abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105857941
I know ;) Eigen bioscoopzaal thuis als in MTV cribs, dat zou geniaal zijn ! :D

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:14 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Kan niet wachten, altijd al van LOTR gehouden, dus dit zal zeker goed worden. Grappig tho, broertje van mijn buurvrouw was op vakantie in NZ toen LOTR werd opgenomen, hij mocht figurant zijn in de eerste twee delen als orc, in het derde deel is hij zelfs vol in beeld geweest en een bepaalde 'rol' mogen doen.
Supervet! ^O^
  woensdag 21 december 2011 @ 11:49:12 #242
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105860608
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 09:31 schreef Zith het volgende:
Het is dan ook geen actiefilm.
Ik doelde ook niet op alleen maar actie, ik doelde op enige actie.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  woensdag 21 december 2011 @ 12:10:46 #243
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105861266
Volgens mij wordt de dilm wel ook al in 3D gefilmd en niet zoals bij de meeste films later omgezet in 3D. Scheelt denk ik ook wel.
吴 曼 迪
pi_105861479
Wat is precies Imax of wat houd dat in ten opzichte van Blueray of 3d? :@
pi_105861947
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat is precies Imax of wat houd dat in ten opzichte van Blueray of 3d? :@
http://en.wikipedia.org/wiki/Imax
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_105862106
wat mij opviel in de trailer is dat alle dwergen richting de trollen rennen alsof ze een hinderlaag hebben neergelegd voor die trollen, terwijl in het boek ze 1 voor 1 worden gepakt door die trollen en vervolgens gered door bilbo/gandalf. Hoop toch niet dat ze dit stukje veranderen :'(
hardcoholic
pi_105862160
Ik verwacht nu al dat Gandalf met de trollen 'n nieuwe internetmeme wordt.

Immers, Gandalf 'trollt' de trollen toch wel gigantisch he.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_105863852
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:39 schreef ThaTim het volgende:
Ik verwacht nu al dat Gandalf met de trollen 'n nieuwe internetmeme wordt.

Immers, Gandalf 'trollt' de trollen toch wel gigantisch he.
trollen trollen is idd een potentiele meme :p
hardcoholic
pi_105864173
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:01 schreef Breuls het volgende:
The Hobbit al gelezen? In het Engels doen! En voordat je de film ziet.
Is toch veel leuker om te wachten op de film en daarna het boek te gaan lezen (in verband met het spoilen van het verhaal).

Heb ik met LOTR destijds ook gedaan, beviel me goed. Jackson blijft toch wel redelijk trouw aan de boeken.
Amen.
pi_105864330
Jammer dat ie pas in december uitkomt, maar heb er wel zin in *O*
  woensdag 21 december 2011 @ 13:45:21 #251
11102 knep
Mountainfreak
pi_105864622
Die trailer smaakt naar meer, ziet er prima uit! :)
pi_105864638
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:35 schreef Jivis het volgende:

[..]

Is toch veel leuker om te wachten op de film en daarna het boek te gaan lezen (in verband met het spoilen van het verhaal).

Heb ik met LOTR destijds ook gedaan, beviel me goed. Jackson blijft toch wel redelijk trouw aan de boeken.
Het boek is gewoon tien keer beter dan de film :P En er zit wel degelijk grote verschillen in, veel details zijn weggelaten. Hoewel hij wel zijn best doet om ze erin te houden, erg leuk voorbeeld vond ik dat grimli een haar kreeg van galadriel, had ik niet verwacht dat dat erin gehouden werd :P Wat ik echt jammer vond van lord of the rings was dat de barrow downs en het gevecht om de shire zijn weggelaten :'(

Ik ben dan ook bang dat bij de hobbit alle details die het zo leuk maken ook weggelaten worden, zoals het verhaal met Beorn, de riddles in de grot van golem en het gooien van denneappels naar wargs :)
hardcoholic
  woensdag 21 december 2011 @ 14:20:28 #253
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_105866341
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:45 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Het boek is gewoon tien keer beter dan de film :P En er zit wel degelijk grote verschillen in, veel details zijn weggelaten. Hoewel hij wel zijn best doet om ze erin te houden, erg leuk voorbeeld vond ik dat grimli een haar kreeg van galadriel, had ik niet verwacht dat dat erin gehouden werd :P Wat ik echt jammer vond van lord of the rings was dat de barrow downs en het gevecht om de shire zijn weggelaten :'(

Ik ben dan ook bang dat bij de hobbit alle details die het zo leuk maken ook weggelaten worden, zoals het verhaal met Beorn, de riddles in de grot van golem en het gooien van denneappels naar wargs :)
Heb t boek niet gelezen, maar vroeger wel zo'n ontzettend gaar Lord of the Rings SNES spelletje gespeeld. Volgens mij was 80% van dat kut spel in de Barrow Downs.

Dus ja, ik kan me voorstellen dat 't jammer is dat die eruit is
pi_105866375
quote:

[..]

Het gaat toch al anders worden, want ook Frodo komt terug in de Hobbit. En die komt in het boek toch echt niet voor ;)
stupidity has become as common as common sense was before
pi_105866720
quote:

[..]

Mwah, ik vind het verhaal van The Lord of the Rings geweldig, maar Tolkien was een armzalig verteller. Hij gebruikte het verhaal van LOTR vaak ook als hulpmiddel om Middle-Earth uit de doeken te doen en luisterde overduidelijk niet naar editors.

Al die pagina's waarin hij landschappen beschrijft, pfoeh. De boeken zijn op sommige punten heel moeizaam doorheen te ploegen en vaak te langdradig. Wat nogmaals niet wegneemt dat ik het verhaal, de personages en de thema's fantastisch vind. Daarom ben ik ook zo ontzettend blij dat er iemand als Peter Jackson opstond, die het verhaal voor veel meer mensen toegankelijk heeft gemaakt. Het is niet voor niets dat de trilogie eerst bekend stond als 'onverfilmbaar'.

Wat ik hierboven over de LOTR trilogie zeg geldt overigens niet voor The Hobbit, dat is veel meer voor de jeugd geschreven.
Amen.
pi_105866802
quote:
Al die pagina's waarin hij landschappen beschrijft, pfoeh. De boeken zijn op sommige punten heel moeizaam doorheen te ploegen en vaak te langdradig. Wat nogmaals niet wegneemt dat ik het verhaal, de personages en de thema's fantastisch vind. Daarom ben ik ook zo ontzettend blij dat er iemand als Peter Jackson opstond, die het verhaal voor veel meer mensen toegankelijk heeft gemaakt. Het is niet voor niets dat de trilogie eerst bekend stond als 'onverfilmbaar'.
Eens.
pi_105866923
Film van het jaar, sowieso _O_
Nieuw is niet altijd beter.
pi_105867030
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zeker. Eindelijk weer eens iets leuks om in de bioscoop te zien. :D
pi_105867868
Ik vind de trailer een beetje tam eigenlijk. Kinderlijk ook, wat niet al te verwonderlijk is afgaande op het feit dat Tolkien dit ooit eens voor zijn kinderen schreef.

Ik verwacht voornamelijk een verschil qua beleving die hetzelfde is als destijds met het lezen van TH en LOTR. Hetgeen op zich wel betekent dat Jackson het goed heeft weten te vertalen naar het witte doek.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_105868517
Ziet er goed uit!
Kan nu helemaal niet meer wachten ;(

*boek nog maar eens pakt*
Twiddel
pi_105868976
Ik ben nog steeds geen fan van deze dwergen
Beneath the gold, the bitter steel
pi_105875075
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
  woensdag 21 december 2011 @ 18:27:49 #263
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_105875940
In 1 week tijd de trailers van TDKR én The Hobbit part 1 ... awesome _O_
  woensdag 21 december 2011 @ 18:37:03 #264
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_105876302
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2011 09:56 schreef ThaTim het volgende:
Als 9 jarige is het best lastig om dergelijke boeken in het Engels te lezen :P

Ach welnee. B-).
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 21 december 2011 @ 18:38:50 #265
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_105876372
quote:

Riddles in the dark is natuurlijk iets dat wel móet verfilmd worden (en dat zie je ook wel in de trailer) aangezien dat de obsessie van Gollem verklaart.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_105876504
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:03 schreef Leanishibe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Goede nummer twee dat.
Nieuw is niet altijd beter.
  woensdag 21 december 2011 @ 18:43:38 #267
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_105876557
Riddles in the dark een "detail"? :')
pi_105876641
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Goede nummer twee dat.
Sowieso 1 van de 2. _O_
  woensdag 21 december 2011 @ 18:46:10 #269
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_105876682
TDKR en de twee Hobbits zijn sowieso de films van het decennium! Nu al :P
pi_105878717
Moeten we echt tot december wachten? ;(
stupidity has become as common as common sense was before
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo