Een kwart dus?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef Meddo het volgende:
meestal vragen ze twee keer de helft van een bepaald percentage
15 % ofzoquote:Op donderdag 3 december 2009 23:01 schreef Chinless het volgende:
en hoeveel is het als je 1 maand 1200 euro rood sta
Ik kan ook altijd pinnen wanneer ik wil, hoef ik niet rood voor te staan.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:21 schreef mafkees01 het volgende:
Ik sta best wel vaak rood en kijk er nooit naar om.. Betaal 4 euro per jaar oidKan mij gestolen worden. Kan altijd pinnen wanneer mij het uitkomt
Misschien zelf eens terug naar school gaan?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:20 schreef Schuifpui het volgende:
Nooit naar school geweest?
Rente op jaarbasis opzoeken:
(Bedrag) * (1+rente)^(aantal dagen/365)-(Bedrag)
In jouw geval, met een gokje als rente percentage 17%:
60*1.17^(4/365)-60=0.1
10 cent dus.
Jammer voor je, want banken gebruiken een samengestelde interest op jaarbasis.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:04 schreef vigier het volgende:
[..]
Misschien zelf eens terug naar school gaan?
De rente zal in het geval van 17% 60*0,17*(4/365) zijn. Dat ^ gebruik je alleen bij rente op rente en je weet niet wanneer de afrekentermijnen bij TS zijn.
Heilig nijlpaard. Had jij deze post maar overgeslagen!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
je betaald de rente terug zegt mijn papa, maar hij snapt het ook niet helemaal.
dus deze post kan je net zo goed overslaan.
Soooo-de-mieters... jij hebt echt wiskunde uit je pakket geflikkerd zogauw het kon he?quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:23 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik kan ook altijd pinnen wanneer ik wil, hoef ik niet rood voor te staan.
Hoezo, je pakt de helft van iets en daar nog een keer de helft van toch?quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:34 schreef JeOma het volgende:
[..]
Soooo-de-mieters... jij hebt echt wiskunde uit je pakket geflikkerd zogauw het kon he?
Twee keer "de helft" van "iets", is "2 x 50%" van iets en dat is 100%.quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:48 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hoezo, je pakt de helft van iets en daar nog een keer de helft van toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |