Die kon ik nergens vindenquote:Op zondag 6 december 2009 12:39 schreef Vlarp het volgende:
Wonderer, je hebt toch ook wel Sinterklaas en het Geheim van het Grote Boek op DVD meegenomen naar Amerika heh?
oh jaloersmakend dit!quote:Op zondag 6 december 2009 17:30 schreef wonderer het volgende:
Het heeft gesneeuwd hier, trouwens, echt keimooi
Ik zal vanmiddag wel even wat foto's uploadenquote:
Hij lag op 7 november in de winkels volgens mijquote:
Ja, toen zat ik in Duitsland en 8 november ging ik naar huisquote:Op zondag 6 december 2009 17:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij lag op 7 november in de winkels volgens mij
http://www.bol.com/nl/p/d(...)007104295/index.html
Ik vind het alleen al leuk vanwege de rare Vlaamse uitdrukking ("Oei, te rap", "het zou nu moeten opgelost zijn")quote:
Godmiljaar!quote:Op zondag 6 december 2009 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het alleen al leuk vanwege de rare Vlaamse uitdrukking ("Oei, te rap", "het zou nu moeten opgelost zijn")
De Vlaming die ik af en toe aan de lijn heb voor ondersteuning zegt gewoon "godverdomme" hoor. En een Vlaming zegt dat nog met veel meer overtuiging dan een Hollanderquote:
Nou ja, DIE Vlaming dusquote:Op zondag 6 december 2009 19:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De Vlaming die ik af en toe aan de lijn heb voor ondersteuning zegt gewoon "godverdomme" hoor. En een Vlaming zegt dat nog met veel meer overtuiging dan een Hollander
Ja, Vlarp!quote:Op zondag 6 december 2009 19:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, DIE Vlaming dusNiet gaan generaliseren, he, Vlarpie
quote:
Ik vond hem niet zo geniaal, eigenlijk.quote:Op zondag 6 december 2009 20:07 schreef MisterO het volgende:
Niemand reageert op mijn geniale filmpje
Die is inderdaad leuk!quote:
Wat is het?quote:Op zondag 6 december 2009 20:59 schreef PhalanX het volgende:
mijn sexy Portugees heeft een prestigieuze prijs gewonnen op het gebied van de wetenschap!
snap jij het, snap ik het...
[ afbeelding ]
ik weet het niet... het heeft iets te maken met chaos-theorie en toegepaste natuurkunde en oscillatorenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |