Liever dat, het is toch niet mijn stoel maar van de NSquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:14 schreef zovty het volgende:
Ik kan het ook onder je stoel smeren als je dat liever hebt?![]()
.
Nee, dat dacht ik al. Niet zeiken.![]()
.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Het smaakt het lekkerst als andere mensen kijken!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:16 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik schiet ze altijd naar collega's toe.
Ook, snot zijn ingekapselde troepdeeltjes.quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:24 schreef MarkyMarkx het volgende:
Is eigenlijk ooit bewezen dat snot eten slecht is afgezien van het feit dat mensen het vies vinden? Stront is vies, maar ook slecht om op te eten.
Hoe zit dat met snot?
Ik weet de exacte functie niet, maar het zit iig in de buurt van de filtering van van bacillen, virussen en stof, dus het zal niet al te schoon zijn gok ik zo. Waarschijnlijk daardoor wel weer goed om je weerstand even te prikkelenquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:24 schreef MarkyMarkx het volgende:
Is eigenlijk ooit bewezen dat snot eten slecht is afgezien van het feit dat mensen het vies vinden? Stront is vies, maar ook slecht om op te eten.
Hoe zit dat met snot?
Het lijkt met sterk dat het heel slecht is, want als je in de file ziet hoeveel mensen de behoefte hebben het op te eten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:24 schreef MarkyMarkx het volgende:
Hoe zit dat met snot?
Ik heb juist gehoord dat het goed is. Voor je weerstand enzo ... maar toch , blijft goor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Het lijkt met sterk dat het heel slecht is, want als je in de file ziet hoeveel mensen de behoefte hebben het op te eten.
Het zijn afval stoffen uit je longen dus het is niet dat het goed voor je is maar ik hebn ooit gehoord van iemand die er dood aan gegaan is. Het is daarentegen wel zo dat het goed voor je imuunsysteem is. Kies zelf maar of je het doet of niet, ik zal er niet wakker van liggenquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:24 schreef MarkyMarkx het volgende:
Hoe zit dat met snot?
Nee, afval uit je longen zit in je ochtendrochel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het zijn afval stoffen uit je longen dus het is niet dat het goed voor je is maar ik hebn ooit gehoord van iemand die er dood aan gegaan is. Het is daarentegen wel zo dat het goed voor je imuunsysteem is. Kies zelf maar of je het doet of niet, ik zal er niet wakker van liggen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:36 schreef Bosbeetle het volgende:
snotheerlijk vooral als het een beetje hard is geworden
![]()
en publique laat ik het meestal achterwege maar ik vind snot echt lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |