O jaquote:
Dat is waar. Op vrijdag vind ik het sowieso altijd erg leuk in Paradiso, met name in de kleine zaal is er dan een hele goede sfeer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:52 schreef pos het volgende:
Nee hoor niet te laat maar vind het gewoon leuker als ik de dag erna vrij ben
Doe het niet!quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedemiddag
Ik wil een sigaret......
Weet ik maar ik voel me crappy en dan wil ik altijd roken......quote:
Zoek afleiding, ga sporten of raad mijn plaatje.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weet ik maar ik voel me crappy en dan wil ik altijd roken......
Ik heb koorts dus ik mag niet sporten.....en ik zie je plaatje niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoek afleiding, ga sporten of raad mijn plaatje.
ik heb ook geen leuke dag, vandaag is de verjaardag van mijn overleden schoonzus
Ik denk dat het bij mij een kwestie van tijd is........quote:
Met koorts mag je ook niet rokenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb koorts dus ik mag niet sporten.....
Oepsquote:en ik zie je plaatje niet.
In dat geval: nergens mee akkoord gaan en er nog zoveel mogelijk uit zien te slepen. Daarna even de tijd nemen en je zult zien dat er iets veel beters op je pad komt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij een kwestie van tijd is........
Reiko is haar voornaam dacht ik......quote:
Kan er niks uitslepen. Proeftijd.......quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In dat geval: nergens mee akkoord gaan en er nog zoveel mogelijk uit zien te slepen. Daarna even de tijd nemen en je zult zien dat er iets veel beters op je pad komt.
Bijna. Haar naam is Nederlandser dan dat.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Reiko is haar voornaam dacht ik......
Zo gaat het vaak, Andy. Ik ben ook al meer dan eens ergens ontslagen en hoewel dat vervelend is en in eerste instantie tot verontwaardiging leidt komt al gauw het besef dat het eigenlijk beter is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan er niks uitslepen. Proeftijd.......Maar vind de baan toch niks.
Crap.....volgens mij is ze nog van 'mijn' partij ook......quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bijna. Haar naam is Nederlandser dan dat.
Ik weet niet wat "jouw" partij isquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Crap.....volgens mij is ze nog van 'mijn' partij ook......
Ach het is niet dat ik het erg vind dat ik de baan ga verliezen, als ik niet ontslagen zou worden dan was ik denk ik zelf wel opgestapt. Maar de man is nu met modder aan het gooien en dat steekt.....quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo gaat het vaak, Andy. Ik ben ook al meer dan eens ergens ontslagen en hoewel dat vervelend is en in eerste instantie tot verontwaardiging leidt komt al gauw het besef dat het eigenlijk beter is.
D66!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat "jouw" partij is
De manier waarop is zelden fraai en daar mag je kwaad over zijn maar probeer er boven te staan (of steek de banden van z'n auto lek)quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar de man is nu met modder aan het gooien en dat steekt.....
Ik ben er op dit moment wel toe in staat.....maar ik moet er maar boven staan idd. Ik ben blij dat ik nu inmiddels zie dat ik de laatste 3 weken doodongelukkig was. En dat het niet kwam door het overlijdensgeval maar omdat ik gewoon mijn draai niet kon vinden op het werk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De manier waarop is zelden fraai en daar mag je kwaad over zijn maar probeer er boven te staan (of steek de banden van z'n auto lek)
Dank je!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:13 schreef Diaan73 het volgende:
Scrut, sterkte vandaag!!
Andy, beterschap!!
Zie je wel? Things can only get better!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben blij dat ik nu inmiddels zie dat ik de laatste 3 weken doodongelukkig was. En dat het niet kwam door het overlijdensgeval maar omdat ik gewoon mijn draai niet kon vinden op het werk.
Yep! Ik moet in het vervolg geen dingen meer doen die ik niet echt beheers.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zie je wel? Things can only get better!
Doen waar je goed in bent is altijd het beste aangezien dat meestal iets is wat je ook leuk vindt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep! Ik moet in het vervolg geen dingen meer doen die ik niet echt beheers.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doen waar je goed in bent is altijd het beste aangezien dat meestal iets is wat je ook leuk vindt.
Nee, hij zit nog niet op mn fiets en ik ben vandaag met de fiets van mn moeder. Dit weekend ga ik hem monteren en fotootje maken voor hier.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tnx!
Heb je al met je nieuwe fietsbel gebeld?
En dat sloopt je, dat kost heel veel energiequote:Op vrijdag 4 december 2009 15:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
en wat ook belangrijk is: je voelt je er zeker in. De laatste weken heb ik alleen maar onzeker gevoeld. Dodelijk voor je zelfvertrouwen......
Ik ben niet zo van de GroenLinks (mensen) eigenlijk.... ik heb dus eigenlijk geen idee wat haar naam is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Nummer 4 op de lijst van de vorige TK-verkiezing.
Ja zeker. Ik was de afgelopen weken niet mezelf en ondanks dat ik nu bibber van de koorts voel ik me weer mezelf.....quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dat sloopt je, dat kost heel veel energie
Ik dacht dat hippies allemaal op GroenLinks stemdenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de GroenLinks (mensen) eigenlijk.... ik heb dus eigenlijk geen idee wat haar naam is.
Ga je wel gewoon in je bedje als je begint met stuiptrekkingen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik was de afgelopen weken niet mezelf en ondanks dat ik nu bibber van de koorts voel ik me weer mezelf.....
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat hippies allemaal op GroenLinks stemden
Ja natuurlijk! Maar ik heb net geslapen dus voorlopig kan ik wel weer even.....quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je wel gewoon in je bedje als je begint met stuiptrekkingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |