Voila.quote:Op vrijdag 4 december 2009 04:03 schreef DeZwabber het volgende:
lalalalalalalallaa THUNDER
lalalalalallaallala THUNDER
[ afbeelding ]
sorry, ik kan geen headbang smiley nie vinden nie
Dat gaat prima.quote:Op vrijdag 4 december 2009 04:06 schreef kitao het volgende:
[..]
rip topic , of wou je alleen met zwabber verder gaan ?
Ouwe gek.quote:Op vrijdag 4 december 2009 04:06 schreef DeZwabber het volgende:
alhoewel het schooluniform steeds raarder gaat staan
waar haal je dat nu weer vandaan zo snel , goochelaar ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 04:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Voila.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
maar ik zit wel te bangen in m'n stoelquote:Op vrijdag 4 december 2009 04:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit uit m'n dak te gaan op dit nummer
Ik gooi nog net geen bier door huis heen.
http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=headbang%20smiley&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op vrijdag 4 december 2009 04:09 schreef kitao het volgende:
[..]
waar haal je dat nu weer vandaan zo snel , goochelaar ?
Ik had AC/DC met Highway to Hell ook alweer gehad.quote:Op vrijdag 4 december 2009 04:10 schreef DeZwabber het volgende:
oh als we toch die kant op gaan,
voor als paranoid afgelopen is [ afbeelding ]
Nu zou ik graag net geen minderjarig grietje in een geil rokjesuniform laten zien , maar helaas , tinypic blokkeert de zooi nu al twee dagen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 04:06 schreef DeZwabber het volgende:
alhoewel het schooluniform steeds raarder gaat staan
Wat een prachtig eerbetoon dan hè?quote:Op vrijdag 4 december 2009 04:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik zie net dat ozzy jarig is vandaag
Die vind ik zo gay hè?quote:Op vrijdag 4 december 2009 04:16 schreef DeZwabber het volgende:
als ik zo randy rhoads zie in dat shirt, schiet me te binnen dat ik laatst in de active topics zag dat de diepe v halzen terugkwamen
mits vrouw, Okquote:Op vrijdag 4 december 2009 04:16 schreef DeZwabber het volgende:
als ik zo randy rhoads zie in dat shirt, schiet me te binnen dat ik laatst in de active topics zag dat de diepe v halzen terugkwamen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 04:19 schreef kitao het volgende:
Ik ga pitten het ligt niet aan jullie , de speed is uitgewerkt.
Nu 2 dagen afkicken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |