quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kut ben jij alweer prestige?!?! dan moet ik toch meer spelen
Ja, vandaar dat ze hem niet raken.... Hij gaat stotterend en stuiterend het beeld over waarschijnlijkquote:
Verkapte kijk mij is zoveel lag hebben en tegen noobs spelen waardoor ik een goedescore haal postquote:
Als ik 4 streepjes gehad zou hebben had ik hem ook gepost hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij is zoveel lag hebben en tegen noobs spelen waardoor ik een goedescore haal post
Nee, weet niet waardoor het kwam.quote:
Dan had je dus juist geen lag en was het minder makkelijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als ik 4 streepjes gehad zou hebben had ik hem ook gepost hoor.
Onzin. Daarnaast was ik niet aan het rushen en heb ik vooral long range kills gemaakt met mijn ACR.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan had je dus juist geen lag en was het minder makkelijk
waarom? zo'n geweldige score is het toch niet?quote:
ja dus zo boeiend is het nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:34 schreef Merkie het volgende:
Dat valt reuze mee. Predator missle, emergency air drop (met pave low) en chopper gunner.
Eén van mijn Xboxvrienden heeft een kd ratio van 3,3 en is halverwege prestige 2. maar hij staat dan ook ergens in de bovenste 50.000 ofzo. Heeft wel lang gespeeld, iets van drie dagen in totaal maar hij is dan ook wel angstaanjagend goedquote:Op maandag 7 december 2009 17:11 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Duh dat snap ik ook wel maar als je nu al dik in de tweede prestige heb je de afgelopen 3 weken echt niks anders gedaan dan Modern Warfare2 lijkt me
Hehe ik haal zelf ergens rond de top 100.000 maar echt goed ben ik nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Eén van mijn Xboxvrienden heeft een kd ratio van 3,3 en is halverwege prestige 2. maar hij staat dan ook ergens in de bovenste 50.000 ofzo. Heeft wel lang gespeeld, iets van drie dagen in totaal maar hij is dan ook wel angstaanjagend goed
Ik niet
26-3 is beter als 19-0 je helpt je team meer met die 23+ dan een 19+quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:02 schreef MPC60 het volgende:
Ik had pas 26 - 3 in hardcore TDM, toen voelde ik me wel even baas... volgende potje dat gevoel ook gelijk weer de grond in gestampt... was iets van 8 - 12 ofzo
Komt nog welquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
Shit, heb er bijna 3dgn opzitten en haal met speeltijd bijna Edwinuss in![]()
Qua scores etc etc helaas niet![]()
waarom haal je altijd die scores als ik er niet benquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:45 schreef KneusTeun het volgende:
Het is een leuke streak, maar goed het zal wel aan mij liggen ofzo.
30-0 ofzo dan begin je echt nice streaks te maken...
Mijn hoogste is 55-3 geweest maar helaas geen foto van. dus bash maarmaar wel een 52+
Kan mij capture card helaas niet met mac gebruiken...
Deed ik nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
waarom haal je altijd die scores als ik er niet ben!
Moet er ook nog een paar posten, maar nu durf ik dat niet meer!
19-0 is wel goeie streak! Maar dan komt meteen de vraag over campen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |