quote:
quote:
quote:
Terechte klacht, ik zat daar toevallig vandaag nog aan te denken. Je hoort het steeds meer, soms kan het nog wel leuke effecten geven als het met beleid word gedaan.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:35 schreef Acinonyx het volgende:
Je hebt het vast wel eens ergens gehoord. Op radio en/of televisie:: muzikantjes die eigenlijk heul niet kunnen zingen maar hun stem dan maar zo gaan vervormen dat er een soort 'elektronisch' robot-achtig effect ontstaat.
Nou is die muziek vaak sowieso al kut maar als je niet met je eigen stem zingen kan, doe het dan in godsnaam ook niet want het klinkt nergens naar.![]()
En ik maar denken dat de hedendaagse top-40-muziek niet nog triester kon worden![]()
Klacht:: robot-zingers
Ja toch echt wel eh, het hele nummer lang constant datzelfde herhalende riffje, de hele tijdquote:
Cher kan zeker nog wel zingen!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:37 schreef BasEnAad het volgende:
Oh ja, Cher, die haar hoge nootjes niet meer haalde.
Dat is toch wel de essentie van Daft Punk, maar ze kunnen het welquote:Op donderdag 3 december 2009 23:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ja toch echt wel eh, het hele nummer lang constant datzelfde herhalende riffje, de hele tijd![]()
![]()
WTFquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Cher kan zeker nog wel zingen!
Heb de dvd van haar Farewell tour in 2003 een keer gehuurd, Klonk nog erg goed!
En de meeste nummers in originele toonsoort!
Heb ik de laatste tijd ook steeds meer last van.quote:
De meeste bekende stukjes van Daft Punk hebben ze gejat van anderenquote:
Wat een kutherriequote:Op vrijdag 4 december 2009 00:19 schreef HEvaRe het volgende:
Echte robotmuzikanten zijn daarentegen wel erg leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |