Dan weet de overheid precies wat je hebt gekochtquote:Op donderdag 3 december 2009 23:52 schreef geelkuikentje het volgende:
Je weet dat je tegenwoordig kan pinnen he?
Trollquote:Op donderdag 3 december 2009 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan weet de overheid precies wat je hebt gekocht
Ja weet ik maar elke keer geld trekken word ik ook niet goed van. Iedereen kon de euro's horen rinkelen in me zakquote:Op donderdag 3 december 2009 23:52 schreef geelkuikentje het volgende:
Je weet dat je tegenwoordig kan pinnen he?
Oh ja dat was hetquote:Op donderdag 3 december 2009 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb 10 minuten in mijn zakken gegraaid of ik 10cent kon vinden..helaasquote:Op donderdag 3 december 2009 23:56 schreef Hetiszover het volgende:
Ik zie het probleem niet zo, wat kan jou dat nou schele TS? Geef die cassiére een knipoog en reken gewoon af.
Maar dan wil ik 10 euro, hebben ze dat weer nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:00 schreef GuidooH het volgende:
Geen papiergeld? Dan haal je wat briefgeld uit de muur?
Jezus, wel dorup?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:10 schreef cherrycoke het volgende:
bij ons in het gehucht zitten zelfs 5 euro briefjes in de muur
Jij pint in elk café of uitgaansgelegenheid je pintjesquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:11 schreef Intrepidity het volgende:
Ik geloof dat ik al maanden geen 'echt' geld meer aangeraakt hebKlein bedrag, pinnen mag
Sommige Rabo vestigingen hebben het inderdaad!quote:
nee, hij heeft geen vrienden.. dus stapt ie ook niet! WOW kun je met iDeal doenquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:19 schreef Choad het volgende:
[..]
Jij pint in elk café of uitgaansgelegenheid je pintjes?
ik zit bij de INGquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:28 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Sommige Rabo vestigingen hebben het inderdaad!
En dat weet jij omdat.... ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:29 schreef kebabkever het volgende:
[..]
nee, hij heeft geen vrienden.. dus stapt ie ook niet! WOW kun je met iDeal doen
Alsof dat te achterhalen is.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als 't moet wel.. Maar net of iemand 't wat boeit wat jij koopt.quote:
Nee dat ben ik nietquote:
Klopt, probleem mee? Gaat net zo snel als gepast contant zoekenquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:19 schreef Choad het volgende:
[..]
Jij pint in elk café of uitgaansgelegenheid je pintjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |