^datquote:Op donderdag 3 december 2009 20:33 schreef Bomil het volgende:
Ken ik niet maar toch post ik whehhehe
Hij is dood door mensen als TSquote:Op donderdag 3 december 2009 20:32 schreef Roi het volgende:
Wat een gezwel van een programma is dat toch, totaal niet grappige Amerikaanse 'humor'.
Hopelijk dumpen ze deze serie naar een nachtelijk tijdstip zoals ze ook met Becker gedaan hebben...
Check die kop, krijg er acuut last van maagzuur van...
[ afbeelding ]
De acteur is tijdens het maken van de serie plotseling overleden, daarom moesten ze er een paar anderen in halen.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:38 schreef t1m0k het volgende:
Uiteindelijk nokt die vent 'm toch ook in die serie, en in plaats daarvan komt die melige kerel van Just Shoot Me er wonen... tenminste, een tijd geleden zag ik afleveringen waar ze gescheiden waren.
Omdat ie echt dood ging jaquote:Op donderdag 3 december 2009 20:39 schreef CaptainCookie het volgende:
Inderdaad, hij gaat in de serie dood.
Omdat hij in het echte leven gestorven was....quote:Op donderdag 3 december 2009 20:39 schreef CaptainCookie het volgende:
Inderdaad, hij gaat in de serie dood.
quote:
Beter kijk je voor haar The Big Bang Theory, is ze net even wat volwassener en lekkerderquote:Op donderdag 3 december 2009 20:44 schreef Jonkowise het volgende:
Echt een grafserie inderdaad, alleen die bridget is wel chill dus soms blijf je daardoor even kijken.
Ja dat wel, eindelijk is een 'mooi meisje' in een serie wat ook echt mooi is!quote:
Ja Katey Sagal heet ze geloof ik,.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:18 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Dat wijf van die dooie (in die Serie) is toch Peggy? van "Married with Childeren" ?
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 3 december 2009 21:22 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ja Katey Sagal heet ze geloof ik,.
De blonde, totdat ze haar mond open trekt. Dan neig je toch weer naar de rode, totdat de blonde weer stil is and so on...quote:Op donderdag 3 december 2009 21:58 schreef Yreal het volgende:
Sowieso is altijd de vraag of de rode of de blonde lekkerder is
'quote:Op donderdag 3 december 2009 21:58 schreef Yreal het volgende:
Sowieso is altijd de vraag of de rode of de blonde lekkerder is
potquote:Op donderdag 3 december 2009 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De blonde, totdat ze haar mond open trekt. Dan neig je toch weer naar de rode, totdat de blonde weer stil is and so on...
Das Peggy uit Married with Children. Weet je het nog zeker?quote:
In die serie is ze zo'n kaolo emo.quote:
En?quote:Op zondag 6 december 2009 17:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In die serie is ze zo'n kaolo emo.
Nou dat is niet bepaald aantrekkelijk.quote:
Jahwel jongeuhhquote:Op zondag 6 december 2009 17:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nou dat is niet bepaald aantrekkelijk.
De afleveringen rondom zijn dood waren idd niet grappig. Maar best prima als je de serie volgde. Helaas droeg 'die dooie' wel de serie. Alles wat daarna kwam was best wel gênant.quote:Op zondag 6 december 2009 17:48 schreef Dennisweb het volgende:
Hmm.. Ik vond die serie best goed. Grappen werden scherper naarmate de dood van Paul. Toen Opa erin kwam werd t helemaal hliarisch.
Niet leuk om naar te kijken: die dooie boel als Paul dood gaat, dan is t geen comedie meer, maar een soap.
Daarna kwam CJ tochquote:Op zondag 6 december 2009 17:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
De afleveringen rondom zijn dood waren idd niet grappig. Maar best prima als je de serie volgde. Helaas droeg 'die dooie' wel de serie. Alles wat daarna kwam was best wel gênant.
Geen idee maar hij was wel grappigquote:Op zondag 6 december 2009 17:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Da's toch die oudste telg in Full House?!![]()
![]()
Die kerel?quote:Op zondag 6 december 2009 18:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
CJIs dat die blonde langharige? Wat een faalbeer was dat.
Als er een geslachtverandering zou hebben plaatsgevonden wel jaquote:Op zondag 6 december 2009 17:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Da's toch die oudste telg in Full House?!![]()
![]()
Hij is doodquote:Op donderdag 3 december 2009 20:32 schreef Roi het volgende:
Wat een gezwel van een programma is dat toch, totaal niet grappige Amerikaanse 'humor'.
Hopelijk dumpen ze deze serie naar een nachtelijk tijdstip zoals ze ook met Becker gedaan hebben...
Check die kop, krijg er acuut last van maagzuur van...
[ afbeelding ]
Ok, ff een hond vinden en een uitgave van 'The Bark' en ik ben binnen :pquote:
Dat klinkt best wel grappig eigenlijkquote:Op zondag 6 december 2009 11:35 schreef RickoKun het volgende:
Lelijke kut wijven met stinkende vagina's met prutje erin.
Tevens is de humor net zo slecht als het bekijken van 2 testikels die impaled worden door samengeperst tepelweefsel.
Ze komt uit '79quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:46 schreef Rikketik het volgende:
Ik blijf altijd kijken vanwege die blonde.En dat joch is ook wel tof, op een geheel niet-seksuele manier.
Die redhead is trouwens toch eigenlijk al een jaar of dertig? En ze speelt iemand van zeventien of zo?
CJ,met zijn busje!quote:Op woensdag 16 december 2009 15:50 schreef t1m0k het volgende:
Jaa, ik zag gisteravond dat eindelijk die pa dood is! Nog even en dan komt CJ!
CJ is gwn koning samen met die opa. dam moet altijd laggequote:Op woensdag 16 december 2009 15:50 schreef t1m0k het volgende:
Jaa, ik zag gisteravond dat eindelijk die pa dood is! Nog even en dan komt CJ!
Amerikaanse sitcoms zijn juist de grootste bagger die onze beeldbuis bevuilt.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:56 schreef kwiwi het volgende:
8 simple rulesleuk om even lekker met het verstand op 0 te kijken in bed 's avonds.
sowieso, amerikaanse sitcoms![]()
Two and a half menquote:Op woensdag 16 december 2009 16:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Amerikaanse sitcoms zijn juist de grootste bagger die onze beeldbuis bevuilt.
Dude, die sitcom is gewoon grappigquote:Op woensdag 16 december 2009 16:24 schreef Sapstengel het volgende:
*Insert Family Guy stukje met struisvogel als two and a half men-publiek*
Alsof er iets beters is. Op zulke uren is er op Nat geo ook niets boeiends meerquote:Op woensdag 16 december 2009 16:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Amerikaanse sitcoms zijn juist de grootste bagger die onze beeldbuis bevuilt.
Geniale serie inderdaadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |