.
Kortom tickets in de pockeeeeet!(om 10.01u)
3e keer Johnny!!!!![]()
Zeiknotes: HMHPresales als veel mensen op hun werk zitten
![]()
Gecondoleerd mensen zonder kaartjeMaar damn wat ging dit snel!
Hij doet ut nie meer....quote:
Interne Server Fout/Internal Server Error
De server heeft een fout geconstateerd en kon uw verzoek niet afhandelen.
Ja dat zijn officiele tix, dus don't worryquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:41 schreef Daniëlcs het volgende:
Misschien een (hele) domme vraag, maar toch stel ik hem even:
Ik heb gister met de "june2" code ingelogd en 2 tickets gekocht tijdens de online pre-sale, ik heb deze netjes betaald en uitgeprint, ze liggen hier naast me. Maar omdat het toch om JM gaat wil ik stiekem 200% zeker zijn dat het dus klopt dat er maar 1 code is, en dat de kaartjes die je hiermee hebt besteld allemaal officieel zijn??
Super bedankt alvast, ik kijk er naar uit!
Dat klopt! Weet ik. Het waren meer 2 losse opmerkingen. Ik ben in het algemeen anti-HMH (maar goed, soms moet je uitzonderingen maken lijkt mequote:Op zaterdag 5 december 2009 10:28 schreef SperZii het volgende:
[..]
Daar heeft de HMH verder weinig mee te maken denk ik, de pre-sale werd zelfs gefeatured op JM.com dus denk dat vooral zijn eigen site en ticketmaster erachter zitten
quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:32 schreef Numbie het volgende:
Ff een aanwezigheids lijst maken...
Wie zijn erbij?
Numbie
Doobies
Gosjke
StarGazer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |