Ja dat wilde ik dan weer niet zeggen, straks zijn er hier op het forum mensen die geen kaartje konden krijgen en dan voelen die zich weer uitgebuit.quote:
Damn, vroeg me vandaag nog af of je nog kaarten had. Hoop voor je dat je morgen nog kan krijgenquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:53 schreef StarGazer het volgende:
Ik moest werken vandaag, ik kom terug, en iedereen heeft GODVERDOMME al kaarten
Ik denk dat ik in een zware depressie terecht kom mocht het mij niet lukkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:58 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Damn, vroeg me vandaag nog af of je nog kaarten had. Hoop voor je dat je morgen nog kan krijgen
En anders heb ik er -misschien- nog wel eentjequote:Op vrijdag 4 december 2009 17:53 schreef StarGazer het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:08 schreef sbientje het volgende:
is de pre sale afgelopen nu?
Dat lijkt me heeeeel sterk, dan zouden 2500 man al aan de presale mee hebben moeten doen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:07 schreef StarGazer het volgende:
De geruchten gaan dat het uitverkocht is.
Ik word echt helemaal gek
Neuh had het ook over de presale. Maar ik baal hier gewoon vreselijk van. Het had het net ff wat makkelijker gemaakt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:22 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Dat lijkt me heeeeel sterk, dan zouden 2500 man al aan de presale mee hebben moeten doen.
Same here, naar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:53 schreef StarGazer het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:22 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Dat lijkt me heeeeel sterk, dan zouden 2500 man al aan de presale mee hebben moeten doen.
Ik vind één avond veel leuker. Dat maakt het wat unieker.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef Eby het volgende:
Als john ook 3 juni komt dan ga ik kwijlen.
Maar wel een goede cover van Edge of Desire, vond ik..quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:48 schreef GoodGawd het volgende:
Wat staan er trouwens ontzettend veel verschrikkelijk slechte covers van who says al op youtube.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:50 schreef Tesss het volgende:
[..]
Ik vind één avond veel leuker. Dat maakt het wat unieker.
Een goede don't is denk ik met een bijna-lege accu met je laptop proberen kaartjes te bestellen. Of m.b.v. een onbetrouwbare draadloze verbinding. Voor de rest zou ik het niet weten (want weinig ervaring met dit soort dingen).quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:50 schreef Eby het volgende:
Heeft iemand nog goede tips voor morgenochtend 10 uur.. Hoe je het meeste kans maakt..
de do's en don'ts?
![]()
Ik ben alleen nog maar naar concerten geweest waarbij je een maand na de startdatum van de voorverkoop nog gemakkelijk kaarten kon krijgen.. dus heb er nooit echt voor moeten 'vechten' zegmaar.
Thanks voor de tips. Heb je bij internetverkoop ook een soort wachtrij? Of is het gewoon gaan met die banaan? Ik twijfel nu of ik morgen misschien beter naar het postkantoor kan gaan. Of zou er om 09:00 uur al een rij van hier tot Tokio staan, zoals voorheen bij U2? Ik moet hier gewoon bij zijnquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:37 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Een goede don't is denk ik met een bijna-lege accu met je laptop proberen kaartjes te bestellen. Of m.b.v. een onbetrouwbare draadloze verbinding. Voor de rest zou ik het niet weten (want weinig ervaring met dit soort dingen).
Ik denk dat het wel mee zal vallen met de rij. Ik heb eigenlijk altijd nog kaartjes kunnen krijgen voor concerten die zo uitverkocht waren (o.a. U2) via internet, dus ik denk dat John Mayer ook wel moet lukken. Gewoon 2 pc's aanzetten en op tijd zijn, dan blijven refreshen totdat je er door bent. En dat dan zo lang mogelijk vol houden, niet denken na 5 minuten dat het niet meer lukt, want dan lukt het juist. Btw is er wel een offline sale?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:19 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Thanks voor de tips. Heb je bij internetverkoop ook een soort wachtrij? Of is het gewoon gaan met die banaan? Ik twijfel nu of ik morgen misschien beter naar het postkantoor kan gaan. Of zou er om 09:00 uur al een rij van hier tot Tokio staan, zoals voorheen bij U2? Ik moet hier gewoon bij zijn
En zorg dat je voor tien uur al op de site van ticketmaster bent én ingelogd zodat je in een keer door kan klikken, scheelt ook weer laden enzo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:19 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Thanks voor de tips. Heb je bij internetverkoop ook een soort wachtrij? Of is het gewoon gaan met die banaan? Ik twijfel nu of ik morgen misschien beter naar het postkantoor kan gaan. Of zou er om 09:00 uur al een rij van hier tot Tokio staan, zoals voorheen bij U2? Ik moet hier gewoon bij zijn
Allichtquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef StarGazer het volgende:
Willen jullie duimen voor mij morgenochtend?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:44 schreef GoodGawd het volgende:
echt achterlijk zo duur:
http://www.worldticketsho(...)john_mayer_amsterdam
@ gitaarnet forum heeft iemand daar 1 december kaarten gekocht. Hoe gek kan je zijn.
Dank je. Ik heb mijn profiel aangemaakt, maar heb nog nergens betaalgegevens in hoeven vullen. En ik lees net dat ik dat ook niet kan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:28 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
En zorg dat je voor tien uur al op de site van ticketmaster bent én ingelogd zodat je in een keer door kan klikken, scheelt ook weer laden enzo.
quote:Betaalmogelijkheden
Ticket Service Nederland accepteert diverse betaalmethoden. Als u online bestelt, kunt u de betaling verrichten d.m.v. Eurocard/Mastercard, VISA, iDEAL (internetbankieren via ABN-AMRO Bank, Fortis Bank, Postbank, Rabobank, SNS Bank). Bij online betalingen wordt een standaard percentage administratiekosten berekend. De website is beveiligd, zodat misbruik van uw gegevens wordt uitgesloten. Als u niet over deze betaalmogelijkheden beschikt, kunt u tickets kopen bij één van onze direkte verkooppunten of reserveren via 0900-3001250 (45 cpm). U kunt hier aangeven of u de tickets wilt ophalen bij een verkooppunt of het verschuldigde bedrag wilt overmaken, waarna de tickets worden toegezonden.
Inderdaad lijkt wel of ze al aan het verkopen zijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:45 schreef Miwaki het volgende:
aargh ticketmaster.nl geeft nu al aan dat er teveel mensen op de site zijn!!
Ik kwam door, maar toen gaven ze aan dat je pas na 10:00 vrijgegeven tickets kon kopen..quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:51 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Inderdaad lijkt wel of ze al aan het verkopen zijn
Ik kwam er twee keer door, en zelfs de eerste keer al om 10.04 stond er al dat er niets meer beschikbaar was.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:08 schreef SperZii het volgende:
Hoe weet je dat het uitverkocht is?
Jeejjjjj,quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:03 schreef StarGazer het volgende:
JAAAAA!!!! GELUKT!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Tnxxxxquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:15 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
Jeejjjjj,
Gefeliciteerd! Als die hard topicbezoeker gun ik het je!
Daar heeft de HMH verder weinig mee te maken denk ik, de pre-sale werd zelfs gefeatured op JM.com dus denk dat vooral zijn eigen site en ticketmaster erachter zittenquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:16 schreef Gosjke het volgende:
Tickets binnen volgens beproefde methode:
Men nemen twee computers, op iedere computer 3 schermen open van het betreffende concert. Wachten tot paar minuten voor 10 en dan eindeloos alle open pagina's verversen iedere paar seconden totdat je erin zit.
Kortom tickets in de pockeeeeet!(om 10.01u)
3e keer Johnny!!!!![]()
Zeiknotes: HMHPresales als veel mensen op hun werk zitten
![]()
Gecondoleerd mensen zonder kaartjeMaar damn wat ging dit snel!
Hij doet ut nie meer....quote:
Interne Server Fout/Internal Server Error
De server heeft een fout geconstateerd en kon uw verzoek niet afhandelen.
Ja dat zijn officiele tix, dus don't worryquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:41 schreef Daniëlcs het volgende:
Misschien een (hele) domme vraag, maar toch stel ik hem even:
Ik heb gister met de "june2" code ingelogd en 2 tickets gekocht tijdens de online pre-sale, ik heb deze netjes betaald en uitgeprint, ze liggen hier naast me. Maar omdat het toch om JM gaat wil ik stiekem 200% zeker zijn dat het dus klopt dat er maar 1 code is, en dat de kaartjes die je hiermee hebt besteld allemaal officieel zijn??
Super bedankt alvast, ik kijk er naar uit!
Dat klopt! Weet ik. Het waren meer 2 losse opmerkingen. Ik ben in het algemeen anti-HMH (maar goed, soms moet je uitzonderingen maken lijkt mequote:Op zaterdag 5 december 2009 10:28 schreef SperZii het volgende:
[..]
Daar heeft de HMH verder weinig mee te maken denk ik, de pre-sale werd zelfs gefeatured op JM.com dus denk dat vooral zijn eigen site en ticketmaster erachter zitten
quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:32 schreef Numbie het volgende:
Ff een aanwezigheids lijst maken...
Wie zijn erbij?
Numbie
Doobies
Gosjke
StarGazer
(Heel) Soms komen er een uur nadat de verkoop is begonnen nog tickets vrij, als ze bijvoorbeeld niet betaald konden worden oid...quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:47 schreef ForrestX het volgende:
Waarom staat er op Ticketservice trouwens nog niet dat het is uitverkocht?>
Ik dacht net, volgens mij weet gosjke wel of jill er ook bij is of niet... hahaquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:48 schreef Gosjke het volgende:
Numbie
Doobies
Gosjke
StarGazer
maffemaniak
Jill-RMC
Daar dacht ik ook nog aan, maar kun je met 1 ticketmaster-account 3x inloggen? Of moet je 3 aparte aanmaken? Om 9.55 uur vond ik het nog te riskant om uit te proberen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:16 schreef Gosjke het volgende:
Tickets binnen volgens beproefde methode:
Men nemen twee computers, op iedere computer 3 schermen open van het betreffende concert. Wachten tot paar minuten voor 10 en dan eindeloos alle open pagina's verversen iedere paar seconden totdat je erin zit.
Kortom tickets in de pockeeeeet!(om 10.01u)
3e keer Johnny!!!!![]()
Zeiknotes: HMHPresales als veel mensen op hun werk zitten
![]()
Gecondoleerd mensen zonder kaartjeMaar damn wat ging dit snel!
Pfff ik ook niet...Sjeetje nu ben ik echt depressiefquote:
Ik neem het risico om als ik eenmaal mijn aantal tickets mag bestellen (en ze dus al voor me worden vastgehouden) om dan in te loggen. Werkt tot nu toe 9,9 van de 10 keer prima.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:55 schreef Miwaki het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook nog aan, maar kun je met 1 ticketmaster-account 3x inloggen? Of moet je 3 aparte aanmaken? Om 9.55 uur vond ik het nog te riskant om uit te proberen.
Dit was m'n laatste bezoek in dit topic, want ik ben ontzettend jaloers!![]()
Maar toch wens ik de mensen met kaartjes heel veel plezier!!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:53 schreef sbientje het volgende:
Numbie
Doobies
Gosjke
StarGazer
maffemaniak
Jill-RMC
sbientje
Hitmewithmusic_
Eby
Als de volgende keer weer op zaterdag de verkoop begint, neem ik van te voren gewoon de hele week vrij zodat ik eventuele presales niet meer misquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:03 schreef kwakz0r het volgende:
huh? presale?? misshcien had ik toch eerder op fok moeten kijken...
nu hebben we vanochtend met drie vriendinnen tegelijk zitten proberen kaartjes te krijgen.
om 10 uur kwamen zij er alletwee door, ik niet. de een kon bestellen, de ander kreeg meteen "niet genoeg tickets beschikbaar" te zien. toen ik er om 10.03 doorkwam waren er ook geen tickets meer beshcikbaar.
gelukkig heeft die ene snel genoeg haar betsellign afgemaakt en gaan we nu met zn vierenjeeeeeeeeej
maar volgende keer ga ik ook op zoek naar de presale zeg, wat een gestress dit!!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:09 schreef kwakz0r het volgende:
Numbie
Doobies
Gosjke
StarGazer
maffemaniak
Jill-RMC
sbientje
Hitmewithmusic_
Eby
MervinMinky
kwakz0r
RRGJL
Ik heb maar ff op zijn tweet gereageerdquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:11 schreef maffemaniak het volgende:
Wow. I'm huge in Amsterdam, which is weird, because usually when I'm there I feel exxxxtrrrrreeeemelllly tiny.
about 2 minutes ago from web
That's right John, you're huge here!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:12 schreef RRGJL het volgende:
Numbie
Doobies
Gosjke
StarGazer
maffemaniak
Jill-RMC
sbientje
Hitmewithmusic_
Eby
MervinMinky
kwakz0r
RRGJL
Lars204
quote:The Amsterdam show sold out in 5 minutes! The Jewish half of me says it must not be that big of a venue. (I can't have anything nice.)
25 minutes ago from web
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |