Ben jij het?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:21 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Laat me raden; Het is een lange, magere man. Kort donker haar, getinte huidskleur en met altijd en eeuwig het zelfde trainingsjack aan?
Betraptquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:22 schreef GuidooH het volgende:
Volgende keer vragen of ie terug heeft van 50.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:21 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Laat me raden; Het is een lange, magere man. Kort donker haar, getinte huidskleur en met altijd en eeuwig het zelfde trainingsjack aan?
hij had eigenlijk een gifgroene bodywarmer aan, maar je. verder past hij er naadloos bij, hij miste ook een tand in z'n onderste rij tanden en wat grijzend.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:21 schreef STRAWxBARRY het volgende:
LOL! Ik weet precies wie je bedoelt. Gelukkig heeft 'ie ook nog andere klerenquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:24 schreef minutenman het volgende:
[..]
hij had eigenlijk een gifgroene bodywarmer aan, maar je. verder past hij er naadloos bij, hij miste ook een tand in z'n onderste rij tanden en wat grijzend.
dat is voor 50 m ofzoquote:
wat ik van een vriend begrijp is dat hij eerst om een aantal centen vraagt, bijv 70. als je hem dan die 70 cent geeft zegt ie ''ja, ik zei 1,70!''quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:32 schreef Stevennn het volgende:
Misschien moest ie nog wel 70 cent en dan had ie 10 euroof een fles drank
En wat zei je vriend toen terug?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:35 schreef minutenman het volgende:
[..]
wat ik van een vriend begrijp is dat hij eerst om een aantal centen vraagt, bijv 70. als je hem dan die 70 cent geeft zegt ie ''ja, ik zei 1,70!''
Toevallig kom jij daar altijd met je homies of wat?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:31 schreef Stevennn het volgende:
Ik ken een zwerver chill plekje in Leeuwarden, daar zitten ze altijd met z'n allen.
Vlakbij de zeeman zon steegje in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |