quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:11 schreef BoerBert het volgende:
En ik maar zeker weten dat JM530 of 530 de code was
Lees eens terug ofzo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:11 schreef Remmy het volgende:
Heeft iemand nog alsjeblieft een code voor mij?
JUNE2quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:11 schreef Remmy het volgende:
Heeft iemand nog alsjeblieft een code voor mij?
ik deed het zoals het in mijn mail stond ( June2 ) maar dat pakte ie niet.. dus of alleen klein of alleen groot dan..quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:13 schreef Tesss het volgende:
[..]
Hij deed het bij mij ook zonder caps.
http://www.billetlugen.dk(...)7UrxOeu%2fhJzonzk%3dquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:15 schreef Zocalo het volgende:
Wat was de link?
En zijn het e-kaartjes of krijg je ze via de post?
kan je kiezen.. die van mij komen per post, want ik vind dat altijd leuk voor de hebquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:15 schreef Zocalo het volgende:
Wat was de link?
En zijn het e-kaartjes of krijg je ze via de post?
Woehoee John here I come! Ik had voor postbezorging gekozen (en extra ervoor betaald), maar ik heb de e-tickets in m'n mail ontvangen :s Enig idee of ik 'm nu alsnog in de brievenbus krijg?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:17 schreef LeNick het volgende:
Heb voor mail gekozen, maar had ze ook wel in brievenbus gewild die kaarten..
nja, ik heb ze iig
Hehe, ik had eerst ook e-tickets, maar daarna toch maar veranderd in postbezorging. M'n printer is nou eenmaal niet je van hetquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:18 schreef TJLinden het volgende:
Normaal gesproken kies ik ook altijd voor post (voor de heb), maar nu MOEST ik ze gewoon zien op m'n scherm en uit de printer horen rollen om het echt te geloven.
Daarom durfde ik dat dus niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:19 schreef sbientje het volgende:
ik vroeg me laatst af, wat nou als ze kwijtraken in de post... dikke pech dan? Nou ja, ik wil er niet eens aan denken
Wij gaan naar Johnny toe!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:17 schreef LeNick het volgende:
Heb voor mail gekozen, maar had ze ook wel in brievenbus gewild die kaarten..
nja, ik heb ze iig
Voor mij ook de derde keer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Jezus. Ik moest 3 kaarten hebben en toen konden er maar 2 en toen was de code hier al gelekt en wat een paniek.![]()
Anway. 3 kaarten!Johnny voor de 3e keer live zien!
Was er bij Picnic in the park wel bij, en was geweldig!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:29 schreef TJLinden het volgende:
Soms ben ik nog boos op mezelf dat ik zo nodig 4 maanden naar Zuid-Amerika moest gaan en daarvoor het concert met de picnic moest missen.(maar Zuid-Amerika had ook z'n charmes
).
Melkweg in 2006 was magisch in ieder geval. Heb er zin in!
Heldquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:29 schreef sbientje het volgende:
[..]
http://clicks1.musictoday(...)E34%2BAauPmPCF%2FgmU
Hopelijk wel voor iedereen, weet niet of er een max. is aan het aantal pre-sale kaarten!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:32 schreef TJLinden het volgende:
Eind goed, al goed toch? Iedereen die kaarten wilde is er in geslaagd?
sjeusquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:38 schreef GoodGawd het volgende:
Heb op de hyve de code gelekt![]()
Nu mag iedereen het weten ook.
gelukt met die link? een vriendin van me zit nu te hannesen met bestellenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:35 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Was er bij Picnic in the park wel bij, en was geweldig!!
('voorprogramma' donovan frankenreiter' ook!)
[..]
Held
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |