En ik zie dat jij nu heel braaf naar John Mayer zit te luisteren.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:36 schreef SperZii het volgende:
[..]
Hopelijk wel voor iedereen, weet niet of er een max. is aan het aantal pre-sale kaarten!
offtopic: zie dat je gepost hebt op last.fm
Nu al? het moet nog pas echt koud wordenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:42 schreef Numbie het volgende:
Heb ze ook![]()
Was het maar al Juni; ben sowieso al wel klaar met het slechte weer...
Ja, ben absoluut geen winterpersoon. Sneeuw en zo is leuk hoor; maar die grijze kouwe meuk van deze dagen heb ik helemaal niks mee...quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:46 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nu al? het moet nog pas echt koud worden
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:44 schreef TJLinden het volgende:
[..]
En ik zie dat jij nu heel braaf naar John Mayer zit te luisteren.Heel goed!
Jep, heb maar onder mijn nicht een ander account aangemaaktquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:49 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Zijn er ook mensen die meer als 2 kaartjes hebben besteld vandaag?
june2quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik las iets over een code? Mag ik die nog? Alsjeblieft?
Ik had een vriendin aan de telefoon op een fuuuucking slome pc. Die dus het 3e kaartje moest kopen. Via mijn ideal, omdat ze zelf rabobank (?) heeft en dr kaartlezer niet bij had. Pakte hij steeds mijn ideal niet,quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:58 schreef Bilibala het volgende:
[..]
Jep, heb maar onder mijn nicht een ander account aangemaakt
komt dat normaal ergens te staan dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:07 schreef BoerBert het volgende:
Is ergens te zien hoeveel kaarten er nog zijn eigenlijk, of komt dat morgen tijdens de echte sale pas ergens te staan?
Nouja, precieze aantallen misschien niet, maar ik dacht wel dat je vaak kon zien of het al bijna uitverkocht was enzo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:09 schreef sbientje het volgende:
[..]
komt dat normaal ergens te staan dan?
Held van de dagquote:
Dan moet je ook Tesss bedanken, van wie wij weer de code kregenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Held van de dag!
IK HEB KAARTJES!!!!
Mijn computer liep serieus de hele tijd vast. Werd er helemaal agressief van.. maar het is gelukt
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:25 schreef MervinMinky het volgende:
De pre-sale is net gesloten, en ik wilde voor een maat van mij nog een kaartje halenDan maar morgen op postkantoor.
Hij doet het bij mij nog steeds?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:25 schreef MervinMinky het volgende:
De pre-sale is net gesloten, en ik wilde voor een maat van mij nog een kaartje halenDan maar morgen op postkantoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |