fuck, dat wil ik ook! heb je die via de site gekocht?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Om online te gamen heb je gold nodig. Maar als je een nieuwe gamertag aanmaakt, krijg je een maand gold gratis. Dit kan volgens mij 3x per xbox
Heb een maandje geleden via bartsmit 3 PS3 80GBs gekocht180, 180 en 160 eu
1 voor mezelf en 2 voor kennisen. Bart bedankt!
Kan nu niet meerquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
fuck, dat wil ik ook! heb je die via de site gekocht?
Ook via de bartsmit site ja, maar die aanbiedingen zijn alweer een tijdje voorbijquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
fuck, dat wil ik ook! heb je die via de site gekocht?
Ah als ik de mijne nog krijg via V&A hier (denk het niet maar tochquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:37 schreef KneusTeun het volgende:
Net toch maar ff in de stad saints row 2 gehaald voor een tientje.
Moet je deze hebben? Voor een tientje (incl. verzenden) mag je 'm van me hebben. Dubbeldisc met Kung Fu Panda. Nog niet uitgepakt, zat bij de 360 een jaar geleden. Laat maar ff weten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Aq feli!
Roy, waar heb je lego indy ergens besteld?
laat je ff weten of je braaf genoeg bent geweest?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:02 schreef KneusTeun het volgende:
daar was ik al bang voorhopen dat er nog een sinterklaas is
als je maar hard genoeg gelooft
ging om deeltje 2!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:45 schreef RoK het volgende:
[..]
Moet je deze hebben? Voor een tientje (incl. verzenden) mag je 'm van me hebben. Dubbeldisc met Kung Fu Panda. Nog niet uitgepakt, zat bij de 360 een jaar geleden. Laat maar ff weten.
Unlimited ammo was niet eens noodzaak. Met 20 foam units kon ik ook al een hele fraaie bridge neerzetten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Vanaf een bepaald level (30 ofzo?) Heb je unlimited foam, dan kan je mooi bruggen en torens bouwen ja![]()
![]()
[..]
Ahjoh is wel te doen
Bijna net zo tof als two worlds!quote:
maximuscards.comquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:12 schreef Roscovitch het volgende:
Waar kon je ook alweer goedkoop 12 maanden xbox live kopen?
Er was er ook eentje met iets van Griekse mythologie ofzo. Maar die is ruk volgens mij en komt niet eens naar de 360!quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:59 schreef Henk-B het volgende:
Hee er komen allemaal leuke Hack 'N SLash spellen aan he???
Dante's Inferno
Bayonetta
Darksiders
Vind het toch altijd wel een leuke genre!
Vooral Dante's Inferno spreekt me heel erg aan!
Is da vet dan, da co-op in sr2?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah als ik de mijne nog krijg via V&A hier (denk het niet maar toch)
dan kunnen die wel co-op doen
quote:Op zondag 6 december 2009 01:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er was er ook eentje met iets van Griekse mythologie ofzo. Maar die is ruk volgens mij en komt niet eens naar de 360!
dat kan wel grappig zijn ja!!quote:
Ik vond hem tofquote:
Maak maar een mooie OP danquote:Op zondag 6 december 2009 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Misschien is het een idee om voortaan in de op een paar links neer zetten
Waar goedkoop punten en xbox live gekocht kunnen worden
en een linkje naar budgetgaming
Het was maar een idee he!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |