Nee, dat had ik van de week al per post ontvangen. Verder hebben we niet aan Sinterklaas gedaanquote:Op maandag 7 december 2009 09:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Baltar had jij ook nog wat in je schoen gevonden ?
Maar omdat mijn schoenen zo groot zijn sta ik er niet erg stevig in.quote:Op maandag 7 december 2009 09:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wist niet dat jij zulke grote schoenen had
moest jij niet de rol van suikeroom spelen voor de neefjes met Sinterklaas ?quote:Op maandag 7 december 2009 09:49 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, dat had ik van de week al per post ontvangen. Verder hebben we niet aan Sinterklaas gedaan
zo dat wordt dan wel grondig bekeken zeg, of zouden al die aannemers/klusbedrijven verder geen opdrachten hebben ?quote:Op maandag 7 december 2009 10:15 schreef Vlarp het volgende:
Whehe... ik heb gisteren op www.werkspot.nl een opdrahct geplaats voor het verbouwen van m'n toilet in het nieuwe huis.. heb nu al 8 biedingen
Volgens mij wordt er goed naar gekeken ja... wel fijnquote:Op maandag 7 december 2009 10:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo dat wordt dan wel grondig bekeken zeg, of zouden al die aannemers/klusbedrijven verder geen opdrachten hebben ?
dat wordt dan nog lastig om daar de beste tussen uit te filteren en eentje die ook secuur werk oplevert en niet straks alles onder de cementspetters heeft zittenquote:Op maandag 7 december 2009 11:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er goed naar gekeken ja... wel fijn
Er staan beoordelingen bij, en ze sturen ook berichtjes met infoquote:Op maandag 7 december 2009 11:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dan nog lastig om daar de beste tussen uit te filteren en eentje die ook secuur werk oplevert en niet straks alles onder de cementspetters heeft zitten
Als het al begint met: iek nie begrijp.....quote:Op maandag 7 december 2009 11:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dan nog lastig om daar de beste tussen uit te filteren en eentje die ook secuur werk oplevert en niet straks alles onder de cementspetters heeft zitten
Ik filter stiekem ook op de naam van de contactpersoonquote:Op maandag 7 december 2009 11:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Als het al begint met: iek nie begrijp.....
Dan weet je het resultaat meestal wel
Heel slimquote:Op maandag 7 december 2009 11:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik filter stiekem ook op de naam van de contactpersoon
Kans is groot dat ik gewoon aan het werk ben als hij klustquote:Op maandag 7 december 2009 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Filter je ook op de vraag of ze zonder shirt werken en er goed uitzien?
quote:Op maandag 7 december 2009 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Filter je ook op de vraag of ze zonder shirt werken en er goed uitzien?
kan je dat ook opnemen als aanvullende vraag in de klus omschrijving ?quote:Op maandag 7 december 2009 11:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Die kans is niet zo heel groot bij bouwvakkers en zonder shirt en er goed uitzien
Allemaal mensen met al 15 jaar ervaring in de bouw enzoquote:Op maandag 7 december 2009 11:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Die kans is niet zo heel groot bij bouwvakkers en zonder shirt en er goed uitzien
Jammerquote:Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, helaas ben ik geen bouwvakker of klusser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |