Er zijn dus schijnbaar mensen die dit niet doenquote:Op woensdag 9 december 2009 10:54 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik hecht meer waarde aan sex dan een potje cod4mw2 hoor
Pff, ik werd laatst gepijpt toen ik MW2 zat te spelen. Dan maak je pas een headshotquote:Op woensdag 9 december 2009 10:54 schreef Thrilled het volgende:
[..]
oww oke thanksquote:Op woensdag 9 december 2009 12:47 schreef Elegy het volgende:
Hangt van de challenge afMoet je per handgun/shotgun even kijken.
bij smg`s is het 10 kills met rapid fire maken. bij shotguns gewoon 10 kills maken geloof ikquote:Op woensdag 9 december 2009 12:51 schreef Fipotje het volgende:
[..]
oww oke thanksdacht dat het gewoon een perk was die je kreeg op een bepaalt level ofzo. thanks
echt heh... Wat een vergelijk ookquote:Op woensdag 9 december 2009 10:54 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dat level bij Estate bedoel je? Die is idd wel goedquote:Op woensdag 9 december 2009 14:31 schreef Chaos-Zero het volgende:
Net eindelijk dat level gehaald waar je die computer moet verdedigen. Wat een schijt leven zeg, maar het einde was wel gruwelijk!
lees eens goedquote:Op woensdag 9 december 2009 10:54 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik gok dat er een persoon in zat met NAT problemen, want ik kon niet joinen :Squote:Op dinsdag 8 december 2009 23:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
waar waren jij en edwin ineens vanavond? Over stoppen gesproken![]()
(was niet in de game zelf gelukkig)
Dat had ik ook vanavond, ben maar gestopt met spelen want op deze manier was er niets aan. Spelers die ik gewoon vol geraakt had en dood hadden moeten zijn hadden in de killcam geen eens damagequote:Op woensdag 9 december 2009 21:30 schreef intraxz het volgende:
wat is er ineens met die multiplayer aan de handHet zoeken duurt tergend lang en als ie er een gevonden heeft is de verbinding kut..
Vergeleken met CoD4 en 5 vond ik hem erg makkelijk op veteran.quote:
Vond hem ook niet zo heel erg moeilijk, sommige stukjes waren wel lastig, maar die checkpoints maakte het echt veel makkelijker. Het kutste level vond ik toch wel die in Brazilie, dat je die gast achter na moest en er ontzettend veel mannetjes over die daken kwamen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:08 schreef Silv het volgende:
[..]
Vergeleken met CoD4 en 5 vond ik hem erg makkelijk op veteran.
Hahah gruwelijkquote:Op donderdag 10 december 2009 00:11 schreef Nemii het volgende:
Ik dacht zo, laat ik es Hardcore TDM gaan doen. We zijn net bezig en een teamgenoot naast me dropt een carepackage, lag dus een harrier strike. Ik bedenk me geen moment, schiet hem neer en pak het af, hij dus vet kwaad. Daarna ben ik 11 a 12 keer door die gast gekilled![]()
Ik kom er niet in, blijft telkens op launching of waiting haken, moet dan de PS3 uitdoenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:30 schreef intraxz het volgende:
wat is er ineens met die multiplayer aan de handHet zoeken duurt tergend lang en als ie er een gevonden heeft is de verbinding kut..
ja soms heb je zo'n server en dan blijft het goed gaanquote:Op donderdag 10 december 2009 02:53 schreef PierreTT het volgende:
Zo, eens even flink de k/d ratio verbeterdIs nu rond de 0.8
Ik had vanavond ineens allemaal matches achter elkaar die superlekker gingen
Sjezus,quote:Op donderdag 10 december 2009 00:11 schreef Nemii het volgende:
Ik dacht zo, laat ik es Hardcore TDM gaan doen. We zijn net bezig en een teamgenoot naast me dropt een carepackage, lag dus een harrier strike. Ik bedenk me geen moment, schiet hem neer en pak het af, hij dus vet kwaad. Daarna ben ik 11 a 12 keer door die gast gekilled![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |