quote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef donthate het volgende:
Je hebt gelijk met bijde klachten maar miss er een? die geiten kop Krijg zn naam niet uit mn strot![]()
![]()
manichequote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef donthate het volgende:
Je hebt gelijk met bijde klachten maar miss er een? die geiten kop Krijg zn naam niet uit mn strot![]()
![]()
Eigenlijk kan je ze allemaal opnoemen maniche,figo,,christiana ronaldo,bosingwa,Pepe met zn woede aanvallen,Simao,Die irritante arrogante kut keepert,Qauresma en zo kan ik wel door gaanquote:
Portugal is een echt land dat nederlandse ploegen kan killenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:05 schreef o.us het volgende:
Omfg, is geen toeval meer hoor dat dit in de CL-voorronde bij Twente overkwam en in de 2005 halve finale van de UEFA Cup bij AZ?
Hun taal vind ik al erg, maar dit kan er ook nog eens bij.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:05 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Portugal is een echt land dat nederlandse ploegen kan killen
quote:
quote:
Kan me herinneren dat we in 1998 2 maal in de laatste minuten wonnen, tegen Joegoslavie en Argentinie. In 2008 scoorden we ook de gelijkmaker tegen de Russen in de laatste minuut.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:10 schreef HeyFreak het volgende:
Je kan wel zeuren over kut-portugezen, maar het zijn de kut-nederlanders die al jaren het talent hebben een wedstrijd op het laatst weg te geven.
Je ziet hem echt denken van 'gast, waarom ga je nou liggen, ik heb zin om je te schoppen'.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:10 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha dit kan natuurlijk niet als ik trainer was zou ik hem nooit meer opstellen(maar is weer kapitaal vernietiging) .Maar eerlijk is eerlijk dit zag er wel grappig uit:$
Mee eensquote:Op donderdag 3 december 2009 23:11 schreef jna het volgende:
Morgen bij de loting graag met Portugal in een groep. EN DAN KAPOT MAKEN!
Tegen Brazilië in 98 ookquote:Op donderdag 3 december 2009 23:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat we in 1998 2 maal in de laatste minuten wonnen, tegen Joegoslavie en Argentinie. In 2008 scoorden we ook de gelijkmaker tegen de Russen in de laatste minuut.
gebaseerd op wat? hertha zuigt nog steeds, dus die laatste wedstrijd tegen sporting kunnen ze gewoon verliezen.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:01 schreef luckass het volgende:
Heerenveen vrijwel zeker uitgeschakeld nu
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:16 schreef HughMundell het volgende:
[..]
gebaseerd op wat? hertha zuigt nog steeds, dus die laatste wedstrijd tegen sporting kunnen ze gewoon verliezen.
Als of die wat te zoeken hebben in europaquote:Op donderdag 3 december 2009 23:18 schreef heiden6 het volgende:
Pff Heerenveen is volstrekt kansloos voor de volgende ronde!
Dat hebben ze momenteel zeker niet nee.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Als of die wat te zoeken hebben in europa
?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Heerenveen speelt elke twee weken europees met al die moffen op de tribune.
Vind het wel jammer heereveen is wel een mooie club die verdiennen het wel maar als het niet gaat gaat het gewoon niet.Mijn club (vitesse) heeft er helemaal niks te zoeken moet je gewoon eerlijk in zijn maar ja! Wel jammer van heereveenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat hebben ze momenteel zeker niet nee.
Ik snap hem niet. Heerenveen/Limburg?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heerenveen/Limburg/Duitse grens
Jeweet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |