Nah, de connectie is minimaal voor zover ik me herinner. Wel hele slechte filmsquote:Op maandag 25 juli 2011 18:52 schreef terdege het volgende:
[..]
Zou iemand hier antwoord op kunnen geven? Ik wil deze films gaan kijken(puur voor het verhaal) maar ik wil niet dat ik de Hobbit films voor mezelf verpest.
Ik zal het onder een spoiler zetten voor diegene die echt niks willen weten en het verhaal niet kennen:quote:Op maandag 25 juli 2011 00:05 schreef splendor het volgende:
Is er eigenlijk al meer bekend over de verhaallijn? En dan bedoel ik dus met name alle nieuw verzonnen stukken die toegevoegd gaan worden.
Wanneer wordt zoiets bekend? Of houden ze dat angstvallig geheim tot aan de première?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:19 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Ik zal het onder een spoiler zetten voor diegene die echt niks willen weten en het verhaal niet kennen:Vind ik persoonlijk een toffe toevoeging. Vond het wel jammer dat dat niet zelf een uitgebreid hoofdstuk in De Hobbit heeft gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
3D concept tekeningenquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:39 schreef summer2bird het volgende:
Kickje.
Volgens mij is dit het nieuwste filmpje:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150451523596807
Ja? Da's mooi!quote:
Doen ze niet, ze hebben er sowieso stukken bijgeschreven om er twee delen van te kunnen maken en om personages uit LOTR in de films te kunnen planten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:12 schreef truedestiny het volgende:
Kan haast alleen maar een goede film worden als ze het verhaal aanhouden!
Misschien is het wel gewoon 1 shot van Bilbo die ergens loopt en dan het logo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef Kirov het volgende:
Return to Middle-earth on Tuesday, December 20th, with the worldwide debut of "The Hobbit: An Unexpected Journey" announcement trailer at 7pm PST!
Morgenochtend om 4 uur als het goed is.
nee trailer duurt ruim 2 minutenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:23 schreef splendor het volgende:
[..]
Misschien is het wel gewoon 1 shot van Bilbo die ergens loopt en dan het logo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |