UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
Ratelquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Wat betreft de TT, Marko heeft manboobs?
Hoe is het?quote:
je hebt een puntquote:
Te lui om te typen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:04 schreef Chr1st1aan het volgende:
.
wattan?quote:
Mijn positiviteit is weg.quote:
aahquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mijn positiviteit is weg.Komt door die sjago's in het goedemorgentopic.
Ja ik laat mij daar door beinvloeden.
* rulerofdeath geeft Selma een heeeeele dikke knuffelquote:
Wat liefquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath geeft Selma een heeeeele dikke knuffel
Goedemorgenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik wil 'm ook wel brengen, maar ik zit momenteel op stagequote:
goed hoorquote:
quote:
ken jij BroesWillem(s) dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:09 schreef haakon het volgende:
gaan zondag een paar mededorpbewoners ook naar Rammstein !
quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh het gaat over Heracles - Twente?
Moest wel lang nadenken hehe
fijnquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is weer lekker geregeld hoor
Collega vroeg net aan me of ik om 17:00 of 17:30 wil eten. Ik zeg dat ik tot 18:00 sta ingepland, en dus wel thuis eet. Zegt ze: "nee, jij bent hier in de plaats van A., en dus zit je hier tot 20:00"
Dinsdag werd me nog gezegd dat ik maar tot 18:00 moest werken
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En uiteraard na een nacht waarin ik nauwelijks heb geslapen
EN er staan uiteraard wat kinders te krijsen hier!![]()
Ben i dan ook lekker op tijd meequote:Op vrijdag 4 december 2009 16:10 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, maar eens bezig met de 2 gedichten
morgenavond en zondagavond Sinterklaas, dus mooi op tijd vond ik zelfquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:25 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Ben i dan ook lekker op tijd mee
Aan allen
Goeiendag eem
Hahahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
morgenavond en zondagavond Sinterklaas, dus mooi op tijd vond ik zelf
ik heb er 1 af, nu beginnen met 2equote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef STTSJT het volgende:
maar heb je hem al af dan of zit je er een hele bult aan t maken?
Geef maar hierquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:39 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb een chocoladeletter gekregen van Sinterklaas!![]()
De letter J
pizza kebab !quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twijfel twijfel... vanavond een pizza of toch kebab?
rustig maar jongen, wind je niet zo opquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
SINTERKLAAS BESTAAT NIET HIJ IS NEP EN HEEFT SCHIMMEL TUSSEN DE BENEN
de ' dogg is soms wel goed, als ik geen zin meer in the berzerker of brutal truth meer heb!quote:
En je 3e gedicht danquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:02 schreef ReMcOrE het volgende:
2de gedicht is ook klaar, ben weer tevreden over wat ik er van gemaakt heb
ik hoefde er maar 2 hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:30 schreef STTSJT het volgende:
[..]
En je 3e gedicht danof is dat pas voor volgend jaar?
dacht ik ook jahquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:33 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Kan je nog altijd een 3e maken(voor mij bijvoorbeeld
)
dan weet hij dus ook dat jij te lui bent om het zelf te doenquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:38 schreef STTSJT het volgende:
Ik welVindt het geen eens zoon slecht idee.
Als je het niet doet, vertel ik het tegen sinterklaas![]()
(en krijg jij de roe)
Zol ie oe nich eem veurstell'n? ik ken oe niequote:Op vrijdag 4 december 2009 18:41 schreef STTSJT het volgende:
Hoezo?![]()
Wil je ofzo dat ik er een voor jou maak?
En jammer voor de sint, als hij me meeneemt naar spanje ga ik daar vakantie vieren(Dus hij heeft niks aan me
)
da kan kloppen, ik ken oe ook nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zol ie oe nich eem veurstell'n? ik ken oe nie
woar kom ie weg daquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:49 schreef STTSJT het volgende:
[..]
da kan kloppen, ik ken oe ook niet![]()
Wie ben i da ?
Ik ben een user op fok
in 't vreeznveen ja, goeiedag dan, ik kom bie ros'm uut de buurtquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:03 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Vjenne zegt oe da wa?
En i da? in buurt of ... ?
en wa ligt da da?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
in 't vreeznveen ja, goeiedag dan, ik kom bie ros'm uut de buurt
bie de duutsers in de buurtequote:
ga dr op af dan!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Neuh, al is er nu wel een uiterst lekker opruimmeisje bezig (ze is 17 ofzo), en die stond daarnet even recht voor me en bukte zich voorover om een DVD te pakken. Hallo inkijk
Eem'n snel de piemel dr tussen leggenquote:
Als i in mien profiel kijkt da weet i hetquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
bie de duutsers in de buurte
hoe old ben ie da?
Lekkerquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:22 schreef haakon het volgende:
mijn moeder kwam net weer van de sauna, was ze Sinterklaas tegengekomen !
lekker geurtje gekregen en een chocoladeletter
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:34 schreef haakon het volgende:
Ik heb gisteren mijn kerstverlichting al opgehangen.
Ze herinneren me aan turken. Er zijn er maar een paar die werken, ze zijn allemaal verbonden met elkaar en zien er het mooiste uit als ze aan een boom hangen.
koop eens een camer ofzoquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Neuh, al is er nu wel een uiterst lekker opruimmeisje bezig (ze is 17 ofzo), en die stond daarnet even recht voor me en bukte zich voorover om een DVD te pakken. Hallo inkijk
koop eens een camera ofzoquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
das inderdaad balenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:55 schreef Samzz het volgende:
Die doorzichtige blouse hadden ze niet meer
jammer van die doorzichtige blousequote:Op vrijdag 4 december 2009 20:55 schreef Samzz het volgende:
Oooh, een nieuwe broek en een rokje. Die doorzichtige blouse hadden ze niet meer
Maar, ik heb m'n outfit voor Sinterklaas bij elkaar
Ja, want hij was echt mega gaaf... Nou ja, je kan niet alles hebben. En nee, ik heb geen foto's, misschien na morgen. Hij is wel heel gaaf, met van die openstaande zakkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jammer van die doorzichtige blouse
pics van jou in je rokje?
* rulerofdeath is heel benieuwdquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want hij was echt mega gaaf... Nou ja, je kan niet alles hebben. En nee, ik heb geen foto's, misschien na morgen. Hij is wel heel gaaf, met van die openstaande zakkenTralala, morgen met m'n knalroze Tommy en leggings met m'n Louboutins eronder.
Ik had hem gezien ja. Een geweldige cartoonist is hetquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:55 schreef haakon het volgende:
die kerel van kabouter wesley bij DWDD
niet sexy in haar rokjequote:
Het bovenstaande wat Wouter citeert!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:03 schreef Samzz het volgende:
Wat staat in m'n fobo?
Ik ook, met veel drank op en zoquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:10 schreef Samzz het volgende:
Ik heb sowieso geen sexy foto's. Ik heb lamme foto's
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:18 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]
na een avondje gold-strike met je gezicht op straat vallen doordat je te lam bent om met je handen op te vangen
In je fobo zie je er in ieder geval goed uitquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:21 schreef Samzz het volgende:
OmgMijn foto's zijn niet lam als in lam van de drank, maar lam als in: Gewoon oerlelijk
Dank jequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In je fobo zie je er in ieder geval goed uit
ik vond hem wel lijpquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:28 schreef ACT-F het volgende:
Het scheelt dat je het niet voelt op het moment dat je op de grond smakt, maar de dag erna daarentegen![]()
Trouwens, je bijschrijft
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:29 schreef Samzz het volgende:
Oei...Jij hebt trouwens wel een donders mooie oogkleur.
veel plezierquote:
sinds wanneer ben jij zo gelovig?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:37 schreef Samzz het volgende:
Ik ga op bed liggen, lekker tv kijken! Kwart over zes opstaan op een zaterdag is christelijk niet verantwoord
Slaap lekker, allemaal![]()
Ik geloof alleen in mezelf.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij zo gelovig?
naja slaap lekker![]()
quote:
Satanist!quote:
hell yeah \m/quote:
joah, nog welquote:
duurt wa onmeunig lang oniequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdekut woar blijft mien vretn!!
Die heb ik opgegeten. Ik had een bodempje nodigquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdekut woar blijft mien vretn!!
en waar is de rest van de pizza?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die heb ik opgegeten. Ik had een bodempje nodig
mijne is een karbo met een paar tuffels en sloatquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:13 schreef haakon het volgende:
mijn bodem zijn 5 pannenkoeken en een halve pudding
* Burp *quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:11 schreef rulerofdeath het volgende:
en waar is de rest van de pizza?
vretzakquote:
quote:
hmm, dat wil ik eerlk gezegd wal ens bekiek'nquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tuuulk, en als het niet voor 1:00 vol zit, dan beloof ik dat je de rest van je leven zonder bier moet doen
Kiek maar es even. Ik ga zoep'n!quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, dat wil ik eerlk gezegd wal ens bekiek'n
zoep zequote:
gekke Markoquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[Drizzt Do'Urden] zegt (23:12):
ze vind hem de geilste kearl van de wereld
Henrike zegt (23:12):
meen je niet
Henrike zegt (23:13):
[Drizzt Do'Urden] zegt (23:13):
jawa
Marko zegt (23:13):
Dat vind ik van Henrike
Henrike zegt (23:13):
zeg ik ben geen kerl
[Drizzt Do'Urden] zegt (23:13):
vind jij henrike de geilste kearl ter wereld?
quote:
ga je gangquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit topic maar snel vol rammen dan
das nich zo völlequote:
doarumquote:
Ik bijna 1 heel topicquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb d'r wel eens meer neer moeten plempen
neuhquote:
gaat veel tijd inzitten hequote:
joah, moar aans was 't niksquote:
doarum.quote:
quote:
joah, dat bunt wequote:
P&W?quote:
waarom zet je 't niet af dan?quote:
M'n ma keek dat net ff.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom zet je 't niet af dan?
quote:
slaap lekker vastquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:37 schreef haakon het volgende:
mensen, ik ga pc afsluiten, se7en afkijken en dan slapen !
doot henig anquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:37 schreef haakon het volgende:
mensen, ik ga pc afsluiten, se7en afkijken en dan slapen !
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:51 schreef norich het volgende:
Marko helpt wel even mee he deze vol te gooien
zooooooooooooo grootquote:
joah, dat ook nogquote:
quote:
ja, eerst dit topic volquote:
quote:
dacht al dat je aan het F5-en was voor de lapoquote:
Nu alquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]